Inte dåligt att göra 4 inlägg i samma tråd innan man blir bannad!
Mattias är för jävla långsam.
Inte dåligt att göra 4 inlägg i samma tråd innan man blir bannad!
hehe... jag skrev en tråd om hur man lagar kåpor och där svara INGEN bara en massa som läste den tråden.
Men när någon skriver sånt här skit, så svara en jävla massa på liten tid. Skumt.......
Idioter föds varje dag, använd kondom.
hehe... jag skrev en tråd om hur man lagar kåpor och där svara INGEN bara en massa som läste den tråden.
Men när någon skriver sånt här skit, så svara en jävla massa på liten tid. Skumt.......
Fast jag tror inte att så många idioter föds av "bögjävlar".Idioter föds varje dag, använd kondom.
Det kanske inte var någon som visste hur man lagar kåpor!
Edit, du skrev visst om hur man lagar kåpor. Ja, då läste väl alla och tog åt sig av dina kunskaper!
bögjävel!
hehe ni kör ändå som kärringar med era gold wings! hahahaha
Fast jag tror inte att så många idioter föds av "bögjävlar".
Så just där tror jag inte att kondomer gör så mycket nytta i det syftet iallafall.
hehe ni kör ändå som kärringar med era gold wings! hahahaha
fan va jag älskar att köra hojj!!! jag kommer alldrig att försäkra / skatta den! Buhahaha
fan va jag älskar att köra hojj!!! jag kommer alldrig att försäkra / skatta den! Buhahaha
Jag avundas dig som vågar trotsa systemet o gå din egen väg.
Det finns ett ordspråk som säger: Dumma lär sig av sina egna misstag (om ens det) medans de smarta lär sig av andras.
Den dag du vurpar/smäller med hojjen så kommer du förstå vad försäkringen är bra för.
När du åstadkommer skador på dig, din hoj o ev en o annan motpartner (ett par bilar, personer osv) o när du kommer få betala kalaset ur egen ficka, (med lite tur endast ett par hundra tusen, i värsta fall någon miljon) då kanske tänds en lampa, som indikerar på att du förstått tanken med MC försäkringarna. Notera kanske.
Vill du vara som de "coola" outlaw grabbarna, köra utan körkort, utan nummerplåt, utan försäkring o skatt.. Så visst gör det. Men gör dig själv en tjänst. Ifall du inte visste så är sporthoj.com en väääldigt stor MC community. Det innebär att dagligen så granskas många trådar av: Poliser, försäkringsbolag, handläggare o div annan myndighet. Allt du skriver här kan användas mot dig i eventuell framtida handlingar.
//Tomas
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |