Halmstad

Marcin_go

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2004
Hoj
YZ250f -06; CB900f Hornet -02; CBR1000RR -08; Aprilia RS250 -98
hållundan skrev:
2113719 Jag vet inte hur det ligger till om man inte är hyresgäst där. Faktiskt.

Jag vet bara att hyresgäster tillika studenter har riktigt bra pris.
Tackar! Ska ringa imorgon och kolla hur det ligger till.

Ska bara tillägga: Fifan va skönt det är att köra!!!!

titan

Man lever bara en gång...
Gick med
4 Aug 2005
Hoj
CBR 1000 RR
Olander skrev:
2112557 Någon som skall köra hoj till Anderstorp på Lördag?
SM o Motard.
Fritt inträde..

Hade funderingar på¨Söndag istället. Ska till malmö på lördag.
Har även hört att det är körning 1 Maj. Ska kolla upp det mer om det är det och finns platser kvar ska jag dit.

onsdag
Imorgon efter 1800 hade jag tänkt ta en runda. va ute på en nu och det va kul som attan. Jag ola och bergren körde en runda. Hoppas på att fler kan hänga med i morgon
Typ 1800 på slottsparkeringen eller??

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
titan skrev:
2114098 Hade funderingar på¨Söndag istället. Ska till malmö på lördag.
Har även hört att det är körning 1 Maj. Ska kolla upp det mer om det är det och finns platser kvar ska jag dit.

onsdag
Imorgon efter 1800 hade jag tänkt ta en runda. va ute på en nu och det va kul som attan. Jag ola och bergren körde en runda. Hoppas på att fler kan hänga med i morgon

En packbox i vänster gaffelben läcker satan.............ingen tur för mig...... :död

J

Racingberoende
Gick med
14 Dec 2003
Hoj
BMW S1000RR-20, Honda VFR800-17
titan skrev:

onsdag
Jag hänger på en runda om jag hinner.

belsebob

dricker Absint
Gick med
10 Oct 2004
Hoj
Såld
Poison skrev:
2112179 Funderade lite över ditt problem igår... Har du varit ute och kört mycket nu innan du skulle sälja den? Annars luktar det lite insider här/alt "köparen är boven". För jag tror inte en bov väntar hela vintern på att plocka den...

Tyvärr såg jag den inte heller igår när jag var ute och åkte, men jag har sagt till alla gubbar på firman som är ute och åker i Halmstad att hålla ögonen öppna.

Jag hade inte ens hunnit ta ut henne alls innan försäljning. Den tanken slog mig också och man kan aldrig vara säker. Jag misstänker han ju givetvis, men dömer inte han. Det värsta är väl att FB kommer strula också. Med min tur så kommer jag nog inte ut på vägarna mer i år.....

Jag var nere hos Marcussen igår, kan bli att man tröstköper sig en ny.

Olander

Olander
Gick med
12 Jan 2005
Hoj
CRF 450 X / R1
titan skrev:

onsdag

Kan ev. ta det på söndag..
Kan inte imorgon, ska ut och övningsköra..

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Go runda idag, precis vad jag behövde för att stilla abstinensen!

Jag ska nog se till att hänga med imorgon vid 18 på slottsparkeringen. Har RÅKAT boka kvällsjobb på torsdag, så då kan jag nog inte följa med.:4skrika

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
ola_sandin skrev:
2114483 Go runda idag, precis vad jag behövde för att stilla abstinensen!

Jag ska nog se till att hänga med imorgon vid 18 på slottsparkeringen. Har RÅKAT boka kvällsjobb på torsdag, så då kan jag nog inte följa med.:4skrika
Nästan så att man ska hänga med faktiskt...

Poison

Member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skruttibangbang
belsebob skrev:
2114388 Jag hade inte ens hunnit ta ut henne alls innan försäljning. Den tanken slog mig också och man kan aldrig vara säker. Jag misstänker han ju givetvis, men dömer inte han. Det värsta är väl att FB kommer strula också. Med min tur så kommer jag nog inte ut på vägarna mer i år.....

Jag var nere hos Marcussen igår, kan bli att man tröstköper sig en ny.

Men hade ni skrivit papper på att den nya ägaren hade köpt den eller inte? Som jag ser det såhär långt så borde det väl inte vara några "problem" med försäkringsbolaget, dvs om du har en försäkring som godkänner förvaring i flerbilsgarage.

Sen ang stölden så finns det ju bara 2 rimliga alternativ just nu. 1. Köparen inblandad 2. Någon i ditt garage är inblandad (det var väl bara din som var snodd också)

Vi får hoppas att hojjen dyker upp snart.

Marcin_go

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2004
Hoj
hållundan skrev:
2113705 Ring HFAB, det finns lediga platser i garaget på Nyhemsgatan.

Tack för tipset, tydligen rätt många garage som är lediga! :) 132kr/månad (192 för icke-studerande) låter väl rimligt!?

Dweezil

hubba bubba
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
*såld*
Marcin_go skrev:
2115998 Tack för tipset, tydligen rätt många garage som är lediga! :) 132kr/månad (192 för icke-studerande) låter väl rimligt!?

295 kostar de på Nyhemsgatan för icke-studerande (dvs om de inte sänkt priset den senaste månaden)

belsebob

dricker Absint
Gick med
10 Oct 2004
Hoj
Såld
Poison skrev:
2115454 Vi får hoppas att hojjen dyker upp snart.

:banana Jag har fått TILLBAKA den!!!!! :banana

Ringde polisen idag o skulle lämna lite uppgifter.
-Jaha, sa de. Det står här att den är återfunnen men inte ännu bärgad.
Finns det något vackrare än de små orden. Åkte genast bort o kollade, stod fint parkerad i en godsmottagningsramp på Larsfrid. Jag kolla runt lite, undra hur de fått iväg den. Skivan som håller bromsskivan var knäckt och tändningslåset sönder. Klumpen under låset var av, alltså inget i nyckelhålet, och fint tejpat. ???? Halv tank kvar. Inga andra synliga skador. Ännu mer mysko.

Jag har inte kunnat starta den än för battriet var helt dött. De lämnade väl tändning på när de ställde den. Ska göra det imorrn o lämna rapport. Antagligen har de gasat runt lite i stan o sen bara ställt den där.

Jag är jävligt glad att den är tillbaka i det skicket o att jag hade fel ang köparn. :tummenupp Jag hoppas att jag snart är tillbaka hos er grabbar o tjejer på vägarna.

På återseende.

Last edited:

Marcin_go

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2004
Hoj
belsebob skrev:
2116734 :banana Jag har fått TILLBAKA den!!!!! :banana

Ringde polisen ........... Jag hoppas att jag snart är tillbaka hos er grabbar o tjejer på vägarna.

På återseende.

Slutet gott allting gott!! :tummenupp

stenne

Ny medlem
Gick med
21 May 2005
Hoj
Aprilia Shiver 750 -10
Belsebob!
Gott att höra att hojen e tillbaka. Du skrev att du hade varit hos Preben.
Blir det månne en Aprilist av dig med?
Vi hörs när jag kommer hem från U.S
Då reggar jag.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...