Halmstad

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Jag ligger hemma och sniffar på min uppsättning metzeler M1 som kom på posten igår. Fortfarande snö här uppe i Luleå, men torra vägar. Det töar bra nu så vägarna lär väl bli floder av vatten när som helst. Hoppas det går snabbt iallafall.

Men man klagar inte så mkt på snön när du kan åka snowboard i tröja och sen sätta dig och sola en timme i backen :)

Snart är det sommar!! hade så bra i Halmstad, saknar det redan!!
:yoparty

Holmgren

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2005
Hoj
Ja tack..
hållundan skrev:
2062303 Fiffan, grattis!

Kan du inte önska dig bra jävla väder? Börjar bli trött på snöblandat kallt skit som trillar ner från himlen. :huvet

Tack tack, jag har önskat så mycket det går, men jag ligger nog inte bra till hos Vädergudarna, :D :D :D

Nu har det fan regnat o snöat i 2 dagar. Hoppas det blir lte gääzzzz till helgen iaf... :tummenupp

//Björn

Dweezil

hubba bubba
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
*såld*
Kunde inte någon ha varnat mig om hur pissigt väder som det är här i Halmstad? :4skrika

Besiktade hojen idag i Kungsbacka och körde ner till Halmstad, i höjd med Varberg stöter man på världens jävla ösregn/snöslask som håller i sig hela vägen ner till Halmstad. :mad:

Fy fan pisseblöt blev man, för självklart låg regnstället kvar här i Halmstad. :3freak

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Dweezil skrev:
2062465 Kunde inte någon ha varnat mig om hur pissigt väder som det är här i Halmstad? :4skrika

Besiktade hojen idag i Kungsbacka och körde ner till Halmstad, i höjd med Varberg stöter man på världens jävla ösregn/snöslask som håller i sig hela vägen ner till Halmstad. :mad:

Fy fan pisseblöt blev man, för självklart låg regnstället kvar här i Halmstad. :3freak
Det är pissväder i Halmstad. :7peta :fakta :hihi

Göken

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2005
Hoj
Gixxer
Någon som vet vem återförsäljaren till Micron är här i sverige?
:Bugar Ingen som vill sälja ett Helsystem eller ett slipon till mig? :Bugar

Dweezil

hubba bubba
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
*såld*
Berggren skrev:
2065417 Du kör ju XT, Ut med dig och kör :D

Var iof ute och körde idag :tungan , men sket i att ta på mc byxorna och när man kommer dryga milen hemifrån så börjar det självklart att regna :fatta!

Riktigt pissblöt hann man bli innan man kom hem :(

Last edited:

Holmgren

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2005
Hoj
Ja tack..
Jehepp boys&girls, tror ni det torkar upp ordentligt till i eftermiddag, så man kan gääzzzzzzzzzzzz lite senare:confused:

//Björn

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag åkte tåg till GBG vid lunchtid från ett strålande soligt Halmstad. Väl hemma i Götet snöade det och regnade det om vartannat.

När i helvete ska man börja kunna köra på allvar?

timm

Medlem
Gick med
24 Oct 2005
Hoj
Skeppshult. En blå.
Mmmm... Var ute idag och posöråkte ungefär 7 mil. Riktigt najs runda.
Kustvägen - Eftra - Boberg - Ringsegård - Falkenberg - g:a E6 - Getinge - mot Steninge - svängde av på en väg skyltad mot Skintaby (jävligt kurvig, nyasfalterad, smal väg med god sikt :tummenupp ) - Haverdal - hemåt igen.

Mötte 5-6 andra jämlikar som också fick den äran att njuta av dagen. Mums! :banana

Nu är man nydushad med en laptop framför sig, en kall öl till höger och en god ölkorv till vänster (och en hungrig hund snett nedanför). ...och fredag är det också! Behöver jag säga mer??

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
timm skrev:
2067596 Mmmm... Var ute idag och posöråkte ungefär 7 mil. Riktigt najs runda.
Kustvägen - Eftra - Boberg - Ringsegård - Falkenberg - g:a E6 - Getinge - mot Steninge - svängde av på en väg skyltad mot Skintaby (jävligt kurvig, nyasfalterad, smal väg med god sikt :tummenupp ) - Haverdal - hemåt igen.

Mötte 5-6 andra jämlikar som också fick den äran att njuta av dagen. Mums! :banana

Nu är man nydushad med en laptop framför sig, en kall öl till höger och en god ölkorv till vänster (och en hungrig hund snett nedanför). ...och fredag är det också! Behöver jag säga mer??

Livet leker...... :D

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
timm skrev:
2067596 Mmmm... Var ute idag och posöråkte ungefär 7 mil. Riktigt najs runda.

Jobbat hela dagen, beredskap på brandkåren hela helgen, hojen halvfärdig, saknar grejer, mineralvatten i vänster hand, ska städa hela lägenheten oxå............. :huvet

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring