Halmstad

pont4n

Medlem
Gick med
19 Jun 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
Berggren skrev:
2248999 Va nog dig jag såg på Laholmsvägen. Du ryckte upp svartingen på bakhjulet några meter. Måste säga att det där är en riktigt snygg hoj, gillar den skarpt. Och för det priset! :tummenupp

Hehe man måste ju försöka lära sig någon gång :p

Men det är bara att köra till slottsparkeringen vid 18.00 då?
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
pont4n skrev:
2248218 Tjena är en kille i Halmstad som tröttnat på att köra runt själv så jävla trist.
Kör en svart kawasaki er-6n.
Då var det kanske dig jag såg i fredags! Jag gick i centrum med tjejen och glodde som fan på din hoj när du körde förbi, jäkligt snygg hoj måste jag säga :tummenupp

Jag ska till Halmstad i veckan och kolla på lägenhet, så då kanske jag också hänger med på era turer snart! Eller iallafall till hösten när skolorna börjar (om jag kommer in) :tummenupp Men det blir någon tur innan dess också, om jag får :)
 

pont4n

Medlem
Gick med
19 Jun 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
Roligt att folk tycker man kör en snygg hoj :D
Hoppas det är fint väder på tordag bara :)
 

stone

mek@spoonvalleyracing.se , depåtomte :-)
Gick med
11 May 2005
Ort
Halmstad
Hoj
KTM 690 SMC R
Fan att man aldrig är hemma i tid på torsdagar.....men snart e det ju SEMESTER :rock
 

pont4n

Medlem
Gick med
19 Jun 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
stone skrev:
2250426 Fan att man aldrig är hemma i tid på torsdagar.....men snart e det ju SEMESTER :rock

Hehe jag är gärna på att köra när som, bara jag inte jobbar :D
 
Last edited:

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Olander skrev:
2249072 Jag kan troligtvis inte MEN det brukar alltid vara andra där.

Jag ska nog köra på torsdag. Körde ju bara 120mil förra veckan så det suger lite i hojtarmen nu.:tungan

Vr8 ska vi dra lite gruskörning någon dag? Eller du kanske vill ta revansch på släggarps endurobana..Jag har drevat ned nu så nu jäklar...
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
ola_sandin skrev:
2250700 Jag ska nog köra på torsdag. Körde ju bara 120mil förra veckan så det suger lite i hojtarmen nu.:tungan

Vr8 ska vi dra lite gruskörning någon dag? Eller du kanske vill ta revansch på släggarps endurobana..Jag har drevat ned nu så nu jäklar...


Lite grusåka...javisst. Håller på med drevningen på min Husa. Ska gå ner till 14/52 på enduro hjulen och prova 15/42 på motardhjulen. Släggarp tar vi så fort det blir klart med drevning och elstarten, batteriet som sitter på original är kasst......skaffar ett på biltema.

J
 

Fajje

Ny medlem
Gick med
27 May 2006
Ort
Halmstad
Hoj
hojlös
har tänkt försöka hänga me nån torsdag jag också, verkar aldig bli av, men förhoppningsvis jobbar jag inte så länge imorn så jag kanske hinner dit till kl 18.
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Fajje skrev:
2252660 har tänkt försöka hänga me nån torsdag jag också, verkar aldig bli av, men förhoppningsvis jobbar jag inte så länge imorn så jag kanske hinner dit till kl 18.

Jag hinner inte tyvärr, ska till vet på återbesök med min hund som blev opererad förra veckan. Han verkar helt ok som tur är...... :)

Åker gärna någon annan gång.

J
 

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Om vädret är ok imorgon så kommer jag nog till slottsparkeringen vid 18, ska se om jag får med kollegan mä.

VR-8 skrev:
2252139 Lite grusåka...javisst. Håller på med drevningen på min Husa. Ska gå ner till 14/52 på enduro hjulen och prova 15/42 på motardhjulen. Släggarp tar vi så fort det blir klart med drevning och elstarten, batteriet som sitter på original är kasst......skaffar ett på biltema.

J

Det är bara att pm:a eller ringa..
 

pont4n

Medlem
Gick med
19 Jun 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
Berggren skrev:
2253025 Tjejan funderar på att köpa en. Då blir ni två.

Tycker jag hon ska göra riktigt skön hoj :)
Ganska bra som första sporthoj tror inte jag hade klarat av en 1000 kubikare som första om jag ska vara ärlig hade nog kliat för mkt i fingrarna och så hade man suttit i ett träd eller något :p

Verkar som vädret e prima :D
ikväll klockan 18.00 :D:D
 

pont4n

Medlem
Gick med
19 Jun 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
Kommer det några ikväll?
Ser ut att klarna upp + vad gör någon liten skur? :D
Jag kör dit iaf får se om jag blir ensam :S
 

Tvilling

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2006
Ort
Halmstad
Hoj
1100cc koltrast med akrapovic helsys
Tjena jag är ny på sidan så jag missade körningen idag :( så jag tänkte kolla om det händer något i helgen utöver midsommar med det sedvanliga firandet :fyllisar vore kul att köra en runda :)
 

pont4n

Medlem
Gick med
19 Jun 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
VR-8 skrev:
2255209 Blev det körning i regnet..?

J

Japp jag och ola körde en sväng :) vi klarade oss undan regnet fick kanske några droppar på oss ända som va lite tråkigt va att vägen va blöt :(

Tvilling säg till mig när som så e jag på att köra :D
Bara jag inte jobbar såklart :)
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Tvilling skrev:
2255563 Tjena jag är ny på sidan så jag missade körningen idag :( så jag tänkte kolla om det händer något i helgen utöver midsommar med det sedvanliga firandet :fyllisar vore kul att köra en runda :)

Imorrn blir det körning med mina polare till 90% dvs om vädret är ok.

J

pont4n skrev:
2255619 Japp jag och ola körde en sväng :) vi klarade oss undan regnet fick kanske några droppar på oss ända som va lite tråkigt va att vägen va blöt :(

Tvilling säg till mig när som så e jag på att köra :D
Bara jag inte jobbar såklart :)


Jag höll på med min Husa och tänkte åka till körningen men regnet stoppade mig. Nu är iaf Husan klar för lite åka......Ola nu är du min......he he he.... :tummenupp .......fast inte på Släggarp.... :näsblod

J
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top