Jag har inte läst boken men antar att Mega skönmålar sina egna brott....
Mega var bla SGT at arms och beordrade bla 2 mord som utfördes av R&W kort innan han var "OUT" i bad standing..
Mord-1. Andreas Oscarsson i X-Team skjuts ner med ett hagelgevär av R&W sept. 2008. , Andreas är beväpnad med en kpist av märket H&K MP5 9mm men hinner inte skjuta tillbaka... Andreas avrättas med 2 skott i huvet av sitt eget vapen...
Polisen kunde inte fastställa vem som sköt de dödande skotten men om jag inte minns helt fel så dömdes en R&W för grov misshandel för att ha skjutit Andreas i benen med haglet...
Den Röd-gula sfären var då svag och ingen hämnd skedde...
Mord2. 2009. där 2st dog i Stora Höga... en 45-åring som hette Glenn hade snott en Ak-47 ur en lägenhet som tillhörde en i R&W... Mega beordrar att 3 st R&W ska döda Glenn.. när Glenn ser dem så tar han sig ner i källaren och om jag inte minns fel håller emot dörren... då skjuter såklart R&W genom dörren och Glenn dör... dock lyckas de skjuta ihjäl en R&W-kille med....
Efter detta så delade Mega ut pengar till killarna så de kunde hålla sig gömda...
Mega blev dömd för grov misshandel ibörjan av 2000-talet då klubben tog bort en "OUTAD" medlems klubbtatoo. med vinkelslip...
Varför vart Mega "OUT" i Bad standing??? jo.. han lånade pengar kors och tvärs av folk i klubben som sen inte betalades...
Mega är en jävla idiot som utsätter folk för grova våldsbrott och sen springer till polisen när det börjar bli jobbigt...
Med vänlig hälsning
Det är ju vad som står i boken har jag för mig. Mega framstår som en riktig vårta i boken iaf.