Olander
Olander
pont4n skrev:2248664Härligt, då ses vi där klockan 18 på torsdag
Jag kan troligtvis inte MEN det brukar alltid vara andra där.
pont4n skrev:2248664Härligt, då ses vi där klockan 18 på torsdag
Berggren skrev:2248999Va nog dig jag såg på Laholmsvägen. Du ryckte upp svartingen på bakhjulet några meter. Måste säga att det där är en riktigt snygg hoj, gillar den skarpt. Och för det priset!
Då var det kanske dig jag såg i fredags! Jag gick i centrum med tjejen och glodde som fan på din hoj när du körde förbi, jäkligt snygg hoj måste jag sägapont4n skrev:2248218Tjena är en kille i Halmstad som tröttnat på att köra runt själv så jävla trist.
Kör en svart kawasaki er-6n.
stone skrev:2250426Fan att man aldrig är hemma i tid på torsdagar.....men snart e det ju SEMESTER
pont4n skrev:2250445Hehe jag är gärna på att köra när som typ
Olander skrev:2249072Jag kan troligtvis inte MEN det brukar alltid vara andra där.
ola_sandin skrev:2250700Jag ska nog köra på torsdag. Körde ju bara 120mil förra veckan så det suger lite i hojtarmen nu.
Vr8 ska vi dra lite gruskörning någon dag? Eller du kanske vill ta revansch på släggarps endurobana..Jag har drevat ned nu så nu jäklar...
Fajje skrev:2252660har tänkt försöka hänga me nån torsdag jag också, verkar aldig bli av, men förhoppningsvis jobbar jag inte så länge imorn så jag kanske hinner dit till kl 18.
VR-8 skrev:2252139Lite grusåka...javisst. Håller på med drevningen på min Husa. Ska gå ner till 14/52 på enduro hjulen och prova 15/42 på motardhjulen. Släggarp tar vi så fort det blir klart med drevning och elstarten, batteriet som sitter på original är kasst......skaffar ett på biltema.
J
Jag tror att jag mötte en gul i Åled ikväll men jag e inte säker.pont4n skrev:2252284Är jag ensam i halmstad med en er-6a?
Inte sett några andra nämligen.
Berggren skrev:2253025Tjejan funderar på att köpa en. Då blir ni två.
VR-8 skrev:2255209Blev det körning i regnet..?
J
Tvilling skrev:2255563Tjena jag är ny på sidan så jag missade körningen idag så jag tänkte kolla om det händer något i helgen utöver midsommar med det sedvanliga firandet vore kul att köra en runda
pont4n skrev:2255619Japp jag och ola körde en sväng vi klarade oss undan regnet fick kanske några droppar på oss ända som va lite tråkigt va att vägen va blöt
Tvilling säg till mig när som så e jag på att köra
Bara jag inte jobbar såklart
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha