Halmstad

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Zee skrev:
Vi kansk ska köra in oss på "Nordslingan" (Åled-Oskarström-Steninge)? :)

Jag tycker det gick på tok för sakta sist.. (säger jag som fick 2 däcksläpp) :tomten
Ogay, högre tempo, mer knäskrap!

:yoparty

Det var en vänsterkurva mot Oskarström jag vill bemästra idag!

:rock

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Zee skrev:
Anytime, dude! Bara det är efter 16:OO-tiden.

Och nu måste vi få med Sv-Ola också!

Samling @ HiH, main entrance vid bankomaten?

Blir inget hojåkande för mig idag, ligger hemma med feber. :sjuk :gråta Men jag hör av mig när jag är på G igen.

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
ola_sandin skrev:
Blir inget hojåkande för mig idag, ligger hemma med feber. :sjuk :gråta Men jag hör av mig när jag är på G igen.

Traukitt o höra..

Krya på dig så ses vi zoon! Jag känner att det är alldeles för lite twinnar i Halmstad Muppofucko-Killaz MC-Club... :)

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Vilken tid tjör vi? Jag är hemma och käkar lunch nu. Tar hojen tillbaka till skolan, har massa krejer att dona med, men med en utsatt tid har jag nåt att skylla på :)

Jäklar, man är inte poppis när man tassar runt i lokalerna med knisslade oxtardojor...

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
hållundan skrev:
Vilken tid tjör vi? Jag är hemma och käkar lunch nu. Tar hojen tillbaka till skolan, har massa krejer att dona med, men med en utsatt tid har jag nåt att skylla på :)

Jäklar, man är inte poppis när man tassar runt i lokalerna med knisslade oxtardojor...

Ska vi säga vid 16:00 vid HiH:s bankomat?

Ingen annan som e på?

Det verkar som det finns risk för regn, iaf fram mot kvällen.. hoppa vi klarar oss. Orkar inte putsa upp hojen igen...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Zee skrev:
Ska vi säga vid 16:00 vid HiH:s bankomat?

Ingen annan som e på?

Det verkar som det finns risk för regn, iaf fram mot kvällen.. hoppa vi klarar oss. Orkar inte putsa upp hojen igen...
Puts? :va

Ja fiffan, 1600 blir finfint...

Regn är oskönt mot skinnet.

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Zee skrev:
Vi kansk ska köra in oss på "Nordslingan" (Åled-Oskarström-Steninge)? :)

Jag tycker det gick på tok för sakta sist.. (säger jag som fick 2 däcksläpp) :tomten

visst jag körde halvlugnt. Men första rundan fram till oskarström försvann ni i ett par kurvor :7peta :hihi

Plus att 5 polismotorcyklar hade setts till där dagen innnan, troligen nån slags övning...

Jag hoppar nog idag, kom inte hem förräns halv tio igår kväll från jobbet!!! j-a arbete man har! 15 timmars dagar...

hade

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
morecore skrev:
visst jag körde halvlugnt. Men första rundan fram till oskarström försvann ni i ett par kurvor :7peta :hihi

Plus att 5 polismotorcyklar hade setts till där dagen innnan, troligen nån slags övning...

Jag hoppar nog idag, kom inte hem förräns halv tio igår kväll från jobbet!!! j-a arbete man har! 15 timmars dagar...

hade

Nej, ta ingen kritik. Bara bra o ta'et lungt tills man kan vägen. :tummenupp Jag brukar vara rätt så het på gröten osso.. Jag har svårt o hålla emot med högerrullen. Därför jag köpte en hyfsat klen hoj.. :)

Vi borde fixa en site med MSN-kontakter, ICQ, mobilnummer o sånt shit kanske..

Så man kan sprida ordet när vi ska åka..

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Årets roligaste runda avklarad...

JÄVLAR säger jag bara...

Fick ett paraply kastat efter mig också. Folk är intelligenta. Hujedamig.

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
hållundan skrev:
Årets roligaste runda avklarad...

JÄVLAR säger jag bara...

Fick ett paraply kastat efter mig också. Folk är intelligenta. Hujedamig.

Betyg: :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Fy satan va goer runda.

Hstad->Åled->Oskarström (tror jag)-> Asige (specialsträckan)->Getinge. Tankning o en Nogger-Black mothafucka glass och samma veij tbax.

My god va gutt det va!

Asige specialsträcka är en enfilig (!) väg ut genom skogsbruken (trä-odling eller nått..). Typ ingen trafik, NY asfalt, asgoa täta kurvor och kuperat landskap (backigt). Asige kommer att få en bullrig sommar har jag en känsla av. :D

@ Henke: Nästa gång vi kör förbi paraply-kastarens hus så kan vi stanna till o gasa så in i h*****e tills de kommer ut. Sen drar vi! :) :D

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Zee skrev:
@ Henke: Nästa gång vi kör förbi paraply-kastarens hus så kan vi stanna till o gasa så in i h*****e tills de kommer ut. Sen drar vi! :) :D
Lätt. Det var precis på rakan innan Oskarström om jag inte missminnner mig.

Jösses, jävla idiottant.

Annars var som sagt der spezialengesträcke sehr gut. :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
hållundan skrev:
Lätt. Det var precis på rakan innan Oskarström om jag inte missminnner mig.

Jösses, jävla idiottant.

Annars var som sagt der spezialengesträcke sehr gut. :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Ska se om jag har blivit frisk i morgon, isf måste ni visa mig den omtalade vägen.

belsebob

dricker Absint
Gick med
10 Oct 2004
Hoj
Såld
Hallau, jag var ute i tis o körde lite. Jag tänkte köra vägen mellan Eldberga o Simlångsdalen. Men jag hittade aldrig var jag skulle svänga av nånstans så jag hamnade i Vrå...... 5-6mil av kurvor :tummenupp innan jag kom ut på 25:an Hygglig asfalt mestadels. Kan vara nåt o tänka på kanske.

Istället för att svänga mot Getinge efter Asige, sväng norrut mot Abild istället. Sen väg 150 in till Falkenberg. Också bara ett tips.

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
ola_sandin skrev:
Ska se om jag har blivit frisk i morgon, isf måste ni visa mig den omtalade vägen.
Ja man. Skicka ett sms eller nåt så löser vi det...

Jag ska tvätta halv 10 till 12... Efter det blire rejs...

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Jag kanske me e på om det passar...

Ska hjälpa en pewlare o flytta.

Lägg upp mess här eller sms:a på 0709-703505.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Tänkte eventuellt tjöra en sväng nu. Klarar man sig från regnet?!

Ska nog tjöra der spezialgesträcke...

:)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ogay, nu är specialsträckan helt klar.... Jag har hittat en del till SOM ÄR MINST LIKA JÄVLA BALL!!! :yoparty

När man kört den "vanliga" specialsträckan till Gräsås -> Asige -> Getinge svänger man i Getinge vänster mot Ösige. Där är hejdundrande underbara kurvor, och det bästa av allt, man kommer ut i ASIGE, för att lätt kunna köra den lilla skogspartivägen IGEN... Helt underbart skojigt... Körde 10 mil totalt idag. Skrapade knän och log som ett barn på födelsedagen.

Stort tack till gubbarna utefter Ösigevägen som signalerade att jag skulle dämpa farten eftersom dom tappat massa grus och skit på vägen! :tummenupp

Seså, nu är det snart dags att fler testar denna orgie av ohyggligt underbara kurvor!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...