Och det borde vara förbjudet för killar att ha bilder på sig själva utan hjälm som avatarEBS skrev:Tycker det borde vara obligatoriskt för alla singeltjejer att ha bild på sig själv på avataren och telnummer i texten ovanför.
Pumatjejen skrev:Eftersom jag är ny så vill jag kolla hur många tjejer som finns här.
Ni kan väl skriva en rad om nåt kul
Kram
sandstream skrev:Och det borde vara förbjudet för killar att ha bilder på sig själva utan hjälm som avatar
Välkommen förresten!
Frost skrev:Men en massa hormonstinna karlar jag inte märkt av. Vart finns ni?
2fast4hjo skrev:t om en FZR 1000 kan åka på bax
RoLLER skrev:Bax....? Börjar jag bli gammal och inte fattar dom senaste uttrycken?
Men hur åker den då? När den åker på bax alltså?
Bakxlangen, eller att du kan sitta baxpå.... Äh... enlighten me!
2fast4hjo skrev:Bax=bakhjulet, bax är ett utryck som jag hörde av "korn" första gången, har ingen aning om hur vanligt det är. Åker alltså bakpå 2fast4some när han kör på bakhjulet. Vi är ett ganska stort gäng som brukar leka på gamla flygfältet i skövde och göra långa samåkningar.
Pumatjejen skrev:Eftersom jag är ny så vill jag kolla hur många tjejer som finns här.
Ni kan väl skriva en rad om nåt kul
Kram
Jag kör mycket, gärna och länge...Suzzie skrev:Hej
Nyfiken Finns fler tjejer i Malmö med omnejd som vill köra ??
Maria skrev:Här är jag och min älskling!!
Bikerbitch skrev:Porrigt nerlägg du har där Maria! Kör du ofta på bana eller? Sist jag såg dig körde du motard till Lunda, hur många cyklar har du egentligen?
Maria skrev:En för mycket . Fast är du helt säker på att det verkligen var mig du såg!? Jag har nämligen aldrig åkt motard. Å jag har svårt att tro att du räknar min SV 650 till motard.(Ps. Om du vet någon som är sugen på en skitsnygg mörkröd sv 650 så är den till salu)
Blev en del svängar på banan i år. Dock inte så mycket som man önskat. Det är ju bara såååå roligt att köra på banan . Längar till nästa år, kommer att bli en lång vinter. Fick för övrigt ner höger knä i backen men aldrig vänster... men det var ju så nära. Får fixa det till nästa år eller byta plats på puckarna.
Får ta en sväng till Stockholm och festa med er andra på Tivoli någon gång när tiden räcker till. Tyvärr brist på den varan just nu.
/Maria
RoLLER skrev:Här e jag!
Du ser ju så grön ut.... Är du en Alien?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari