Halmstad

belsebob

dricker Absint
Gick med
10 Oct 2004
Hoj
Såld
SkogsOlle skrev:
Jag skall försöka få ut min hoj på vägarna överhuvudtaget.
Men det ser ljust ut iaf :)
/ Olle

Inte enligt bilden till vänster.... fast den är väl inte uppdaterad.
Var lite sugen på att köra en sväng idag, fast hojen är ju inte ihoppsatt än.

titan

Man lever bara en gång...
Gick med
4 Aug 2005
Hoj
CBR 1000 RR
belsebob skrev:

Blev klar med min undertray idag. Ska ta en liten tur i morgon runt tre tiden.
Sågen yamaha tundercat idag i stan. Det kliar hos många..

SkogsOlle

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
Mille RSV R -00
belsebob skrev:

Haha.. bilden till vänster är inte uppdaterad. Hade hojen varit i det skicket nu så hade jag fått panik!
Visst ryker det i högerhanden :rolleyes:
Men det går att åtgärda med en cross och dubbdäck!!!
/Olle

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
SkogsOlle skrev:
Haha.. bilden till vänster är inte uppdaterad. Hade hojen varit i det skicket nu så hade jag fått panik!
Visst ryker det i högerhanden :rolleyes:
Men det går att åtgärda med en cross och dubbdäck!!!
/Olle

Mitt gixxer SF bygge är i det skicket nu!!!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Berggren skrev:
Ställde på nu, orkar inte vänta längre..
Vi blir minst 4 som ska köra! Ta ut spagettin och häng med!
Såg dig allt på Laholmsvägen. Lät lagom gött det där!

Funderade ett tag på att ställa på men avböjde i sista sekund. Hoppas ni kör försiktigt!

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Namen vafan, ni kan junte ställa på redan nu. :4skrika Jag har ju inte ens en hoj än!!2 :gråta

Såg en rödvit Thunderrace här ute idag... Såg lite kallt ut, men fan så gött ut också!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Zee skrev:
Namen vafan, ni kan junte ställa på redan nu. :4skrika Jag har ju inte ens en hoj än!!2 :gråta

Såg en rödvit Thunderrace här ute idag... Såg lite kallt ut, men fan så gött ut också!
Tjöp en hoj nu nu då föffan!

Blire flytt till Skauneland igen eller?!

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
hållundan skrev:
Tjöp en hoj nu nu då föffan!

Blire flytt till Skauneland igen eller?!

Yee man. Kommer att flytta till Maaalmöö nästa helg. Jag ska jobba på Bitsim (www.bitsim.com), och tjejen har mä fått jobb därnere. Det är mycket på g nu.

Men så fort jag har fixat garage och annonserna börjar komma blire hoj. Fast frågan är vad man ska ha nu.. Gixxer sjuhalva ståendes i Malmö = :brinnerup .

Kanske en gammal ful blejd eller nått.. nått ska vi hitta. :) Va lite inne på en sån Ninja som du hade ett tag, men då kan man lika bra köpa en blejd eller?
Morecore (Jonas) har ju köpte en Ninja ZX6R nu, förresten..

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Zee skrev:
Yee man. Kommer att flytta till Maaalmöö nästa helg. Jag ska jobba på Bitsim (www.bitsim.com), och tjejen har mä fått jobb därnere. Det är mycket på g nu.

Men så fort jag har fixat garage och annonserna börjar komma blire hoj. Fast frågan är vad man ska ha nu.. Gixxer sjuhalva ståendes i Malmö = :brinnerup .

Kanske en gammal ful blejd eller nått.. nått ska vi hitta. :) Va lite inne på en sån Ninja som du hade ett tag, men då kan man lika bra köpa en blejd eller?
Morecore (Jonas) har ju köpte en Ninja ZX6R nu, förresten..
Fiffan, till Malmö och hacka kod nu då? Eller vad gör dom däringa Bitsim?!

Gammelblejden lär ju kosta några kronor mer än gammelkawan, men visst, fulare är den allt. :) Nåt lär du ju hitta för en skälig peng! Sjuhalva är ju skitet, i och för sig.

Jasså Jonas köpte den gråa '98an eller?

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
hållundan skrev:
Fiffan, till Malmö och hacka kod nu då? Eller vad gör dom däringa Bitsim?!

Gammelblejden lär ju kosta några kronor mer än gammelkawan, men visst, fulare är den allt. :) Nåt lär du ju hitta för en skälig peng! Sjuhalva är ju skitet, i och för sig.

Jasså Jonas köpte den gråa '98an eller?

Bitsim är experter på "mikroelektronik" vilket eg. betyder FPGAer, System on Chip, VHDL och ASICar. ..vilket jag bl.a. undervisat i i5-6 år.

Jo, jag är kluven (igen) om vad man ska ha. Men någon snygg, fräsch hoj blir det nog inte.. Vi får la se vad försäkringspremierna ligger på när man bor i Crime City #1.

Jonas köpte en svart/grå med blåa o gula fartränder. Hyfsat preise var det också! Tror det var en -96 eller -98.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Zee skrev:
Bitsim är experter på "mikroelektronik" vilket eg. betyder FPGAer, System on Chip, VHDL och ASICar. ..vilket jag bl.a. undervisat i i5-6 år.

Jo, jag är kluven (igen) om vad man ska ha. Men någon snygg, fräsch hoj blir det nog inte.. Vi får la se vad försäkringspremierna ligger på när man bor i Crime City #1.

Jonas köpte en svart/grå med blåa o gula fartränder. Hyfsat preise var det också! Tror det var en -96 eller -98.
Fiffan, då kommer du rocka på firman då! :tummenupp Gött att få ett "riktigt" jobb såhär dags nu då eller?!

Försäkringspremierna är nog en het potatis i Malmoe, kan tänkas. Hoppas att du hittar nåt vettigt att lira runt på iallafall.

Om det var en svart/grå med gula/blå ränder måste det varit en '98. '96an fanns inte med de däringa färgerna. Nåväl.

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
hållundan skrev:
Fiffan, då kommer du rocka på firman då! :tummenupp Gött att få ett "riktigt" jobb såhär dags nu då eller?!

Det ska bli så jäääla gött!!!1 Dessutom ska det bli skönt o slippa tomteverkstan a.k.a. Högskolan i Halmstad.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Zee skrev:
Det ska bli så jäääla gött!!!1 Dessutom ska det bli skönt o slippa tomteverkstan a.k.a. Högskolan i Halmstad.
Haha, tror jag det. Själv lämnar man la' stada till sommaren. Då blire hem till Götet och hålla tummen att premiehelvetet inte stiger till skyarna igen.

Eventuellt blire ytterligare 1,5år med CSN som ansvarig för lönekuverten. Men vaffan.

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
hållundan skrev:
Haha, tror jag det. Själv lämnar man la' stada till sommaren. Då blire hem till Götet och hålla tummen att premiehelvetet inte stiger till skyarna igen.

Eventuellt blire ytterligare 1,5år med CSN som ansvarig för lönekuverten. Men vaffan.

Ska du plugga på ett magisterprogram på Chalmers eller whatdå? Du ska inte ta ett jobb nu medans konjuturen är på väg upp, och jobb finnes?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Zee skrev:
Ska du plugga på ett magisterprogram på Chalmers eller whatdå? Du ska inte ta ett jobb nu medans konjuturen är på väg upp, och jobb finnes?
Är lite kluven där. Ev. blir det Chalmers (kommer söka ivf som helst), eller så försöker jag komma in på något "Tranieeprogram" på SKF. Det sistnämnda känns ju mer naturligt iom min 6 åriga anställning på KalleAnkafabriken i Gamlestan - Göteborg.

Vi får se sa den blinda, helt enkelt.

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Berggren skrev:
Ställde på nu, orkar inte vänta längre..
Vi blir minst 4 som ska köra! Ta ut spagettin och häng med!

Min är aldrig avställd.......... :tuttar

Kawan kanske man skulle ställa på.......gör ju inget om man klotar med den i snön. Idag var det frost på allting så halt i skuggan är väl ett understatement.

Last edited:

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Äntligen....

Yoo... :banana kawwa-ski zx6r 98a. Nu kan man äntligen sluta hänga på blocket ;) En jätte trevlig resa blev det 116 mil och vacker utsikt längs hela höga kusten. Vi var 4 i bilen så det blev frågesport och annat tidsfördiv som man kan få plats med i en bil. Här är ett par bilder.

Bifogat

• kawasaki.JPG
    kawasaki.JPG
    67.1 KB · Visningar: 63
  • kawasaki1.JPG
    kawasaki1.JPG
    62.9 KB · Visningar: 56
  • kawasaki2.JPG
    kawasaki2.JPG
    41.3 KB · Visningar: 50
Last edited:
Nyheter