Riktigt bra väder idag så möte på slottsparkeringen 18:00.
Jag dyker upp med hojen men kan inte vara med på nån längre runda, ska till jobbet. Glömde viktiga papper som jag skulle ha med mig hem så det får bli min runda istället.
Blir det nåt ikväll eller???
Jag har beställt strypsats till min Suzuki Bandit 600s. Brickor. Är det lätt att strypa själv? Någon som har lite erfarenhet =)?
ströp min själv jävligtpilligt att skruva på förgasarna... att rekomendera är en böjlig skruvmejsel från biltema typ 30kr
Har fixat nya däck och behöver lägga på dom på fälgen vart gör man det i Halmstad?
Nedanför galgberget skulle dom ha 300 kr däcket!
Ingen som vet? Ni måste väll slita däck ni också!
shit jag fyller år i morgon :s tråkigt som fan att alla kompisar verkar ha glömt det verkar det som. Fan nu vet jag inte vad jag ska göra imon bara för det. Jäklllarns.... nån som har nåt förslag på vad man gör på en födelsedag? Jag har glömt vad man gör .. var ett år sedan sist ju.
Ett hett tips så här nära dagen d hade jag nog i ditt fall slitit upp hojjen på rummet och lagt en fet burnout i vardagsrummet - grannarna lär ju undra vad fan som försigår Du svarar enkelt - Det är ju min födelsedag
Grattis i förskott då
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |