Halmstad

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fluppen skrev:
Förresten hållundan, jag e lite bissy nu i nån vecka, ska till London på tis och denna helgen e det fullt. Jag tänker på din bromsskiva...
LUGNT kyssen... London, fan va najs... Köp en duva på Picadilly till mig...

:hej

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
sportarn skrev:
Lessen att jag inte hört av mig men har haft fullt upp med skattemyndigheten o annat jobbigt!

Lungt...hör av dig när du hinner, glöm inte beställ bilen, Magnus e ägare till en nu !

Flytta till monaco så slipper du dom asen :D men det e klart...där hittar du nog inga Mini T-vänner :yoparty

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Chris...

Hur gick det med dig Chris??
Såg lite galet ut när nela hojen var nerblodad...
Lite pinsamt bara att typ 100 pers såg din klotning.

Over and out

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Silverryggen skrev:
Hur gick det med dig Chris??
Såg lite galet ut när nela hojen var nerblodad...
Lite pinsamt bara att typ 100 pers såg din klotning.

Over and out

Vilken djävla dag! :huvet

Börjar med att inse hur djävulskt dåligt tränad man är, nu är det gymet som gäller.
Som om inte det vore nog får jag ju givetvis inte igång hojen vid starten. Är bra nära att ge upp när jag tillslut får lite hjälp & skiten startar. När jag kommer iväg är jag nästan 2 varv efter, skulle jag tro. Känner att jag redan förlorat mkt av den lilla kraft jag hade av allt kickande. På mitt 3:e varv inser att jag snart inte pallar mer och bestämmer mig för att bryta. Lika bra att göra slut på den enegin man har kvar och laddar lite. Gör ett "litet" misstag, drar fullt på 3:ans växel och får tokbra grepp, hojen går upp högt på bakhjulet. Lugnt tänker jag, tills jag hör bakskärmen ta i marken :3freak
Köttar hakan i fågelpinnen = 5 stygn & nedblodad hoj. Men va fan, det är bara på det igen.

Tack Micke och alla andra som hjälpte mig att få hem hoj mm :tummenupp

Jag & flickan tog ett par bilder, lägger upp lite imorgon

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Husaberg fs 650 -04 *såld* Yamaha WR 426 *såld* Yamaha YZ 125
Barrett skrev:
Vilken djävla dag! :huvet

Börjar med att inse hur djävulskt dåligt tränad man är, nu är det gymet som gäller.
Som om inte det vore nog får jag ju givetvis inte igång hojen vid starten. Är bra nära att ge upp när jag tillslut får lite hjälp & skiten startar. När jag kommer iväg är jag nästan 2 varv efter, skulle jag tro. Känner att jag redan förlorat mkt av den lilla kraft jag hade av allt kickande. På mitt 3:e varv inser att jag snart inte pallar mer och bestämmer mig för att bryta. Lika bra att göra slut på den enegin man har kvar och laddar lite. Gör ett "litet" misstag, drar fullt på 3:ans växel och får tokbra grepp, hojen går upp högt på bakhjulet. Lugnt tänker jag, tills jag hör bakskärmen ta i marken :3freak
Köttar hakan i fågelpinnen = 5 stygn & nedblodad hoj. Men va fan, det är bara på det igen.

Tack Micke och alla andra som hjälpte mig att få hem hoj mm :tummenupp

Jag & flickan tog ett par bilder, lägger upp lite imorgon

Fan verkar inte kul det där...
Hoppas hakan kryar på sig.
Bättre lycka nästa gång. Ses vi väl på gymmet snart eller?

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
henrikkrueger skrev:
Fan verkar inte kul det där...
Hoppas hakan kryar på sig.
Bättre lycka nästa gång. Ses vi väl på gymmet snart eller?

Det hade varit skitkul om jag bara hade haft ork :död
Någon som kan tipsa om ett billigt å bra gym i stan?

Lite blandade bilder från gårdagen

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    74.1 KB · Visningar: 62
  • 2.jpg
    2.jpg
    71.8 KB · Visningar: 57
  • 3.jpg
    3.jpg
    55.4 KB · Visningar: 50
  • 4.jpg
    4.jpg
    77.6 KB · Visningar: 52
  • 5.jpg
    5.jpg
    71.6 KB · Visningar: 52
  • 6.jpg
    6.jpg
    91.2 KB · Visningar: 65

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
lite mer

Bifogat

• 7.jpg
    7.jpg
    119 KB · Visningar: 58
  • 8.jpg
    8.jpg
    76.8 KB · Visningar: 54
  • 9.jpg
    9.jpg
    63.8 KB · Visningar: 45
  • 10.jpg
    10.jpg
    63.9 KB · Visningar: 50
  • 11.jpg
    11.jpg
    116.5 KB · Visningar: 64
  • 12.jpg
    12.jpg
    76 KB · Visningar: 58

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Fan Barre...

Tur att det gick så bra som det gjorde för dig.
Det blev ju hyfsade bilder, dom jag tog blev skit...
Jag blev nog 21 i första heatet och 18 i andra...som sagt gymet var det ja..

Satan va jag har ont i fingar, hals och bröst idag..inte skönt när det kommer stenar stora som katta huen flygande, krossade min lampa gjorde dom med, men fan va kul de va........... GOTLAND HERE WE COME

Bifogat

• IM000033.JPG
    IM000033.JPG
    68.9 KB · Visningar: 52

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Barrett skrev:
Det hade varit skitkul om jag bara hade haft ork :död
Någon som kan tipsa om ett billigt å bra gym i stan?

Lite blandade bilder från gårdagen

Sportsclub, inte sats utan det andra, är bland de billigare tror jag. Ligger på nässjögatan. Ganska bra ställe att träna på. Se bara upp för de STORA snubbarna. Ingen bra idé att reta dom. :näsblod :D Men om man är juste mot dem så är de riktigt trevliga.

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
henrikkrueger skrev:
Sportsclub, inte sats utan det andra, är bland de billigare tror jag. Ligger på nässjögatan. Ganska bra ställe att träna på. Se bara upp för de STORA snubbarna. Ingen bra idé att reta dom. :näsblod :D Men om man är juste mot dem så är de riktigt trevliga.

Jo jag har väl insett att dom är bland de billigare. Men, ja där är ju en del broilers mm. Om jag fattat det är rätt är det väl ett renodlat gym oxå? Jag skulle nog kunna tänka mig ett spinning pass mm då & då.

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Barrett skrev:
Jo jag har väl insett att dom är bland de billigare. Men, ja där är ju en del broilers mm. Om jag fattat det är rätt är det väl ett renodlat gym oxå? Jag skulle nog kunna tänka mig ett spinning pass mm då & då.

När jag tränade där, typ 1 år sedan, så hade de spinning oxå. Vet inte hur det är nu. Annars så kan du ju köpa dig en mtb och sticka ut och cykla i skogen. Vansinnigt kul. :yoparty Bra kondis får man oxå. :tummenupp
MTB = fattigmansenduro... Köpte min mtb begagnad för 6 tkr, hade fått pynta 15 tkr för motsvaranande ny...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Jag tränar på Nautilus. RIktigt nöjd är jag. Fin service, skön stämning. Inte för många STORA jättejävlar som blänger på en. Möjlighet till bad, sol, spinn, pump osv... Riktigt najs, kan jag rekommendera!

Hmm, fan det var tur att det gick såpass bra med dig ändå Chris, jävla hårda grabbar som kör cross :Bugar

Therudeboy

Guest
Nautilus är ju bara ett "motionsgym" inget byggaastoramusklergym. Verkar dock vara lika bra service överallt. :tummenupp

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Jag tränar på Nautilus. RIktigt nöjd är jag. Fin service, skön stämning. Inte för många STORA jättejävlar som blänger på en. Möjlighet till bad, sol, spinn, pump osv... Riktigt najs, kan jag rekommendera!

Hmm, fan det var tur att det gick såpass bra med dig ändå Chris, jävla hårda grabbar som kör cross :Bugar

Ja det är väl ett utav de alternativ som ligger närmast till hands.
Ingen som har koll på hur Friskis & svettis gym är? Dom är ju trots allt runt 1500:- billigare per år än ovan nämnda.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Therudeboy skrev:
Nautilus är ju bara ett "motionsgym" inget byggaastoramusklergym. Verkar dock vara lika bra service överallt. :tummenupp
Vad menar du med det? Klart att du kan bygga stora muskler på Nautilus. Sen att det inte ÄR en massa jättejättejävlar där som knaprar all möjlig dynga är en ju en annan sak...

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...