"Häggen"
Slutat krashträna och ska bli serriös...
28. Pia (Blommans frisör polare)
29. Sessili (Blommans 2:a frisör polare)
30. Lilla söta sofie (jajemän, hon verkar va på g)
va ska du ta med ragg till henke
då blir han glad
28. Pia (Blommans frisör polare)
29. Sessili (Blommans 2:a frisör polare)
30. Lilla söta sofie (jajemän, hon verkar va på g)
Instämmer
men Gottis har skrutit om att det finns fler pôjkar på hans lista som är inoficiell...
jag är full....
GODNATT
Jajemän... jag och henke har slagit vad om att jag kommer va hemma i sängen innan klockan 23...va ska du ta med ragg till henke
då blir han glad
Jajemän... jag och henke har slagit vad om att jag kommer va hemma i sängen innan klockan 23...
Den som får hem mig och i säng innan kl 23, den får fan va skicklig
(han försöker supa mig under bordet )
Haha, jag berättade precis för bosse om vadet, och han överväger nu starkt att medverka bara för denna sakens skullFifan, jag ska kamma hem 200 bagis lätt som en plätt den kvällen!
Haha, jag berättade precis för bosse om vadet, och han överväger nu starkt att medverka bara för denna sakens skull
Du är så rökt mark, varrendra grabb kommer vilja ha dig :
Fifan, jag ska kamma hem 200 bagis lätt som en plätt den kvällen!
Fråga Vilket Hotell är bäst att bo på som är närmast att ta sig till efteråt *hehe*
Håller på att planera resan dit
Släng den och kom nakenmen.... det verkar minsann som att man vore mer poppis om man kom med bar överkropp? Damn att jag redan sytt mig en heltäckande kroppskondom
Jag älskar Blondie :Till Blomman o andra tjejer jag tar med en drös karlar i olika åldrar och storlekar..............................
Hotell Blomman är bäst tror jag, bra service och underhållning för vuxna Inga barn/kvinnor tillåtna....
Hotell Blomman är bäst tror jag, bra service och underhållning för vuxna Inga barn/kvinnor tillåtna....
Jaja, här finns alltid plats för snyggingar, ja är inte så knusslig inte :You break my heart
Kanske kan va bra att inte boka ngt innan dock så finns det rum om ngn "VIP" gäst skulle dyka upp
Hotell 11:an fungerar också
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |