Hakrem köpes(Dubbel D-ring), alt kraschad hjälm

Status
Ej öppen för fler svar.

Dicken32

Ny medlem
Gick med
31 May 2005
Hoj
zx9r
så bara för att en person tycker och säger en sak så talar den för alla sporthojs åkare? undra vem som är ett fucko? nej men förlåt, jag glömde att här inne måste alla tycka exakt lika som moral kärrigarna, det här forumet liknar mer en syjunta än ett sporthojs forum nu för tiden!

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Gulleplutt skrev:
2331965 sossarna har styrt landet i 70år pga folk som dig (förutom 4år på 90talet). Vad hade du förväntat dig.

EH?!?! Och DET fråntar alla individer från personligt ansvar, hyfs, vett och etikett? Nääähäddu. Att skylla på andra går fan inte. Väx upp istället.

Mina 5€, jävligt OT men jallifall...

hållundan skrev:
2331865 Men, vilken bra idé!

Du signifierar den gemene sporthojaren än mer som en total idiot. Sluta med det. Fucko.

Precis. Staten. Det är vi. VÅRA pengar. Så om någon vill lura staten så är det våra stålar han snor. Att förvaltningen av våra pengar kan vara lite si och så är en annan diskussion. . .

Fan vad jag är OT ikväll :)

Får skylla på att jag och tjejen har flyttat runt 2,5 rum ikväll och fixat nya sängarna och tar en öl som belöning :fyllisar :banana

Last edited:

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
tuppjuck skrev:
2332536 EH?!?! Och DET fråntar alla individer från personligt ansvar, hyfs, vett och etikett? Nääähäddu. Att skylla på andra går fan inte. Väx upp istället.

Mina 5€, jävligt OT men jallifall...

Hehe...Hög moral existerar bara på detta forum och inte i verkligheten. Därför måste man ha lite hårdare krav. Men nu börjar det bli lite off topic.

Jag skulle också vilja kalla dig för PAJAS om det går för sig. Det får mig att må bättre.

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Gulleplutt skrev:
2332547 Hehe...Hög moral existerar bara på detta forum och inte i verkligheten. Därför måste man ha lite hårdare krav. Men nu börjar det bli lite off topic.

Jag skulle också vilja kalla dig för PAJAS om det går för sig. Det får mig att må bättre.

Varsågod, det bjuder jag på. Men var moralen finns eller inte avgör nog varje individ själv. Jag har min moral, eller snarare etik och den står jag för, dvs jag försöker att parasitera så lite som möjligt på andra och klara mig själv (fan, jag låter som värsta liberterianen... far from it!) utan att snylta. Min självrespekt hänger på det.

Nu skall jag ta en sista nattcigg på ballen, en dusch och sen i nya sängen med gumman. Ta't lugnt där ute och se till att ni får köra i morgon och nästa dag och nästa...

Tjo på er :)

PS. Observera att min kommentar gäller inte hjälmen utan det personliga ansvaret som man inte kan smita från oavsett vilken regim vi har. DS

Last edited:

Zindelin

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2005
Hoj
Honda CBR1000rr -05
Jag tycker du äger gulleplutten... detta är din tråd, och hackar man på dig får man väl skylla sig själv och tåla lite motargument...

Och fortfarande blåser han ingen genom att behålla sin hjälm... :arsele

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Zindelin skrev:
2333189 Jag tycker du äger gulleplutten... detta är din tråd, och hackar man på dig får man väl skylla sig själv och tåla lite motargument...

Och fortfarande blåser han ingen genom att behålla sin hjälm... :arsele

Att kalla folk för en tröga/dryga pajasar är väl inget vidare sätt att argumentera på? Roligt men knappast konstruktivt och han vinner ju inga diskussioner på det sättet.

Om han blåser bolaget eller ej är väl en tolkningsfråga för var och en, själv anser jag att det är fel. Anser Gulleplutt att den duger att vurpa med så tycker jag han ska behålla den istället för att belasta kollektivet för några repor.

Gabor

Guest
Gulleplutt skrev:
2332547 Hehe...Hög moral existerar bara på detta forum och inte i verkligheten. Därför måste man ha lite hårdare krav. Men nu börjar det bli lite off topic.

Tjena, har du fått tag i en d-ring ännu ?? Jag är nog hemma igen på tisd nästa vecka, du kan få en hjälm av mig att ta grejor ifrån.
Sitter i solen med en kall Kaiserdom i näven, vid en sjö, i ett land där lagen om allt gott till alla existerar.

Här bryr man sig inte om att häckla varandra, har du rätt till en ny hjälm, så ska du ha en. :tummenupp .

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Caffe skrev:
2333414 Att kalla folk för en tröga/dryga pajasar är väl inget vidare sätt att argumentera på? Roligt men knappast konstruktivt och han vinner ju inga diskussioner på det sättet.

Nä, men det spelar ju knappast nån roll om du har några mycket väl genomtänkta argument. Detta är sporthoj.com

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Gulleplutt skrev:
2328560 Jo jag förstår resonemanget. Dock kan du jämföra det med att släppa din egen hjälm från 10cm å se om du tycker att den är förbrukad.

Ja om du nu anser det så varför ska du nyttja bolaget.
Bedrägeri samt i slutändan alla vi som betal :4skrika

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
R1 racer skrev:
2333616 Ja om du nu anser det så varför ska du nyttja bolaget.
Bedrägeri samt i slutändan alla vi som betal :4skrika

Jag skulle gärna gräva ur ditt rövhål med en sked om jag fick.

Människan är en samlare.

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
Gulleplutt skrev:
2333621 Jag skulle gärna gräva ur ditt rövhål med en sked om jag fick.

Människan är en samlare.

Detta har för länge sedan slutat handla om en hakrem och blåsa sitt FB eller inte.

Numera handlar det bara om att gulleplutt är helt jävla dum i huvudet!:rofl

Stäng trådjäveln någon gång!

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
bagerah skrev:
2333626 Detta har för länge sedan slutat handla om en hakrem och blåsa sitt FB eller inte.

Numera handlar det bara om att gulleplutt är helt jävla dum i huvudet!:rofl

Stäng trådjäveln någon gång!

Jo, det kanske är så. Försök läsa inläggen från min sida skärmen så har du nog en annan uppfattning.

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
Gulleplutt skrev:
2333634 Jo, det kanske är så. Försök läsa inläggen från min sida skärmen så har du nog en annan uppfattning.

Ja ok... då handlar det om att blåsa FB i alla fall då. För om jag gör som du säger ser jag precis samma sak som jag gör nu, om jag inte ändrar min uppfattning till att det skulle vara ok och sedan försöker försvara mig med näbbar och klor! Och inte ens då är jag särskillt imponerad av ditt sätt att föra en debatt och försvara din sak!

När du lägger ut en tråd på det här sättet får du räkna med att det slutar såhär. Du kommer aldrig kunna "vinna" genom att fortsätta såhär. Så släpp gaggandet, och ta då kontakt med de som e villiga att deala med dig och ge dig en hakrem.
(Även om kanske en haklapp skulle sitta mer på sin plats.)

Eller fortsätt å roa pöbeln och gör dig själv ännu löjligare.

Personligen tycker jag du är ett pucko!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...