Halmstad

GreenDragon

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2009
Ort
Halmstad
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -17 Honda VFR 750 -93
Tjena!

Dags att vakna ur vinterdvalan nu, idag åker jag en runda med min nya hoj, en Versys -08. Ingen sportig hoj denna säsong tyvär men ska bli kul ändå!
Ses på vägarna!
 
Last edited:

ladde_79

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2007
Ort
halmstad
Hoj
Ktm 990 adventure , ktm 400
Tjena!

Dags att vakna ur vinterdvalan nu, idag åker jag en runda med min nya hoj, en Versys -08. Ingen sportig hoj denna säsong tyvär men ska bli kul ändå!
Ses på vägarna!

Det låter gott det:tummenupp Se upp med ev grus på vägarna

Hur kommer det sig att du har bytt bort cbn då

Själv får det blir premiär ev nästa helg
 

GreenDragon

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2009
Ort
Halmstad
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -17 Honda VFR 750 -93
Jo vi köpte husbil och vart tvungen att få loss pengar då. Efter det så blev budgeten till ny hoj lite mindre därav kör jag en Versys nu.

CB:n var/är annars en skittrevlig hoj som jag gärna kör igen! När ekonomin tillåter.
 

GreenDragon

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2009
Ort
Halmstad
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -17 Honda VFR 750 -93
Det blev ca 6mil idag, fan så skönt att köra hoj igen! Blir att köra till jobbet imorgon med!
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Tjena!

Dags att vakna ur vinterdvalan nu, idag åker jag en runda med min nya hoj, en Versys -08. Ingen sportig hoj denna säsong tyvär men ska bli kul ändå!
Ses på vägarna!

Aaaah, Versys? En orange? Såg en sådan på Julas parkering igår. Såg också en sådan parkerad vid ett hus vid en mindre väg utanför Eldsberga igår runt 13-tiden. Kanske samma?
 

GreenDragon

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2009
Ort
Halmstad
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -17 Honda VFR 750 -93
Ett sent svar, men nej det var inte min du såg då, min är blå. Trodde nästan jag var den enda versys ägaren i trakten! :)
Snart helg och dags för en längre sväng på hojen igen, vädret verkar bli hyffsat!
 

MissFiii

Radical Riders
Gick med
2 Jul 2010
Ort
Lund
Hoj
Cbr 600rr -04, KTM sxf 250 -12

Indian

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2009
Ort
Laholm
Hoj
Honda Cbr1000rr -09
japp vi är ett gäng från GBG/Halmstad/Laholm som brukar träffas o samköra till körningen.... kan meddela dig när vi bestämmt tid att träffas och vart...
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Mcdelen kör MotoGP live i butiken på söndag kväll. Mer info på facebook, plats till ca 30st, anmälan krävs. :fyllisar
 
Last edited:

dukka

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2011
Ort
Holm
Hoj
2011 Aprilia RSV4-R APRC, 2006 Ducati S2R 1000
Vi är åtminstonde 3st som tänkt att åka på SVT 2012. Är det någon mer från Halmstadtrakten som tänkt köra?
Vi tänkte ta E6an neråt, och plockar upp folk på vägen som är sugna att haka på.
 

supercalle

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2007
Ort
Halmstad
Hoj
Fajjerstååm
Tjena.. Vi är också 3 st med respektive som tänkte åka - beträffande mig själv dock så åker jag bara om vädret ser tillräckligt vackert ut och om kvicksilvret lovar tvåsiffrigt- gillar inte att frysa :(.. Tror vi har bestämt kl 07:00 på OkQ8 macken där borta vid SIBA/mcdelen - möt upp vettja, ju fler vi blir desto roligare!
 
Last edited:

Impact

P.i.t.A
Gick med
27 Sep 2007
Ort
Halmstad
Hoj
1090r -17, 990SMT -09
Jag försöker ha lite kontakt med Johan, så samåker vi!

Meeh, idag visar dom regn i Höör.. Igår visade dom sooool >_>
 

dukka

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2011
Ort
Holm
Hoj
2011 Aprilia RSV4-R APRC, 2006 Ducati S2R 1000
7 vid OKQ8, blir inte det lite tajt med tiden då? Kommer väl inte iväg föränns klockan 0715, tror nog att det är en sisådär 12mil att köra, är lite för kallt på morgonen att ligga på för hårt tempo. Eller? Var det inte samling runt 8 vid Höör (är 12mil)?
Men hur som haver, så är vi ju 3-4st som först möts upp vid Jettan uppe vid kärleken. Men vi kommer möta upp vid OKQ8 efter att vi tankat på oss lite först. Impact, tror det är bättre om vi plockar dig vid OKQ8 eller snapparp, är rädd för att det annars tar för lång tid att mosa in vid mellby.

Nu gäller det bara att ladda GoPron fullt och tömma minnet
 

GreenDragon

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2009
Ort
Halmstad
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -17 Honda VFR 750 -93
Brukar möta en orange Versys på nissastigen när jag kör till jobbet på morgnarna, någon som håller till här kanske?

Har det varit mycket samåkning i vår? Eller inte kommit igång än?
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top