Höll på klota av snusen.

Berrkan

Alltid är nått paj
Gick med
23 Jan 2005
Hoj
Aprilia Falco
Ibland är man inte klyftig.
Var ute och körde med morsans gs 500.
Tänkte jag skulle spotta ut min lössnus ur men visste inte riktigt hur jag skulle göra (första gången med lössnus i intergralhjälmen:p). Öppnade visiret och lyfte försiktigt ut den. Trodde det skulle gå bra men vips så gick den sönder och flög rakt i båda mina ögon. Jag kämpade mot smärtan och tårarna för att kunna se nånting men jag såg inte ett skit. Det var bara att nita och hoppas på det bästa. Även när jag hade stannat visste jag inte vars på vägen jag eller hur mycket trafik det var för jag såg fortfarande ingenting.

Som tur var var det en bred vägren på den vägen som jag hade fått stopp längst ut vid kanten på. Gick runt 110-120 så det hade kunnat gå illa.

Är det någon annan som har varit lika korkad som jag eller har någon liknande historia?

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
varför tog du inte ut den under ifrån? varför via visiret? :D

Berrkan

Alltid är nått paj
Gick med
23 Jan 2005
Hoj
Aprilia Falco
wdac skrev:
2627267 varför tog du inte ut den under ifrån? varför via visiret? :D

Hmm, mitt minne sviktar som skare i solsken. Kom nu på att problemet var att jag hade visiret lite öppet som ventilation. Tog den underifrån men av nån anledning gick den sönder och flög upp i ögonen. Hade nog gått bättre om jag hade haft visiret helt stängt.

Hällde häromdan köttbullarna i durkslaget och slog kokande makaroner på en flattalrik som jag höll i. Inte så jävla smart det heller.

Last edited:

Garga

Punami Racing
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 k9 Yoshimura R-77 Carbon.
snälla du! man får ju öppna visiret o dra ner hjälmen lite! sen är det bara o loska ut den! ;) :tummenupp

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Berrkan skrev:
2627284 Hmm, mitt minne sviktar som skare i solsken. Kom nu på att problemet var att jag hade visiret lite öppet som ventilation. Tog den underifrån men av nån anledning gick den sönder och flög upp i ögonen. Hade nog gått bättre om jag hade haft visiret helt stängt.

Hällde häromdan köttbullarna i durkslaget och slog kokande makaroner på en flattalrik som jag höll i. Inte så jävla smart det heller.

Haha! Du påminner mig om en kille här på forumet som kommer från, ja det kommer jag ju aldrig ihåg om det är Vilhelmina eller Dorotea, kul kille! :D

Bor numera i linköping, jobbar tillsammans på Saab, så helt normal är nog inte jag heller!

a_xc

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2005
Hoj
ZX-6R
va e de man sägr, runka i motvind satsa på dig själv?
låter inte så jävla smart

Last edited:

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
Dom säger ju att lite skit rensar bara magen, så nästa gång så svälj bara...:tummenupp

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Berrkan skrev:
2627284 Hällde häromdan köttbullarna i durkslaget och slog kokande makaroner på en flattalrik som jag höll i. Inte så jävla smart det heller.
måste säga att det finns ruggiga likheter mellan dig å min syrra...

Hon har stekt makaroner å kokat köttbullar när hon var bakis.. :tummenupp

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
Berrkan skrev:
2627284 Hmm, mitt minne sviktar som skare i solsken. Kom nu på att problemet var att jag hade visiret lite öppet som ventilation. Tog den underifrån men av nån anledning gick den sönder och flög upp i ögonen. Hade nog gått bättre om jag hade haft visiret helt stängt.

:rofl :rofl

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Hahahah.
Ja det är inte så lätt alla gånger. Själv kör jag med 'fjollkuddar' så jag har inte det problemet. :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Men det kanske inte hade varit fel att stanna först... :)

Förresten, du kanske skulle skaffa en tallrik med hål i så pastavattnet rinner igenom nästa gång du glömmer... fast... kan ju bli lite dumt om man häller på ketchup eller äter soppa... hmmh... :va

MonsterMatte

916 till salu!!!!!
Gick med
29 Aug 2005
Hoj
916 -98(till salu), TTR600 (stulen)
ja tar ner prillan i munnen o släpper ner den i handen, funkar nästan varje gång, ibland missar jag så den landar på tanken... bättre än i ögonen iaf.:D

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...