Hacka inte chilli........

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
That godda suck ass. :D

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Är det så jävla gott så man frivilligt utsätter sig för den uppenbara risken?

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Var glad att det va chili.. gjorde samma med habanero.. :huvet

Har du fått Habanero på fingrarna så hjälper inte tvål och vatten, jag vet :näsblod

Habanero är så giftigt att det bränner rejält i arselet när den ska ut igen (om man är lite ovan), kroppen har en tendens att vänja sig vid gifter :rolleyes:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Har man planer på att ligga ska man inte heller gå på djupet mellan benen på en chey efter att man har hackat chili. Dina planer på djupare aktiviteter kommer garanterat avbrytas :fakta

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Har du fått Habanero på fingrarna så hjälper inte tvål och vatten, jag vet :näsblod

Habanero är så giftigt att det bränner rejält i arselet när den ska ut igen (om man är lite ovan), kroppen har en tendens att vänja sig vid gifter :rolleyes:

Har du något bra tips på s**t-teknik? :D

Dr.Bike

Guest
Starstriker sa: "Hacka inte chilli........
.........och gå och kissa utan att tvätta händerna först"

:rofl

När jag läste trådrubriken tänkte jag: Antingen har han hackat chili, och sen gnuggat sig i ögonen, eller petat näsan... :D Eller så tänkte jag att han finhackat den såpass att han fått en "Chilichock" och slutat andas en stund :skrämd Själfallet figurerade även tanken på att det var "två dagar efter-syndromet" som drabbat vår käre Starstriker såsom bakblåset på ett GRG :lol
Det händer ju att man hinner "glömma" att man åt så man blev svettig på hela kroppen för ett par dar sen...
Men men... det kommer ALLTID efter.

Men det här var nästan bättre!
Hacka chili och "antiolla" sig själv! :D

Har du något bra tips på s**t-teknik? :D

Du får "intubera" med en skarvhylsa till VP-rör och sen skita igenom den... :hihi

Last edited:

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Jag känner en kille som skojade till det lite med sin bror och satte piri piri på toalettpappret. Det var tydligen ganska effektfullt.

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj

Har aldrig förståt syftet med habanero, fånig krydda. Sniffade cayennepeppar när jag var grabb, inte av misstag utan jag la verkligen upp en lina och drog i mig. Kanske inte det dummaste jag gjort men top 3 iaf.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Hmpf... tänkte vara lite småball och krypa till korset och erkänna att man själv har kliat sig både i ögonen och i näsan.
Fast känns som halva SH har gjort det...

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
Jag är storkonsument av Habanero, och kan upplysa panelen om att det går att vänja sig vid smärtan av att inte ha tvättat händerna efter hackningen..

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Alltså, ert kryddintresse borde ni ta upp i gay-tråden.

Matteh!

Näee?
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
Mellanhoj vilken?? + Cross
Habanero det är starka grejjer det, för ögat. :huvet

Det tog runt 20 minuter innan smärtan var borta och det var lååånga minuter. :näsblod

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag är storkonsument av Habanero, och kan upplysa panelen om att det går att vänja sig vid smärtan av att inte ha tvättat händerna efter hackningen..

Då är ju bara frågan, VARFÖR?

Varför använda kryddor som totalt dödar alla andra smaker?

För att det är ball att äta starka saker?

Öser man i habanero i en köttgryta så kan ingen vid en blindtest tala om vilket kött det är eller vilka klumpar som är lökbitar, paprikabitar eller bitar av frigolitkartongen man köpte köttet i.

Det smakar enbart habanero. IOFS kan man ju köpa resten av ingrdienserna på LIDL

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Krydd-killer...

Det smakar enbart habanero. IOFS kan man ju köpa resten av ingrdienserna på LIDL

Eller så kan man använda bitar från sin avskydda svärfar som ligger i frysen, så att man får mer plats över till svärmor.:3freak :crash

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Då är ju bara frågan, VARFÖR?

Varför använda kryddor som totalt dödar alla andra smaker?

För att det är ball att äta starka saker?

Det där undrar jag också. Chili har åtminstone en egen (god) smak. SOm stark paprika. Vill man ha det riktigt starkt tar man mer chili. Förstår inte riktigt vad habanero är bra för?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA