Therudeboy
Guest
Kära inte ner dig för mycket nu så du blir besviken igen. Kärlek gör ont och det vet du ju sen innan. 

Jo jag vetTherudeboy skrev:Kära inte ner dig för mycket nu så du blir besviken igen. Kärlek gör ont och det vet du ju sen innan.![]()
hehe, tack ska du ha. Annars blire det hus nummer 17 igen =)Therudeboy skrev:Hehe, får önska dig lycka till.
Therudeboy skrev:Haha, är du riktigt snäll så kan jag visa dig bögklubben på midsommar eller någon gång under sommaren![]()
hållundan skrev:Hehehehe, som sagt. Har vart på kurs ute i tylöbäck hela helgen. Men nu är ordningen återställd och jag kan härja fritt på SH´s sidor igen. Pjuuuhhh...
Vare gött å köra idag fluppen eller?? NÄSTA gång vill jag åka med =)
Vem va det som hade Busan då???
![]()
Hohohoho, men jag kanske som sagt rentav tar hojen ner på söndag! Då jälvar får vi åka...fluppen skrev:Ja det var nice att köra....du missa som vanligt. Busan ägs av en klubbmedlem..han körde om mig i sina snickarbyxor, hade slitit sig från sitt hus som han renoverar...så vi stannade och tog en cigg
![]()
Therudeboy skrev:Några timmar till så ska man åka mc ner till halmstad, blir nog kallt och skönt. eller nåt![]()
hållundan skrev:Hohohoho, men jag kanske som sagt rentav tar hojen ner på söndag! Då jälvar får vi åka...
Hmm, sliponet låter mindre nu än det gjorde innan![]()
![]()
Men men... =)
Jag kanske åker såpass tid så att jag hinner till 15 på klubben på söndag? Ska du dit då eller???
![]()
fluppen skrev:Mindre ??? jaja...liten hoj litet ljud![]()
fluppen skrev:Ja !!!!!!! ta ner hojen på söndag !!!!!!!!! så kör vi som fan hela veckan....ska bli gött väder ju !!!!!
Jag ska till klubben på söndag....våga köra dit !!!
hållundan skrev:DU DIN JÄÄÄÄÄVUL (nilecity-uttal)...
![]()
OKej, jag ska nog köra ner imorrn som sagt... Tror du där finns nån på klubben som är het på larm å sånna grejer eller???
Mitt knasar ju. Skulle behöva lite hilfe...
Puss på dej![]()
fluppen skrev:Man får inte köra minimoto på allmän väg![]()
Skorpan skrev:flupp - är du ledig nån dag i veckan så man kan ta tex dej eller din tjejbjuder du på kaffe då??
![]()
riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing 666 lalallalaallalllalalala![]()
![]()
ölkorv idag
![]()
HAHAHAHAHAHAHAHfogerty skrev:Nä men skorpan då, så kan man väl inte skriva![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |