Halmstad

Kal

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
Halmstad
Hoj
R6 -01
1 Göken.
2 Titan.
3 lahi (tror jag kan då...)
4 Kyro.
5 Lilljohan
6 ola_sandin (ifall vi kör på motardvänliga vägar)
7. Kal....ställer på den 1e....=) ska hinna serva henne oxå ;)

Förresten är det nån som har kontakter så ja kan få tag på helsyntetolja, filter o stift till Yamaha R6 -01...billigt? ;)......fattig student...:rolleyes:
 
Last edited:

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Jävla hemska människor som är ute och kör hoj idag........:mad:

:D Jag kom precis hem från en 10-milarunda! Blev kustvägen till Falkenberg och en runda där uppe, och sen tillbaka igen. Väldigt laglig hastighet, eller inte. Det var skoj, frös inte ett dugg :) Mötte några hojar också, verkar vara många som har gasat idag.
 

titan

Man lever bara en gång...
Gick med
4 Aug 2005
Ort
Halmstad
Hoj
CBR 1000 RR
:D Jag kom precis hem från en 10-milarunda! Blev kustvägen till Falkenberg och en runda där uppe, och sen tillbaka igen. Väldigt laglig hastighet, eller inte. Det var skoj, frös inte ett dugg :) Mötte några hojar också, verkar vara många som har gasat idag.


Varför ringde du inte din stropp. Jag har kört hela dagen också.....
 

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha R6 -01
:D Jag kom precis hem från en 10-milarunda! Blev kustvägen till Falkenberg och en runda där uppe, och sen tillbaka igen. Väldigt laglig hastighet, eller inte. Det var skoj, frös inte ett dugg :) Mötte några hojar också, verkar vara många som har gasat idag.



såg dej allt i gulbrannstorp ;) hett ljud!
jag drog en 6 milare :)
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Varför ringde du inte din stropp. Jag har kört hela dagen också.....

Hupps, tänkte inte på det... Jag hade tenta till kl 13, sen sprang jag hem, kastade in väskan och börnade ner till garaget med räsercivicen för at hämta ut bågen! Hade inte tid att tänka... det var och är ju fint väder :) Kom på att jag måste tvätta hojen... hann inte med det innan :D
Nästa gång så gazzar vi!

såg dej allt i gulbrannstorp ;) hett ljud!
jag drog en 6 milare :)

Så det är så det stället heter! Namn kan jag inte, men jag vet var jag mötte dig iallafall :tummenupp Mellan rondellerna på kustvägen... Jaså, den lät fint ändå fastän jag hade jämn gas och lågt varv? :) Den brölar nog en del... Laddtrycksnålen har pressats hårt mot stoppet på 1,5 bar idag! Vet inte vad jag laddade, men mycket var det iallafall :D Pinnade på ganska bra. Pyser så in i helvete när man släpper från de trycken :hihi Det är humor det...
 

Kal

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
Halmstad
Hoj
R6 -01
Hupps, tänkte inte på det... Jag hade tenta till kl 13, sen sprang jag hem, kastade in väskan och börnade ner till garaget med räsercivicen för at hämta ut bågen! Hade inte tid att tänka... det var och är ju fint väder :) Kom på att jag måste tvätta hojen... hann inte med det innan :D
Nästa gång så gazzar vi!


va gjorde du för tenta? ja tentade på organisation ida!
Va sugen ja va ida!! Har inte ställt på än juuuu
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
va gjorde du för tenta? ja tentade på organisation ida!
Va sugen ja va ida!! Har inte ställt på än juuuu

Jag tentade i mekanik! Gick nog skitbra tror jag :) Mattetenta på fredag...
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
gött ja har redovisning/finans tenta på lördag :/ sen jävlar blir d utgång =)

Tenta på en lördag... det är humor det! :D Vad läser du för program? Jag är så klart maskinare... :) Utgång blir det nog inte för mig... har inlämning i Catia (cad) på måndag innan kl. 12. En jävla massa uppgifter och ungefär hälften är gjort så jag lär få sitta med det dygnet runt hela helgen... Jaja, men sen blir det lugnt.
 

Kal

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
Halmstad
Hoj
R6 -01
Tenta på en lördag... det är humor det! :D Vad läser du för program? Jag är så klart maskinare... :) Utgång blir det nog inte för mig... har inlämning i Catia (cad) på måndag innan kl. 12. En jävla massa uppgifter och ungefär hälften är gjort så jag lär få sitta med det dygnet runt hela helgen... Jaja, men sen blir det lugnt.

Läser Marknadföring...! ofan jaja...efter lördag blir d lugnt ett tag iaf...är tänkt o få igång moppen då :D
 

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Ort
västkusten
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
kör ni i halmstad någon speciel dag i veckan ? nu när sesongen har börjat...

föresten någon som vet om man kan pulverlacka aluminium ? ska lacka min ljuddämpare
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Läser Marknadföring...! ofan jaja...efter lördag blir d lugnt ett tag iaf...är tänkt o få igång moppen då :D

Där ser man! Ja, nu är det snart ny läsperiod så man kan ta det lite lugnt en stund. Ska nog försöka komma igång med lite moddar på hojen då. Har inte hunnit med det innan...


kör ni i halmstad någon speciel dag i veckan ? nu när sesongen har börjat...

föresten någon som vet om man kan pulverlacka aluminium ? ska lacka min ljuddämpare

Torsdagar tror jag att det körs från slottsparkeringen. Har inte hunnit vara med på en sådan körning än, men det kommer!

Pulverlacka aluminium går alldeles utmärkt.
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Varning!!! Varning!!!

Vill bara varna för de, små och stora, avgrundsdjupa potthål som finns på Arlösa vägen både till och från Åled.

/J
 

Berggren

Nu är våren här.....eller?
Gick med
24 Jan 2004
Ort
Marbäck Halmstad
Hoj
3 st
Vill bara varna för de, små och stora, avgrundsdjupa potthål som finns på Arlösa vägen både till och från Åled.

/J


Körde Arlösa igår och märkte inte av några större skillnader jämför med hur den brukar vara. Den vägen har verkligen blivit kass på senare år. Synd på en sån fin och rolig väg den va för 5 år sedan. Kunde iallafall konstatera att jag behöver en styrdämpare, så nu är en sån beställd.
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Körde Arlösa igår och märkte inte av några större skillnader jämför med hur den brukar vara. Den vägen har verkligen blivit kass på senare år. Synd på en sån fin och rolig väg den va för 5 år sedan. Kunde iallafall konstatera att jag behöver en styrdämpare, så nu är en sån beställd.

Då får jag be om större uppmärksamhet på vägen........Jag körde där idag med bil och de hål jag såg var inte roliga att parkera att mc-hjul i.....

De lagar och det går sönder......samma sak hela tiden..

Håll koll på vägen..

/J
 

Berggren

Nu är våren här.....eller?
Gick med
24 Jan 2004
Ort
Marbäck Halmstad
Hoj
3 st
Då får jag be om större uppmärksamhet på vägen........Jag körde där idag med bil och de hål jag såg var inte roliga att parkera att mc-hjul i.....

De lagar och det går sönder......samma sak hela tiden..

Håll koll på vägen..

/J

Jag höll mig i spåret...
Hörde att du fått ut och börjat köra med din sprätt, jag köpte mig en DRZ i fredags så vi får ta ett pass i skogen på några fina grusvägar. Säg till att Janne oxå köper en nu. Han verkar vara sugen.
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Jag höll mig i spåret...
Hörde att du fått ut och börjat köra med din sprätt, jag köpte mig en DRZ i fredags så vi får ta ett pass i skogen på några fina grusvägar. Säg till att Janne oxå köper en nu. Han verkar vara sugen.

Hörde av Titan att ni varit iväg och inhandlat en DRZ till dig... jag vill också ha en! Men som fattig student så har jag inte råd... nöjd än så länge?
 

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Ort
västkusten
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
Där ser man! Ja, nu är det snart ny läsperiod så man kan ta det lite lugnt en stund. Ska nog försöka komma igång med lite moddar på hojen då. Har inte hunnit med det innan...




Torsdagar tror jag att det körs från slottsparkeringen. Har inte hunnit vara med på en sådan körning än, men det kommer!

Pulverlacka aluminium går alldeles utmärkt.


ok var brukade ni köra förra året ? långa turer... har ju bara 125 och den gillar ju knappast motorväg till göteborg:gnissla


gött mos
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top