Vart ansöker man , verkar vara en bra klubb dedär ... å får man köra Italienskt istället för HD ?
Jag gick förbi en Buell med HA-dekaler får några somrar sen, någon vecka senare såg jag den köras av någon som hade HA-väst.Buell duger väl???
mvh
Jag gick förbi en Buell med HA-dekaler får några somrar sen, någon vecka senare såg jag den köras av någon som hade HA-väst.
Läst detta på flera sidor, det Bike misslyckas med att nämna är att HA faktiskt betalade för cyklarna, det rör sig inte om någon stöld med andra ord som man väl gärna drar som slutsats.
Vad jag har läst mig till från diverse amerikanska källor så är tydligen inte alla i HA ohederliga utan det finns tydligen en hel del som faktiskt sköter sig och fungerar som vanliga MC.klubbar, med undantaget att de skyddar folk som har det svårt med misshandlande föräldrar/makar eller övrika kräk.
Säger inte att det är sant, det är bara uppfattningen jag har fått efter att ha läst en del artiklar som hyllar just HA, något man aldrig skulle se här i Sverige.
Några hänvisningar till källorna skulle inte skada.Vad jag har läst mig till från diverse amerikanska källor så är tydligen inte alla i HA ohederliga...
Läs gärna boken:
Helvetet inifrån : femton år i Sveriges största brottsorganisation
av Daniel Olsson, Lasse Wierup.
HA skjutsar ju runt Svenska pensionärer varje år som en goodwillgärning. Så man ska glömma amfetaminsmugglingen en stund.
Och vegetarian. Man måste vara ruskigt naiv för att tro att det är förenligt att vara medlem i Hells Angels och att vara en bra kille. Hells Angels är inte ett dugg annorlunda än maffian: tjäna pengar med total likgiltighet för människors lidande.Hitler var snäll mot hundar, beundransvärt.............................
Säljer knark till barnen med ena handen o ger cyklar med andra
Många inom 1% klubbar åker Buell numera...
Med vänlig hälsning
Fakk!
Någon som är sugen på en bulle?
I Finland fick myndigheterna lite problem när HA tryckte upp en massa T-shirtar, hoodies etc. Dom blev väldigt populära hos hojåkarna och problemet för myndigheterna var att pengarna från försäljningen gick till krigsveteranerna.
Säljer knark till barnen med ena handen o ger cyklar med andra
Nene det är ju: Cykel på köpet, som gäller.
Helt otroligt! Helt makalöst!
Läst detta på flera sidor, det Bike misslyckas med att nämna är att HA faktiskt betalade för cyklarna, det rör sig inte om någon stöld med andra ord som man väl gärna drar som slutsats.
HA i Sverige är ju rätt rena ändå då de sysslar mest med ekobrott i byggbranschen , smuggelcigg/dieselsmuggling från Finland etc. medans Bandidos håller på med smålangning och andra saker som inte genererar nå större pengar...
Med vänlig hälsning
Tack för ett vettigt inlägg i en tråd där dum-dimman ligger tät!Och att halvt slå ihjäl människor inför deras fruar och barn på en julfest för struntsummor (RIP Svineri MC). Debatten här är lika korkad som polisföraktet i de fina förorterna (Husby etc.), vi hyllar alltså kriminella gäng som ägnar sig åt droger, utpressning och grovt våld för att de trycker t-shirts och köper barncyklar? Jag kan bara gratulera Aftonträsket till att fördummandet av Sverige går bättre än väntat...
Hells Angels anhängare i Sverige har mellan 1993–2012 dömts för 2800 brott, varav 420 våldsbrott....är ju rätt rena ändå då de sysslar mest med ekobrott i byggbranschen , smuggelcigg/dieselsmuggling...
Hells Angels anhängare i Sverige har mellan 1993–2012 dömts för 2800 brott, varav 420 våldsbrott.
http://www.tv4play.se/program/kalla-fakta?video_id=2247326
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |