Ibland är man inte klyftig.
Var ute och körde med morsans gs 500.
Tänkte jag skulle spotta ut min lössnus ur men visste inte riktigt hur jag skulle göra (första gången med lössnus i intergralhjälmen
). Öppnade visiret och lyfte försiktigt ut den. Trodde det skulle gå bra men vips så gick den sönder och flög rakt i båda mina ögon. Jag kämpade mot smärtan och tårarna för att kunna se nånting men jag såg inte ett skit. Det var bara att nita och hoppas på det bästa. Även när jag hade stannat visste jag inte vars på vägen jag eller hur mycket trafik det var för jag såg fortfarande ingenting.
Som tur var var det en bred vägren på den vägen som jag hade fått stopp längst ut vid kanten på. Gick runt 110-120 så det hade kunnat gå illa.
Är det någon annan som har varit lika korkad som jag eller har någon liknande historia?
Var ute och körde med morsans gs 500.
Tänkte jag skulle spotta ut min lössnus ur men visste inte riktigt hur jag skulle göra (första gången med lössnus i intergralhjälmen
Som tur var var det en bred vägren på den vägen som jag hade fått stopp längst ut vid kanten på. Gick runt 110-120 så det hade kunnat gå illa.
Är det någon annan som har varit lika korkad som jag eller har någon liknande historia?