Lou siffer
officiellt lammkött
Hur fan kan man köpa en begangad hjälm?Nalken skrev:
Hur fan kan man köpa en begangad hjälm?Nalken skrev:
Men, vilken bra idé!Dicken32 skrev:...nej fsb blåser oss på pengar, likaså staten, lura bägge 2 så mycket det bara går.
Zindelin skrev:2331894Äsch lämna killen i fred... Alla här inne skulle gjort exakt samma sak, eller åtminstone tänkt på det.
Och du trådskaparn, ta inte åt dig så lätt, det är just därför som många skriver idiotiska inlägg bara för att se hur du ska reagera...
Zindelin skrev:2331894Alla här inne skulle gjort exakt samma sak, eller åtminstone tänkt på det.
anja skrev:2331912Nej.
Jag gillar inte att vissa får a-kassa medan dom jobbar svart heller. Speciellt inte om dom är med i samma a-kassa som jag.
"Folk som henne"? Tagga ner lite grabben, du har idiotförklarat samtliga som inte tycker som dig nu.Gulleplutt skrev:2331965sossarna har styrt landet i 70år pga folk som dig (förutom 4år på 90talet). Vad hade du förväntat dig.
HanneZ skrev:2331986"Folk som henne"? Tagga ner lite grabben, du har idiotförklarat samtliga som inte tycker som dig nu.
Han har en poäng. Är det inte rätt dumt att göra ett system som inte tål att folk använder det?HanneZ skrev:2331986"Folk som henne"? Tagga ner lite grabben, du har idiotförklarat samtliga som inte tycker som dig nu.
Vilket system tål inte att användas? Om det är a-kassa-systemet så kan jag meddela att det används mer än flitigt.prulle skrev:2332017Han har en poäng. Är det inte rätt dumt att göra ett system som inte tål att folk använder det?
/Prulle, mörkblå icke bidragstagare som kör runt med utdömd hjälm i endurospåret.
Hela den här tråden är löjlig, nej nu slutar jag skriva härinnan jag blir bannad ha en bra dag.
Gulleplutt skrev:2331965sossarna har styrt landet i 70år pga folk som dig (förutom 4år på 90talet). Vad hade du förväntat dig.
Gulleplutt skrev:2331965sossarna har styrt landet i 70år pga folk som dig (förutom 4år på 90talet). Vad hade du förväntat dig.
X-up skrev:2332044Swedie vart är du?
anja skrev:2332049På Gelleråsen, kanske?
Nope men jag får det inte. (iof känns ddet som jag gör mer rättför det än trådskaparen för hjälmpengarna) Nej det jag menade är att de är väll bra att visa orkar vara duktiga och göra rätt, men orka tjafsa om det lär ju knappast leda till att någon slutar fiffla? NU ska jag sluta.HanneZ skrev:2332030Vilket system tål inte att användas? Om det är a-kassa-systemet så kan jag meddela att det används mer än flitigt.
Jasså? Nekar du ditt studiebidrag menar du?
Caffe skrev:2332036Haha
Det är total smurf-varning på dig
Om det inte vore för att det tippade över gränsen till mobbing skulle jag skapa en tråd inhållandes en topplista över mina favoritmedlemmar som alltid lockar till skratt genom sin totala sociala inkompetens.
NoicE skrev:2332076Säger du att det är borgerligt att utnyttja sveriges välfärdssystem?
anja skrev:
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |