Bonne
Ny medlem
Jag kör mest på kvällar och helger (inte mitt på vardagar pga studier) och då kan det kanske vara lite svårt att komma till... synd men efter jag fått ett eget garage så är det helt klart intressant som vinterförvaring! Jag vill ju inte att min räser ska frysa Just nu vill jag gärna ha tag på garage som är tillgängligt hela tiden.
Förstår att du vill ha ett garage som är tillgängligt 24/7 Tänkte bara slänga ut det att jag har vinterförvaring för 100kr/månad... Om ni inte vill vara rädda för att det ska komma någon buse o bryta sig in i ert garage
Jaså, lustgas först, sen turbo? Se bara till så att inte pumpen hickar till... Då blir det helt plötsligt mycket skruvande Menmen, installerar man det ordentligt utan glappande sladdar så funkar det nog fint Men man får nog mer gasande per krona med turbo, så hittar du garage till mig så behöver jag inte ens öl för att stå till tjänst med all info du behöver för turbobygget, och lite byggarhjälp också om du vill Men jag tar gärna öl ändå... och blir du sugen på att känna på lite tryck så kan jag nog bjuda på en åktur med min hoj också