Hakrem köpes(Dubbel D-ring), alt kraschad hjälm

Status
Ej öppen för fler svar.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Dicken32 skrev:
...nej fsb blåser oss på pengar, likaså staten, lura bägge 2 så mycket det bara går.
Men, vilken bra idé!

Du signifierar den gemene sporthojaren än mer som en total idiot. Sluta med det. Fucko.

c")

De e najs
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
Bling
Nä, nu vill jag ha nya fälgar till bilen. Nån som har ett par mjölkbackar att låna ut?

Zindelin

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2005
Hoj
Honda CBR1000rr -05
Äsch lämna killen i fred... Alla här inne skulle gjort exakt samma sak, eller åtminstone tänkt på det. :mattias

Och du trådskaparn, ta inte åt dig så lätt, det är just därför som många skriver idiotiska inlägg bara för att se hur du ska reagera...

Hårn1

BikerBoyz
Gick med
28 Mar 2006
Hoj
eldstorm
Zindelin skrev:
2331894 Äsch lämna killen i fred... Alla här inne skulle gjort exakt samma sak, eller åtminstone tänkt på det. :mattias

Och du trådskaparn, ta inte åt dig så lätt, det är just därför som många skriver idiotiska inlägg bara för att se hur du ska reagera...

:7peta

:hihi

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Zindelin skrev:
2331894 Alla här inne skulle gjort exakt samma sak, eller åtminstone tänkt på det. :mattias

Nej.

Jag gillar inte att vissa får a-kassa medan dom jobbar svart heller. Speciellt inte om dom är med i samma a-kassa som jag.

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
anja skrev:
2331912 Nej.

Jag gillar inte att vissa får a-kassa medan dom jobbar svart heller. Speciellt inte om dom är med i samma a-kassa som jag.

sossarna har styrt landet i 70år pga folk som dig (förutom 4år på 90talet). Vad hade du förväntat dig.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Gulleplutt skrev:
2331965 sossarna har styrt landet i 70år pga folk som dig (förutom 4år på 90talet). Vad hade du förväntat dig.
"Folk som henne"? Tagga ner lite grabben, du har idiotförklarat samtliga som inte tycker som dig nu.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
HanneZ skrev:
2331986 "Folk som henne"? Tagga ner lite grabben, du har idiotförklarat samtliga som inte tycker som dig nu.
Han har en poäng. Är det inte rätt dumt att göra ett system som inte tål att folk använder det?

/Prulle, mörkblå icke bidragstagare som kör runt med utdömd hjälm i endurospåret. :skrämd

Hela den här tråden är löjlig, nej nu slutar jag skriva härinnan jag blir bannad ha en bra dag.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
prulle skrev:
2332017 Han har en poäng. Är det inte rätt dumt att göra ett system som inte tål att folk använder det?

/Prulle, mörkblå icke bidragstagare som kör runt med utdömd hjälm i endurospåret. :skrämd

Hela den här tråden är löjlig, nej nu slutar jag skriva härinnan jag blir bannad ha en bra dag.
Vilket system tål inte att användas? Om det är a-kassa-systemet så kan jag meddela att det används mer än flitigt. :banana

Jasså? Nekar du ditt studiebidrag menar du? :hihi

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Gulleplutt skrev:
2331965 sossarna har styrt landet i 70år pga folk som dig (förutom 4år på 90talet). Vad hade du förväntat dig.

Haha

Det är total smurf-varning på dig :D

Om det inte vore för att det tippade över gränsen till mobbing skulle jag skapa en tråd inhållandes en topplista över mina favoritmedlemmar som alltid lockar till skratt genom sin totala sociala inkompetens.

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1...lättare att köpa än sälja.
Gulleplutt skrev:

Nja....nu är du ute och cyklar i det gröna igen. Borgarna regerade i slutet av 70 talet och i början av 80-talet.

Nu ska jag sluta hacka på dig, lycka till med hjälmen hur som haver och hoppas du slipper få användning för den i framtiden(jag menar att du håller dig på hjulen)

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Stäng den här tråden nu, den leder inte till något annat än bråk.
Swedie vart är du?

Freedom

Guest
Få ersättning för nåt och sedan behålla det luktar ruttet, stäng tråden NU!

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Gulleplutt skrev:

Säger du att det är borgerligt att utnyttja sveriges välfärdssystem?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
HanneZ skrev:
2332030 Vilket system tål inte att användas? Om det är a-kassa-systemet så kan jag meddela att det används mer än flitigt. :banana

Jasså? Nekar du ditt studiebidrag menar du? :hihi
Nope men jag får det inte. (iof känns ddet som jag gör mer rättför det än trådskaparen för hjälmpengarna) Nej det jag menade är att de är väll bra att visa orkar vara duktiga och göra rätt, men orka tjafsa om det lär ju knappast leda till att någon slutar fiffla? NU ska jag sluta.

Edit: det är ju hans huvud vill han rikera något för dom 2000 han får(eller vad det är) så låt han göra det. Det påverkar inte era premier att behåller sin gammla hjälm eller?

Last edited:

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Caffe skrev:
2332036 Haha

Det är total smurf-varning på dig :D

Om det inte vore för att det tippade över gränsen till mobbing skulle jag skapa en tråd inhållandes en topplista över mina favoritmedlemmar som alltid lockar till skratt genom sin totala sociala inkompetens.

Sen när har mobbing varit ett hinder på SH???

Lycka till med tråden....jag kommer gärna och gör ett hedersgästinlägg.

NoicE skrev:
2332076 Säger du att det är borgerligt att utnyttja sveriges välfärdssystem?

Nej, det var ett bomskott....ladda om.

anja skrev:

Ta en titt på färgen på din profilbild så trillar nog poletten ner.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...