Halmstad

titan

Man lever bara en gång...
Gick med
4 Aug 2005
Ort
Halmstad
Hoj
CBR 1000 RR
Hej på er!

Flyttar till HSTD på måndag, har fått jobb i Lidhult på Kalmar Industries. Någon som jobbar där eller känner någon som jobbar där? Skulle behöva ha tag i garage i hstd till hojen snarast. Gör gärna extrajobb på hojar med om någon behöver hjälp. Hoppas det finns någon som känner för att åka hoj en sväng eller gå ut och ta en bärs nån dag. Kan ju behöva lite nytt umgänge när man kommer till en ny stad....


Hejsan och välkommen till Hstad. Hoppas att du ska trivas här. Ja jag jobbar på Kalmar. E montör på RT avdelningen. Om du har tid kom gärna ner och heja och snacka lite skit. Jobbar på station 2 och heter Niklas
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Hej på er!

Flyttar till HSTD på måndag, har fått jobb i Lidhult på Kalmar Industries. Någon som jobbar där eller känner någon som jobbar där? Skulle behöva ha tag i garage i hstd till hojen snarast. Gör gärna extrajobb på hojar med om någon behöver hjälp. Hoppas det finns någon som känner för att åka hoj en sväng eller gå ut och ta en bärs nån dag. Kan ju behöva lite nytt umgänge när man kommer till en ny stad....

Tjena! Välkommen till Halmstad :) Garage kan vara lite lurigt att få tag på, men så är det kanske överallt. Om du flyttar in hos HFAB (det brukar man göra... :rolleyes: ) så har de stabila mc-burar i ett parkeringsgarage att hyra ut för 230:-/mån. Bor man inte hos HFAB så kan det vara svårt att få tillträde till dessa burar.
Hojkörning är jag med på i mån av tid! Ska bara få ihop hojen först. Och öl är gött :öl
 

chaabo

www.motomont.se
Gick med
20 Feb 2007
Ort
Halmstad
Hoj
KTM 990 SMT 2011
Kul med så mycket folk som välkommnar en... Kanske skulle ta och samla allihop på en krog och ta bärs inom kort. Preliminärt är onsdag planerat för en öl. Den som är sugen att hänga på kan ju höra av sig. Lättast är mitt mob nr, 0738-320315
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Preliminärt är onsdag planerat för en öl. Den som är sugen att hänga på kan ju höra av sig. Lättast är mitt mob nr, 0738-320315

Jag jobbar natt denna natten för att dryga ut studentkassan, så öl ikväll blir det tyvärr inte för mig... :huvet

Det ska bli fint väder till helgen, kanske blir det en officiell runda då?

Skit också, hojen är ju inte ihop än... men i helgen får jag min sving iallafall, så snart kan jag vara ute och gasa! Men inte till helgen.
 
Last edited:

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Körning idag, Slottsparkeringen kl 15.00.

Bara att komma..

Ha det så kul! Tar en stund till innan jag kan köra... Men ser ni en röd Honda Civic som tutar så kan det vara jag! :D Ska till Fammarp och svetsa lite runt kl 15... snart är det premiärtur!
 

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha R6 -01
Vi blev 5 pers och lahi , fettsnok & stone missade en rolig runda till Laholm PLUS en snygg kafébrud inne på nåt fik där nere.
det var sköjjs!
_______________

Jag såg dig när du tutade i din Civic lasse, men visste inte att det var du då såå jag såg därför såg jag lite fundersam ut när du slängde dig på tutan samtidigt som du blockerade utfarten från slottsparkeringen :D
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Vi blev 5 pers och lahi , fettsnok & stone missade en rolig runda till Laholm PLUS en snygg kafébrud inne på nåt fik där nere.
det var sköjjs!
_______________

Jag såg dig när du tutade i din Civic lasse, men visste inte att det var du då såå jag såg därför såg jag lite fundersam ut när du slängde dig på tutan samtidigt som du blockerade utfarten från slottsparkeringen :D

Jag får hänga med och kolla nästa gång :) Om hojen är ihop.

Hehe, ja, det såg ut som du funderade på vad det var för idiot i den röda Civicen :D Hade precis hämtat upp en snubbe i klassen. Skulle iväg och svetsa ihop justeringsgrejor (som sitter i svingen) för bakhjulet. Hoppas ni fick en rolig runda! Önskade att jag körde hoj när Laholmsvägen var igenkorkad...
 

chaabo

www.motomont.se
Gick med
20 Feb 2007
Ort
Halmstad
Hoj
KTM 990 SMT 2011
Fan, missade ju också rundan i helgen. Har inte fått hit hojen än, kommer förhoppningsvis nästa helg..... Men jag joinar åkandet så fort jag fått hit hjulen!
 

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha R6 -01
Men vad barnsliga ni är och kör på en Söndag då man jobbar...


Är någon ledig i morgon (MåndaG)? Det ska bli 9+ i vårluften och molnigt men uppehåll ;) Såå jag och en till ska i alla falll ut och dåna lite. Om någon är på sååå bara.. Säg Till
 

darklow

Eat my dust Dust eaters
Gick med
13 May 2007
Ort
halmstad
Hoj
kawasaki zx6r
WSR har en planerad körning på lördag 13:00. Möts upp på slottsparkeringen som vanligt. Hoppas på mindre grisar denna gången, och bra väder såklart.

Be there
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top