Holmgren
Ny medlem
Olander skrev:2081381Då var den ena hojen besiktigad och klar, några körningar i helgen?
Jag är på om cp-vädret tillåter
Olander skrev:2081381Då var den ena hojen besiktigad och klar, några körningar i helgen?
det blir det säckert. Vi får se med tiden...VR-8 skrev:2080287Vad får du betala i försäkring på en ny CBR1000RR ???????????
Måste ju bli svindyrt.
J
tjena!titan skrev:2080067Första körningen är 10/5 så vit jag vet. Hänger gärna med om jag får..
Det är bra att va ödmjuk. Bättre det än att va kaxig och sen bli ifrånkörd...
Holmgren skrev:2083305Jaha vad tror ni, blir det någon gäääzzz i helgen??
//Björn
ola_sandin skrev:2084311Om det torkar upp så är jag och kanske Sofie på...
ola_sandin skrev:2084311Om det torkar upp så är jag och kanske Sofie på...
Holmgren skrev:2084947Någon/några som är ute o gasar??
Blåser dock mycket
//Björn
titan skrev:2085011Jag har varit ute en liten runda. Blåste för mycket för att ligga på kurviga vägar.
Men 1530 infiner jag mig med hoj på Östra stranden. Tänkte ta en "glidar runda i stan" Någon som är sugen på att hänga på så va vid Östra stranden 1530.
Ha det gött
Berggren skrev:2086344Jag och ev. Ing-Marie, nicke och Anders drar till Halmstad Gustav vid 11 tiden och tar en koll på lite prylar. Sen blir det nog en tur efter det.
Häng på ni som vill.
Med eller utan ljuddämpare?Holmgren skrev:2086439Jag är på om vädret är sweeeeeeeeeeet
Berggren skrev:2086474Med eller utan ljuddämpare?
Så jag vet om jag ska ta med mig proppsen eller inte.
Berggren skrev:2086344Jag och ev. Ing-Marie, nicke och Anders drar till Halmstad Gustav vid 11 tiden och tar en koll på lite prylar. Sen blir det nog en tur efter det.
Häng på ni som vill.
ola_sandin skrev:2086741Jag hänger på när jag har hittat mitt registreringsbevis så att jag kan ställa på hojen Det får bli offroadkörning för min del i helgen..
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|