sandstream
Guest
Ja, men den första är positiv och den andra negativ.Gulleplutt skrev:2334119Bägge är dock roliga
Ja, men den första är positiv och den andra negativ.Gulleplutt skrev:2334119Bägge är dock roliga
bagerah skrev:Numera handlar det bara om att gulleplutt är helt jävla dum i huvudet!
FUBAR skrev:2334616Nu har jag inte läst tråden, men behövs fortfarande en DD-ring så har jag en kraschad XR-1000 hjälm hemma.
FUBAR skrev:2334616Nu har jag inte läst tråden, men behövs fortfarande en DD-ring så har jag en kraschad XR-1000 hjälm hemma.
Slappa skrev:2334607Personangrepp är väl emot sh reglerna?
Visst att tråden har spårat ur men det är ju knappast trådskaparens fel!
Nu blir jag ju sugen på att läsa tråden hehe.Teddy skrev:2334976Skönt att det finns så många ärliga människor som vågar stå för sin uppfattning. Fortsätt att propagera för det som är rätt och riktigt. Gulleplutt ska inte få någon hakrem, vare sig gratis eller mot betalning. Alla ni som ställer er på Gulleplutts sida vill jag inte ha något med att göra. Ni är avskyvärda.
Gör det, den är rätt kul faktiskt.FUBAR skrev:2335206Nu blir jag ju sugen på att läsa tråden hehe.
Dark_Messenger skrev:2335306
Hade jag en hjälm till skulle jag skickat hakremmen gratis till dig
Om du bara visste hur den redan ser ut..Caffe skrev:2335333Noooo Gör't int!!
Tänk om du själv står där i framtiden med en förargelig repa på Bandithjälmen.
Då måste du ju också förnedra dig som Gulleplutten i en egen tiggartråd för att göra ett FB. Åh så pinsamt....
Man måste alltid se om sitt eget hus och sina egna bedrägerier i första hand
Förstår du inte? Hakremmen är inte gratis. Du lurar dig själv om du tror att du är bra kompis och skickar en hakremmen "gratis". Att skicka en hakrem är det samma som att skicka dina egna pengar. Gulleplutt är inget annat än en helt vanlig tjuv. Han vill ha dina pengar och du ger dem till honom.Dark_Messenger skrev:2335306Hade jag en hjälm till skulle jag skickat hakremmen gratis till dig
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|