Halmstad

darklow

Eat my dust Dust eaters
Gick med
13 May 2007
Hoj
kawasaki zx6r
Riktigt bra väder idag så möte på slottsparkeringen 18:00.

jag o maran kommer vara där i alla fall

evil sibling

Calcatea Bellator
Gick med
7 May 2007
Hoj
R R R [Triple R]
vi bör nog hålla oss borta från större vägar, farbror blå e ute å jagar allt som rullar denna veckan...

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Jag dyker upp med hojen men kan inte vara med på nån längre runda, ska till jobbet. Glömde viktiga papper som jag skulle ha med mig hem så det får bli min runda istället. :gnissla

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
Jag dyker upp med hojen men kan inte vara med på nån längre runda, ska till jobbet. Glömde viktiga papper som jag skulle ha med mig hem så det får bli min runda istället. :gnissla

fan att man såg detta nu... körde en tur till båstad själv sen har kvällen ängnats åt att hoppa så långt som möjligt med en ford fiesta :D

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Hoj
Yamaha R6 -01
Yepp, I dag har jag köpt ny MC :) eller ny och ny....iaf entligen en "riktig". Det blev en Suzuki Bandit 600 s. Den funkar fin fint :)
Hoppas jag hinner med att köra nån liten runda med er innan säsongen är heelt över.

freeride

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2006
Hoj
ktm 640 -04, cr 250 -95
Har fixat nya däck och behöver lägga på dom på fälgen vart gör man det i Halmstad?
Nedanför galgberget skulle dom ha 300 kr däcket! :va

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Hoj
Yamaha R6 -01
Jag har beställt strypsats till min Suzuki Bandit 600s. Brickor. Är det lätt att strypa själv? Någon som har lite erfarenhet =)?

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Hoj
yz 144,piaggio 125....
jag tar 50 per däck om man kommer med fälgen i handen.sitter skiten på hojen så 100 per däck om det är gjutna fälgar,cross ekerfälgar 150 styck.
pm:a om intresse eller vart lite fiffig och kolla eniro och ta nr: med 96 på slutet...

Last edited:

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Hoj
Yamaha R6 -01
shit jag fyller år i morgon :s tråkigt som fan att alla kompisar verkar ha glömt det verkar det som. Fan nu vet jag inte vad jag ska göra imon bara för det. Jäklllarns.... nån som har nåt förslag på vad man gör på en födelsedag? Jag har glömt vad man gör .. var ett år sedan sist ju.

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
-00 RSVR, -07 RSV BoTT #17, RSVR 06 Regncykeln :)
shit jag fyller år i morgon :s tråkigt som fan att alla kompisar verkar ha glömt det verkar det som. Fan nu vet jag inte vad jag ska göra imon bara för det. Jäklllarns.... nån som har nåt förslag på vad man gör på en födelsedag? Jag har glömt vad man gör .. var ett år sedan sist ju.

:yoparty Ett hett tips så här nära dagen d hade jag nog i ditt fall slitit upp hojjen på rummet och lagt en fet burnout i vardagsrummet - grannarna lär ju undra vad fan som försigår :arsele Du svarar enkelt - Det är ju min födelsedag :D

Grattis i förskott då :tuttar

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Hoj
Yamaha R6 -01
:yoparty Ett hett tips så här nära dagen d hade jag nog i ditt fall slitit upp hojjen på rummet och lagt en fet burnout i vardagsrummet - grannarna lär ju undra vad fan som försigår :arsele Du svarar enkelt - Det är ju min födelsedag :D

Grattis i förskott då :tuttar

hehe nä men jag gjorde min vanliga tradition ;D 2 minuter innan kl 00.00 när man fyller så öser jag alltid ett ägg på grannens garage. gammal vana för man ska minnas nåt från den åldern ;D

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln