Halmstad

Lill-Sunken

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2010
Ort
Halmstad
Hoj
KTM 690 smc r - 12
Ja ibland blir man fan lite fundersam vilket land vi lever i. Dessa jävla vardags-poliser. Det som gjorde mig riktigt sne var att han gjorde samma sak förra torsdagen. Och att vid båda tillfällena hade han sin dotter med i bilen. Hur gammal kan hon ha varit? runt 10 kanske? Inte alls gammal iaf. Jag hade aldrig konfronterat 10tals mc-killar med min dotter i bilen.

Det är ju förfan bara korkat. Tänk om det varit ett kriminelt mc-gäng?

Klipp dig och köp en julmust säger jag bara. Eller dra ballen i gruset. You choose!
 

supercalle

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2007
Ort
Halmstad
Hoj
Fajjerstååm
ingen har rätt att försöka meja någon- oavsett vem som har kört fort eller vad..
Våld föder våld
 
Last edited:

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Ort
Bästkusten.
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
Såvitt jag har förstått så hade han inga 10 mc-killar att konfrontera eftersom ingen ville stanna "eftersom" polisen kom, utom en som egentligen inte ville vara där...eller vad har jag missat i den här konversationen?
Jag kan ha missförstått ett o annat, men hade det inte varit en bra idè att tala med polisen, särskilt om nu så många varit utsatta för den här Volvon?

Har jag missat hela poängen här får ni gärna PM:a och rätta mig, för tänk på att allt ni skriver här, är det "folk" som läser.


Ja ibland blir man fan lite fundersam vilket land vi lever i. Dessa jävla vardags-poliser. Det som gjorde mig riktigt sne var att han gjorde samma sak förra torsdagen. Och att vid båda tillfällena hade han sin dotter med i bilen. Hur gammal kan hon ha varit? runt 10 kanske? Inte alls gammal iaf. Jag hade aldrig konfronterat 10tals mc-killar med min dotter i bilen.

Det är ju förfan bara korkat. Tänk om det varit ett kriminelt mc-gäng?

Klipp dig och köp en julmust säger jag bara. Eller dra ballen i gruset. You choose!
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Ta det lugnt folk, oftast kan ni,vi, dra där ifrån men den dagen han träffar en av oss med sin grill så är det inte lika roligt. Jag är glad att ingen skadades iallafall. Och vem vet, fastän han missade er så kunde han orsakat annan skada på annan bilförare!

Ger även Lotek ett r.i.p. till sin "gamla" 675a, hoppas vi ser dig på vägarna snart igen!

Jonas
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Tips till alla med supermoto hoj!

Egen bana i Falkenberg, testkörning 19/5!
Speciellt ni med kids mellan 12-16 år så finns det möjlighet att testa Supermoto-sektionens egna 85cc Supermoto kostnadsfritt. Bara att ta med sig övriga crossskydd så finns där hoj och skinnställ att låna :tummenupp

Läs mer: http://www.supermotosweden.se/?p=1400
 

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Ort
Bästkusten.
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
Ta det lugnt folk, oftast kan ni,vi, dra där ifrån men den dagen han träffar en av oss med sin grill så är det inte lika roligt. Jag är glad att ingen skadades iallafall. Och vem vet, fastän han missade er så kunde han orsakat annan skada på annan bilförare!

Ger även Lotek ett r.i.p. till sin "gamla" 675a, hoppas vi ser dig på vägarna snart igen!

Jonas

Tack för det, det värmer:tummenupp..min förhoppning att FB rappar på så att jag kan komma ut på en "ny" 675:a så fort som möjligt igen..sjukt sugen har jag varit nu ett tag..ett par dagar iaf :gnissla

Jag kommer att gråta blod om jag inte kan köra på Falken 28-29/5 åtminstone. Hur svårt kan det vara att lösa in en hoj :huvet
 

martin1000cc

Gixxxer Power!
Gick med
21 Mar 2007
Ort
Thailand
Hoj
No bike at this time...
Tack för det, det värmer:tummenupp..min förhoppning att FB rappar på så att jag kan komma ut på en "ny" 675:a så fort som möjligt igen..sjukt sugen har jag varit nu ett tag..ett par dagar iaf :gnissla

Jag kommer att gråta blod om jag inte kan köra på Falken 28-29/5 åtminstone. Hur svårt kan det vara att lösa in en hoj :huvet

Fan vad surt, jag lider med dig...
Vädret är iaf på din sida... hade varit värre och gå och vänta på rep om det hade varit sol och alla andra hade varit ute och blåst på :brinnerup

Hoppas du får tillbaka henne snart...:tuttar
 

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Ort
Hemma
Hoj
CBR600RR

olofma

Medlem
Gick med
7 May 2006
Hoj
CBR600 F4
Någon från WSR/Halmstad som skall dit? (Nationaldagsrundan) Om inget annat händer har jag semester, hade varit grymt najs med tripp till Hbg och köra en tur med "ROH" :)
 

Fröken röd

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2008
Ort
Ljungbyholm
Hoj
CBR1000RR -06
ingen har rätt att försöka meja någon- oavsett vem som har kört fort eller vad..
Våld föder våld

Min kompis som va med första vändan volvon gjorde detta har idag snackat med polisen.

Trafikpolisen i Halmstad vill gärna komma i kontakt med han i volvon, dom accepterat inte hans beteende och anser inte att hojjarna i detta fallet hjort något fel!

Så är det någon som ser honom eller råkar ut för honon TA HANS REGNUMMER! o ring polisen o meddela dom!

Förhoppningsvis så slipper vi leta svarta V70's framöver :)
 

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Ort
Bästkusten.
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
Dags igen..

Så, det är Lördag, 22/5 och jag skall ut en liten tur..ngn mer som vill ut?
Jag passerar Slottsparkeringen vid 14-tiden sådär.
Intresserade kan väl dyka upp då..
Det blir lugnt och stilla lite sådär, jag skall ha tillvänjning igen :gnissla
Det som är helt säkert iaf är att jag vill ha glass på Möllegård :yoparty
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top