Halloj alla tjejer

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Hej tjejer!

Jag har en likadan som Bikerbitch... Fast svart. Om den inte brinner upp så har jag iaf det. ;)
Hoppas få den påställd och sånt snarast så att jag hinner köra lite i år! :banana

Annicka

Den som inte kan har inte försökt!
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
En egen kinamoto.
Hej hej!

Sitter på bönpallen en så länge på sambons R1:a.
Planerar att ta A-kortet nästa år :banana

/Annicka

sandstream

Guest
EBS skrev:
Tycker det borde vara obligatoriskt för alla singeltjejer att ha bild på sig själv på avataren och telnummer i texten ovanför. :rolleyes:
Och det borde vara förbjudet för killar att ha bilder på sig själva utan hjälm som avatar :rofl

Välkommen förresten!

ninan

Medlem
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
Daytona 675
Kul med en bikergirl till!

Jag har en exakt likadan som du tänkt köpa. Den är från år 2000. Skall montera dit nya bakhjulet ikväll och sedan ut och och svänga lite. Hoppas du hittar ett fint ex då.

Hej hopp
Nina
Pumatjejen skrev:
Eftersom jag är ny så vill jag kolla hur många tjejer som finns här.
Ni kan väl skriva en rad om nåt kul
Kram :rofl

Pumatjejen

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
tackar

HEj på er alla!!!
Ville bara tacka alla som gjort inlägg!
Vad kul att det blivit så många, trodde aldrig det! :yoparty :tummenupp

Frolic

Jag kan allt...Bara du lär mig!
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Gsr 750 2015, Suzuki Katana
Hello..
En liten tös som ständigt befinner sig på sin GSX 400E ställer sig i kön :banana :banana :banana

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
sandstream skrev:
Och det borde vara förbjudet för killar att ha bilder på sig själva utan hjälm som avatar :rofl

Välkommen förresten!

Jag föregår bara med gott exempel för tjejerna. :rolleyes:

Frost

Mera bärs!
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
R6-02
Japp...
Och här har ni en till böna på forumet. :hej
Pinsamt att inte ha en bild på sin egen hoj. :3freak Får springa ut till garaget och knäppa någon bild på pärlan. Min lilla bäbis...
1½ vecka från uppkörning. Håll tummarna... :rolleyes:

Men en massa hormonstinna karlar jag inte märkt av. Vart finns ni? :)

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Hejsan en :tuttar till.

Lena här, 25år och åker bakpå 2fast4some och har haft den bästa sommaren i mitt liv :banana . Har träffat en hel del SH-medlemar och vi har visat att
t om en FZR 1000 kan åka på bax ( : :Bugar tack till "korn" och Magnus Carlson). Totalt har det blivit 800 mil i år men till våren ska det inhandlas en zx9r. Älskar allt som går fort; motorcyklar, bilar, (vi har ställt upp i blackrace), dragracing, havremoppar :D . I höst/vinter ska det bli lite mer bågskytteträning.

/Lena.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
2fast4hjo skrev:
t om en FZR 1000 kan åka på bax

Bax....? Börjar jag bli gammal och inte fattar dom senaste uttrycken?

Men hur åker den då? När den åker på bax alltså?

Bakxlangen, eller att du kan sitta baxpå.... Äh... enlighten me!

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
RoLLER skrev:
Bax....? Börjar jag bli gammal och inte fattar dom senaste uttrycken?

Men hur åker den då? När den åker på bax alltså?

Bakxlangen, eller att du kan sitta baxpå.... Äh... enlighten me!

Bax=bakhjulet, bax är ett utryck som jag hörde av "korn" första gången, har ingen aning om hur vanligt det är. Åker alltså bakpå 2fast4some när han kör på bakhjulet (jörgen har dock tränat och tränat hela sommaren så nu går det lika högt utan mig på). Vi är ett ganska stort gäng som brukar leka på gamla flygfältet i skövde och göra långa samåkningar.

Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Då har man lärt sig nåt nytt. Alltid kul med människor som leker med språket och improviserar ihop nya ord.

2fast4hjo skrev:
Bax=bakhjulet, bax är ett utryck som jag hörde av "korn" första gången, har ingen aning om hur vanligt det är. Åker alltså bakpå 2fast4some när han kör på bakhjulet. Vi är ett ganska stort gäng som brukar leka på gamla flygfältet i skövde och göra långa samåkningar.

Maria

....addicted....
Gick med
2 Jul 2003
Hoj
R6 -07
Bikerbitch skrev:
Porrigt nerlägg du har där Maria! Kör du ofta på bana eller? Sist jag såg dig körde du motard till Lunda, hur många cyklar har du egentligen? :)

En för mycket :) . Fast är du helt säker på att det verkligen var mig du såg!? Jag har nämligen aldrig åkt motard. Å jag har svårt att tro att du räknar min SV 650 till motard.(Ps. Om du vet någon som är sugen på en skitsnygg mörkröd sv 650 så är den till salu)

Blev en del svängar på banan i år. Dock inte så mycket som man önskat. Det är ju bara såååå roligt att köra på banan :banana . Längar till nästa år, kommer att bli en lång vinter. Fick för övrigt ner höger knä i backen men aldrig vänster... men det var ju så nära. Får fixa det till nästa år eller byta plats på puckarna.

Får ta en sväng till Stockholm och festa med er andra på Tivoli någon gång när tiden räcker till. Tyvärr brist på den varan just nu.

/Maria

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Hoppsan, då blandade jag ihop dig med någon annan snygg pingla då!
Vad ska du ha för SV.n? Har en killkompis som letar SV nämligen.

Pubkväll nu på lördag ju! Häng med! :rock

Maria skrev:
En för mycket :) . Fast är du helt säker på att det verkligen var mig du såg!? Jag har nämligen aldrig åkt motard. Å jag har svårt att tro att du räknar min SV 650 till motard.(Ps. Om du vet någon som är sugen på en skitsnygg mörkröd sv 650 så är den till salu)

Blev en del svängar på banan i år. Dock inte så mycket som man önskat. Det är ju bara såååå roligt att köra på banan :banana . Längar till nästa år, kommer att bli en lång vinter. Fick för övrigt ner höger knä i backen men aldrig vänster... men det var ju så nära. Får fixa det till nästa år eller byta plats på puckarna.

Får ta en sväng till Stockholm och festa med er andra på Tivoli någon gång när tiden räcker till. Tyvärr brist på den varan just nu.

/Maria

Frost

Mera bärs!
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
R6-02
RoLLER skrev:
Här e jag!

Du ser ju så grön ut.... Är du en Alien?

Grön? Stämmer alldeles utmärkt. Ramlade i en färgburk för en stund sig och det vill fan inte ge sig. ;)

Om jag är en alien... For me to know, and for you to find out, eller vad man nu säger. :rolleyes:

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping