Hakrem köpes(Dubbel D-ring), alt kraschad hjälm

Status
Ej öppen för fler svar.

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
Nu har jag inte läst tråden, men behövs fortfarande en DD-ring så har jag en kraschad XR-1000 hjälm hemma.
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
FUBAR skrev:
2334616 Nu har jag inte läst tråden, men behövs fortfarande en DD-ring så har jag en kraschad XR-1000 hjälm hemma.

Sälj remmen DYRT :hihi

Vilken skön läsning: Sveriges drygaste forum :rofl

Inskickat av Gulleplutt
Ja, jag råkar läst väldigt mycket hållfasthetslära faktiskt. Inte för att det nu spelar någon större roll. Jag förstod att det skulle komma massa dryga inlägg eftersom detta är sveriges drygaste forum.
 

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Tatooine
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1
Slappa skrev:
2334607 Personangrepp är väl emot sh reglerna?

Visst att tråden har spårat ur men det är ju knappast trådskaparens fel!

Nja...det var väl trådskaparen som började kalla andra medlemmar för idioter vad jag minns från sidan 1 och 2, och ingen kan väl neka att Gullplutt bjudit in till diskussion i och med hans första inlägg.
 

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Hojlös! :(
Jag har en rem med DD-ring från en Shoei Z-One.
Den är din för 800:-, kom och köp!
 

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Skönt att det finns så många ärliga människor som vågar stå för sin uppfattning. Fortsätt att propagera för det som är rätt och riktigt. Gulleplutt ska inte få någon hakrem, vare sig gratis eller mot betalning. Alla ni som ställer er på Gulleplutts sida vill jag inte ha något med att göra. Ni är avskyvärda.
 

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
Teddy skrev:
2334976 Skönt att det finns så många ärliga människor som vågar stå för sin uppfattning. Fortsätt att propagera för det som är rätt och riktigt. Gulleplutt ska inte få någon hakrem, vare sig gratis eller mot betalning. Alla ni som ställer er på Gulleplutts sida vill jag inte ha något med att göra. Ni är avskyvärda.
:) Nu blir jag ju sugen på att läsa tråden hehe. :)
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag satt o k ikade på ghost whisperer igår, det var ett ganska förutsägbart avsnitt, men det är väl iofsig dom flesta.
 

CalleLundin

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Österlen
Hoj
Gilera 600RC
Men skicka in din gammla hjälm du får ju ändå en ny likadan.. se det som att dom köper din gammla hjälm och du får en ny istället för pengar.. Din hjälm är inte din hjälm längre, det är försäkringsbolagets hjälm. :tungan

Dömer dom ut den så är det för dom vill inte ha trasiga hjälmar på vägarna, sen spelar det mindre rock´n roll vad du tycker, det e ändå inte din hjälm längre.. :fatta!

Genom att skicka in ett annat hakband och behålla din gammla hjälm så har du indirekt snott en hjälm av försäkringsbolaget, och sedan om du tycker det e onödigt att dom bara slänger sin hjälm så spelar det ingen roll för det e ju inte din hjälm. Tänk om det blivit en spricka som du inte ser nånstans i hjälmen, och du säljer den om några år å nån klotar å hjälmen spricker vems fel e det då? :notme


Hade du föressten blivit sur om nån snott din hjälm? :brinnerup

Vad e så svårt att förstå?? :7peta
 

Dark_Messenger

Guest
Har bara skummat igenom tråden, men förstår vad som skrivits..

Min fråga: Hur fan orkar ni tjafsa!? Engagera er o skriva långa utlägg om bedrägeri hit o tjuvfasoner dit..

Kan ingen bara skicka plutten en hakrem?? Måste finnas triljoner gamla hjälmlik liggandes i folks garage.

Hade jag en hjälm till skulle jag skickat hakremmen gratis till dig :3freak
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
Dark_Messenger skrev:
2335306
Hade jag en hjälm till skulle jag skickat hakremmen gratis till dig :3freak


Noooo Gör't int!!

Tänk om du själv står där i framtiden med en förargelig repa på Bandithjälmen.
Då måste du ju också förnedra dig som Gulleplutten i en egen tiggartråd för att göra ett FB. Åh så pinsamt....

Man måste alltid se om sitt eget hus och sina egna bedrägerier i första hand :mattias
 

Dark_Messenger

Guest
Caffe skrev:
2335333 Noooo Gör't int!!

Tänk om du själv står där i framtiden med en förargelig repa på Bandithjälmen.
Då måste du ju också förnedra dig som Gulleplutten i en egen tiggartråd för att göra ett FB. Åh så pinsamt....

Man måste alltid se om sitt eget hus och sina egna bedrägerier i första hand :mattias
Om du bara visste hur den redan ser ut.. :3freak :hihi
 

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Dark_Messenger skrev:
2335306Hade jag en hjälm till skulle jag skickat hakremmen gratis till dig :3freak
Förstår du inte? Hakremmen är inte gratis. Du lurar dig själv om du tror att du är bra kompis och skickar en hakremmen "gratis". Att skicka en hakrem är det samma som att skicka dina egna pengar. Gulleplutt är inget annat än en helt vanlig tjuv. Han vill ha dina pengar och du ger dem till honom.
 

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
CBR1000RR -08
Nu har detta pågått i några dagar.........samma inlägg hela tiden. Ska vi inte bara låta tråden självdö???????
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top