Poison skrev:Söndag 13.00 (4/9) Slottsparkeringen
Då beger vi oss av mot Hallandsåsens kurviga vägar, och glassen i Båstad. Så det är bara för alla som vill att hänga på då. Vi är 3st än så länge.
Berggren skrev:Jag,ing-marie och nicklas hänger till 99% med imorn oxå.
belsebob skrev:Ni, Hallandsåsresenärer. Om ni inte har kört sträckan Våxtorp - Rössjöholm - Östra Karup. Så är det en varm rekomendation.
Det är en väg i stil med Asige, fast längre. typ tre mil... eller nåt i den stilen, kommer inte ihåg hur lång den var. Går för övrigt brevid nån sjö ett tag, en vacker sträcka.
Själv så drar jag ner till Knutstorp om en halvtimme.
Ha det bra gott folk, var rädda om er.
Yeah gött med ny hoj! själv sitter man o gluttar hjälmar så här på höstkanten, de är billiga nu..hållundan skrev:Dåligt tempo i denna tråd som vanligt.
Jag drar till Gävle tidigt som attans imorgon bitti och hämtar hem en GSXR750, då jeflar...
Kommer säkert att köra några svängar denna veckan, det verkar bli rätt okej väder. än är säsongen inte slut.
![]()
yeah! jasså det blir färgmatching nu, fy va gay.hållundan skrev:Här är den iallafall.
Nyhojen! Nu blire att tvätta av aset lite. Sen kanske man ska tjöra en sväng i stan.![]()
hållundan skrev:Här är den iallafall.
Nyhojen! Nu blire att tvätta av aset lite. Sen kanske man ska tjöra en sväng i stan.![]()
Visst är det färggay. Det var dock inget planerat, utan det blev bara så. Stället är ju tre år gammalt.morecore skrev:yeah! jasså det blir färgmatching nu, fy va gay.![]()
det är jäkligt fin mc det där, körde en sån i somras. Blev de bra pris på den?
Jao, kan ringa eller dra ett sms om det blir åkning.ola_sandin skrev:Hör av dig, jag hänger kanske på om du ska köra.
Snygg hoj, men ska du inte ha lite discodekaler på?
hållundan skrev:Visst är det färggay. Det var dock inget planerat, utan det blev bara så. Stället är ju tre år gammalt.
Fick den för 42 tillslut. Inkl de dekaler som behövs för att få den fin igen.
Nån som vet nån som klarlacka en tank för en billig peng i stan? Har lite repor jag vill få bort...
Har du varit o bänkat? vad fick du för resultat? jag var där själv idag 128 hk på hjulet det är godkänt men jag funderar på ett annat avgassystemSirCastic skrev:Japp, 400:- för att sätta upp hojen i bromsbänk (effektmätning utan justering). Skall ”bänka” maskinen i veckan, blir intressant att se den egentliga effekten![]()
Blev inge köra eftersom jag blev tvungen att plugga istället... Bull.ola_sandin skrev:Hör av dig, jag hänger kanske på om du ska köra.
Snygg hoj, men ska du inte ha lite discodekaler på?
400 spänn? Var då någonstans? Måste man beställa tid?PeP skrev:Har du varit o bänkat? vad fick du för resultat? jag var där själv idag 128 hk på hjulet det är godkänt men jag funderar på ett annat avgassystem
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |