Gulleplutt skrev:2328683För att den blev ful????
Den går ju dock fortfarande att använda om jag tex skulle få för mig att skjutsa någon.
Du hade antagligen också gjort samma sak som jag.
Anledningen till att du svarar som du gör är att du är en dryg idiot. Men det är ju iof din rätt att vara det. Synd bara att det är sånna som dig såm förstör alla trådar på SH.
Tycker det är värre när folk inte klara av att uttrycka sig ordentligt utan måste ta till personangrepp.Gulleplutt skrev:Anledningen till att du svarar som du gör är att du är en dryg idiot. Men det är ju iof din rätt att vara det. Synd bara att det är sånna som dig såm förstör alla trådar på SH.
Hårding skrev:2328703Så du vill skjutsa någon du känner med en hjälm som ditt f-bolag dömt ut...jävla schysst polare du verkar vara.
Jag hade inte gjort som du OK, kalla mig inte dryg idiot bara för att jag tycker man skall vara ärlig.
sandstream skrev:2328710Tycker det är värre när folk inte klara av att uttrycka sig ordentligt utan måste ta till personangrepp.
Lugna ner dig ett par hekto så ska du se att allt blir bättre
Jag har aldrig fel, tror jag...Gulleplutt skrev:2328724Tack för tipset. Dock tror jag du har fel.
Gulleplutt skrev:2328582eftersom detta är sveriges drygaste forum.
Gulleplutt skrev:2328683För att den blev ful????
Den går ju dock fortfarande att använda om jag tex skulle få för mig att skjutsa någon.
Du hade antagligen också gjort samma sak som jag.
Anledningen till att du svarar som du gör är att du är en dryg idiot. Men det är ju iof din rätt att vara det. Synd bara att det är sånna som dig såm förstör alla trådar på SH.
Anderzzon skrev:2330324Grabben är du fjortis lr?
Vafan ska du med en ny till om den andra är perfekt? Det är detta som gör att premierna blir dyrare men din hjärna kanske inte kan få ihop det?
Det är ju just att låta den du skjutsar få en eventuellt värdelös hjälm på skallen
Så ta det lugnt nu och behåll din gamla hjäm. puss å kram
Dee_cati skrev:2330463
Gulleplutt, mina var endast snabbfästen dessvärre. Kollat Biltemas krukor? Kanske finns med dubbelD-fästen om du har tur...
Dee_cati skrev:2330463Lägg ner, du förstår vart han vill komma och han vill inte läsa fler sådana inlägg antagligen.
Anderzzon skrev:Skadereglerare brukar inte vara totalt omöjliga...
Helldriver skrev:2330281
Min sambo jobbar på försökringsbolag och utgifterna verka ju skena för att alla plockar ut mer och mer, inte bara ägarna utan också verkstäder saltar räkningarna mer och mer. Snart har inte en djävel råd att ta en försäkring.
Jag kan inte fatta varför alla är så jävla duktiga på det här forumet, jag hade inte tvekat en halv sekund, fsb säger att hjälmen inte får användas och dom vill ersätta hans gamla, varför stör sig folk på att han vill behålla den gamla hjälmen? jag kan inte fatta hur det drabbar någon annan om han vill ha den gamla till åkgräsklipparen eller vad fan som hellst, nej fsb blåser oss på pengar, likaså staten, lura bägge 2 så mycket det bara går.Gulleplutt skrev:2331591Tja vad ska man säja.....först blev jag irriterad men nu börjar jag gilla tråden.
Ju fler inlägg jag läser här på SH desto dummare blir jag. Men som någon skrev i en annan tråd.....Hjulet snurrar men hamstern är död.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|