Halmstad

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
Grattis Blackninja på födelsedagen! :födelseda

Som om den nann)n vwrt på porthoj.com på det senasteb ? Jaja vi hade fest för grabben förrahekgen ! Smått brutalt..
Fan stan suger !! Vi har haft företagsfest (gott om bärs må jag säg)och har vart inne på stan nu, lamare får man ji leta efter ! SITTER p_ bussen hem nu,godttl

(funderar på minimoto) :)

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Hahahhaha FETT inlägg fluppen!! Var det en skakig resa hem på bussen, tänker på alla stavfelen :fyllisar :hihi

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fluppen skrev:
Som om den nann)n vwrt på porthoj.com på det senasteb ? Jaja vi hade fest för grabben förrahekgen ! Smått brutalt..
Fan stan suger !! Vi har haft företagsfest (gott om bärs må jag säg)och har vart inne på stan nu, lamare får man ji leta efter ! SITTER p_ bussen hem nu,godttl

(funderar på minimoto) :)
Jävlar fluppen! Du får ta det lugnt med julmusten! :hihi

@Foggy, hur fan kan du vara vaken så tidigt?

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
hållundan skrev:
Jävlar fluppen! Du får ta det lugnt med julmusten! :hihi

@Foggy, hur fan kan du vara vaken så tidigt?

Börjar man tidigt så kommer man också hem ganska tidigt hehe, nu ska det köpas julklappar :tomten

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
tjena läst lite om tråden på halmstad bara... flyttar dit efter jul. troligen har jag jobb åxå, tjejen ska iaf plugga. har en perfekt lägenhet för att spana rejs, i korsningen vid Kullen Dyk, ovanför Thai affären. Den med liten balkong mitt i korsningen där. Bara å ta en stol å en öl. dock låter det mkt in i lägenheten men man vänjer sig. Syrran bor där så jag brukar hänga där.

ne halmstad gustav är sådär. doch tog de hem ett ställ till mig för att prova storleken, de va rätt snällt. Var inne där i fredags, efter en arbetsintervju. Kollade alpinestars stövlar. gubben såg inte skillnaden på 2 olika stövlar. JAG borde jobba där =)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
HalmstadGustav är en bra affär om du har tid att vänta... Typ... Det händer fan inte mycket alltså...

Har inte hittat nått direkt som passar mig där heller... Sen att de säljer fel hojar gör ju inte saken bättre ;)

Närå, det är nästan lika illa med HG och Lasses, inte allt för mycket aktivitet.

Välkommen till Halmstad förresten. Du kommer nog se många uiilis från folk ifrån din balkong. :yoparty

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Samåkning till Hemsedal

Den 24/2 bär det av till Norges alper. Vi hoppas att så många hojåkare det bara är möjligt följer med.

Känn er inbjudna och välkomna till detta oslagbara :fyllisar !

Skidresa

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
ooops :)

Hur många a stan har mini moto då ?

Vålkommen till HSTD du nya ! Du bor ju fan 10 meter från e porrbutik...det är sånt som höjer standarden :)

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
fluppen skrev:
ooops :)

Hur många a stan har mini moto då ?

Vet inte men det är nog ett gäng. Jag vet tre stycken, som i sin tur brukar köra med några andra. + jag och min kompis som får våra i dagarna. ...oxå du då... :)

Det är glögg-och-bull kalas på klubben i kväll, kommer du?

Last edited:
Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...