sportarn
Team Gasar tills det rasar!
Lessen att jag inte hört av mig men har haft fullt upp med skattemyndigheten o annat jobbigt!fluppen skrev:Hushåll ?? Hmpf.. haha..
Sluta pippa och börja kör RC, om det är där haken ligger..asså
Lessen att jag inte hört av mig men har haft fullt upp med skattemyndigheten o annat jobbigt!fluppen skrev:Hushåll ?? Hmpf.. haha..
Sluta pippa och börja kör RC, om det är där haken ligger..asså
LUGNT kyssen... London, fan va najs... Köp en duva på Picadilly till mig...fluppen skrev:Förresten hållundan, jag e lite bissy nu i nån vecka, ska till London på tis och denna helgen e det fullt. Jag tänker på din bromsskiva...
sportarn skrev:Lessen att jag inte hört av mig men har haft fullt upp med skattemyndigheten o annat jobbigt!
hållundan skrev:LUGNT kyssen... London, fan va najs... Köp en duva på Picadilly till mig...
![]()
Gött! Lova mig då!fluppen skrev:Jag snor en istället...billigare (ska vid Picadilly)
Silverryggen skrev:Hur gick det med dig Chris??
Såg lite galet ut när nela hojen var nerblodad...
Lite pinsamt bara att typ 100 pers såg din klotning.
Over and out
Barrett skrev:Vilken djävla dag!![]()
Börjar med att inse hur djävulskt dåligt tränad man är, nu är det gymet som gäller.
Som om inte det vore nog får jag ju givetvis inte igång hojen vid starten. Är bra nära att ge upp när jag tillslut får lite hjälp & skiten startar. När jag kommer iväg är jag nästan 2 varv efter, skulle jag tro. Känner att jag redan förlorat mkt av den lilla kraft jag hade av allt kickande. På mitt 3:e varv inser att jag snart inte pallar mer och bestämmer mig för att bryta. Lika bra att göra slut på den enegin man har kvar och laddar lite. Gör ett "litet" misstag, drar fullt på 3:ans växel och får tokbra grepp, hojen går upp högt på bakhjulet. Lugnt tänker jag, tills jag hör bakskärmen ta i marken![]()
Köttar hakan i fågelpinnen = 5 stygn & nedblodad hoj. Men va fan, det är bara på det igen.
Tack Micke och alla andra som hjälpte mig att få hem hoj mm![]()
Jag & flickan tog ett par bilder, lägger upp lite imorgon
henrikkrueger skrev:Fan verkar inte kul det där...
Hoppas hakan kryar på sig.
Bättre lycka nästa gång. Ses vi väl på gymmet snart eller?
Barrett skrev:Det hade varit skitkul om jag bara hade haft ork![]()
Någon som kan tipsa om ett billigt å bra gym i stan?
Lite blandade bilder från gårdagen
henrikkrueger skrev:Sportsclub, inte sats utan det andra, är bland de billigare tror jag. Ligger på nässjögatan. Ganska bra ställe att träna på. Se bara upp för de STORA snubbarna. Ingen bra idé att reta dom.![]()
Men om man är juste mot dem så är de riktigt trevliga.
Barrett skrev:Jo jag har väl insett att dom är bland de billigare. Men, ja där är ju en del broilers mm. Om jag fattat det är rätt är det väl ett renodlat gym oxå? Jag skulle nog kunna tänka mig ett spinning pass mm då & då.
sportarn skrev:Lessen att jag inte hört av mig men har haft fullt upp med skattemyndigheten o annat jobbigt!
hållundan skrev:Jag tränar på Nautilus. RIktigt nöjd är jag. Fin service, skön stämning. Inte för många STORA jättejävlar som blänger på en. Möjlighet till bad, sol, spinn, pump osv... Riktigt najs, kan jag rekommendera!
Hmm, fan det var tur att det gick såpass bra med dig ändå Chris, jävla hårda grabbar som kör cross
![]()
Vad menar du med det? Klart att du kan bygga stora muskler på Nautilus. Sen att det inte ÄR en massa jättejättejävlar där som knaprar all möjlig dynga är en ju en annan sak...Therudeboy skrev:Nautilus är ju bara ett "motionsgym" inget byggaastoramusklergym. Verkar dock vara lika bra service överallt.![]()
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!