Silverryggen
S-BACK MOTARDS
- Gick med
- 15 Jun 2003
- Hoj
- Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
lahi skrev:2521156Många ölburkar blev det...
lahi skrev:2521156Många ölburkar blev det...
lahi skrev:2521156jag var kanske inte helt nykter?
Silverryggen skrev:2521206Vem fan var det...??
VR-8 skrev:2521225och ölen räcker till fler tillfällen eller.. /J
ola_sandin skrev:2521953Tackar Silverryggen och alla andra trevliga likasinnade (läs smått galna) för gårdagens film-/öl-/ljugarkväll.
Silverryggen skrev:2521244Hell yea
Kal skrev:2530399Nån som e sugen...? ja åker en sväng nu iaf!
Berggren skrev:2530926Hade gärna hängt på men har lämnat in hojen på garantirep. Fick låna en Yamaha xj 900 från tidigt 80-tal
Är inte så jätterolig att köra direkt. Bättre att den står i garaget och ruttnar bort.
ola_sandin skrev:2530937Jag ska ut och köra lite snart, men det blir nog bara en liten runda. En polare har fått körkort idag så vi ska ut och gazza lite för att få abstinensen att släppa.
Bättre med gamla hojar, de går inte sönder lika ofta som dina nya brukar göra.
620 Sport skrev:2532813Någon som är sugen på att köra idag? Solen skiner ju för tusan med!
620 Sport skrev:2532813Någon som är sugen på att köra idag? Solen skiner ju för tusan med!
Jag hinner inte heller... skit! Sitter i skolan och räknar. Tyckte jag hörde en Ducce på Laholmsvägen för en timme sedan620 Sport skrev:2532813Någon som är sugen på att köra idag? Solen skiner ju för tusan med!
lahi skrev:2533237Jag hinner inte heller... skit! Sitter i skolan och räknar. Tyckte jag hörde en Ducce på Laholmsvägen för en timme sedan
Jaja, en annan gång!
Jag läser maskinteknik, konstruktion och design. Är oftast i N och T-husen (datorsalarna) men även i O ibland. Ser du någon med en brun väska som det står Kawasaki på så är det jagKal skrev:2533815va pluggar du? ja läser marknadsföring o hänger mest runt o o-huset
Barrett skrev:2535628Vad är där för verksamhet i P-huset & varför är ni inte där? Är det ngt fel på huset jag byggt eller? VA?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|