Halmstad

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Hmm, tänkte på en sak förut. Jävlar va "alla" (okej, inte alla, men många) hojåkare i Halmstad är TRÅNGA. Vaffan, i götet är vi ju lätt 10 gånger fler åkare, där hänger alla för det mesta ihop, fikar å åker sköj tesammans.... Här är det bull. Man får åka själv (ibland med fluppen :Bugar), men för det mesta ensam. Folk hejar ju, men ingen som stannar å tjötar. (Jag försöker faktiskt)...

Ja ja, bättring vore trevligt. Fan, det finns ju många sporthojpiloter här istan, det har jag ju sett....

:hej
 

Therudeboy

Guest
Vänta bara tills jag har egen hoj så ska du få sällskap hela tiden. :tummenupp
 

Borkas

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Hemligt
Hoj
S2R
hållundan skrev:
Hmm, tänkte på en sak förut. Jävlar va "alla" (okej, inte alla, men många) hojåkare i Halmstad är TRÅNGA. Vaffan, i götet är vi ju lätt 10 gånger fler åkare, där hänger alla för det mesta ihop, fikar å åker sköj tesammans.... Här är det bull. Man får åka själv (ibland med fluppen :Bugar), men för det mesta ensam. Folk hejar ju, men ingen som stannar å tjötar. (Jag försöker faktiskt)...

Ja ja, bättring vore trevligt. Fan, det finns ju många sporthojpiloter här istan, det har jag ju sett....

:hej

Den som väntar på något gott :)
Snart skall farbro Borkas på den lille blåe å köra hela dagarna långa ..
När omtentan är fixad på Onsdag finns det INGET som kan stoppa mig !
Tror jag :rolleyes: Att inte HGs har några ställ över till mig kankse då :brinnerup
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Fan det var ett tag sedan man var aktiv här nu... hållundan du håller dock ställningen ser jag, hahaha...
Gött att vi fick bytt packboxarna, fick du ordning på larmet eller ?

Halläningar se nu till och va snälla vid vår lille göteborgare (hållundan asså)

Kör på...
 

Therudeboy

Guest
Borkas skrev:
Tack så mycket för tipset!
Är lite inne på att beställa från staterna nu ... snabba ryck här :)

Är ute efter både helmut och skinnställ, verkar kunna gå å komma undan ganska mycket i pris i och med dollarn.


Är lite sugen jag med men det får vänta tills jag har inhandlat hoj.
 

Borkas

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Hemligt
Hoj
S2R
fluppen skrev:
Fan det var ett tag sedan man var aktiv här nu... hållundan du håller dock ställningen ser jag, hahaha...
Gött att vi fick bytt packboxarna, fick du ordning på larmet eller ?

Halläningar se nu till och va snälla vid vår lille göteborgare (hållundan asså)

Kör på...

Lite aktivitet är inte fel .... sommaren är ju här :tuttar

Har han skaffat larm?
Funderar också på det, vissa har ju svårt att skilja på ditt och mitt har man ju märkt.

Hålludan: vad är det för larm och hur mycket fick du pröjsa?
 

spirre

Riders of Helsingborg
Gick med
16 May 2003
Ort
Vejbystrand
Hoj
Ducati 750 Sport -01 | KN Filter,Ducati Performance Kolfiberbössor - R.I.P. 2008-09-01
hållundan skrev:
Hmm, tänkte på en sak förut. Jävlar va "alla" (okej, inte alla, men många) hojåkare i Halmstad är TRÅNGA. Vaffan, i götet är vi ju lätt 10 gånger fler åkare, där hänger alla för det mesta ihop, fikar å åker sköj tesammans.... Här är det bull. Man får åka själv (ibland med fluppen :Bugar), men för det mesta ensam. Folk hejar ju, men ingen som stannar å tjötar. (Jag försöker faktiskt)...

Ja ja, bättring vore trevligt. Fan, det finns ju många sporthojpiloter här istan, det har jag ju sett....

:hej
Tisdagar kl 17:45 på Strandvägen i Hbg.. bara att följa med :tummenupp
 

Borkas

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Hemligt
Hoj
S2R
Förslöv

spirre skrev:
Tisdagar kl 17:45 på Strandvägen i Hbg.. bara att följa med :tummenupp


Såg att du kommer från Förslöv är väl inte världens största samhälle har jag fått för mig :)

Har en i klassen som kommer därifrån vi pluggar på Högskolan i Halmstad.... han heter i alla fall Andreas Svensson, känner du honom?

Kan inte finnas många som heter det i förslöv :fyllisar , vad jag har hört så har ni en Statoil mack och en livsmedels butik.

Bara en parantes :banana
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fluppen skrev:
Fan det var ett tag sedan man var aktiv här nu... hållundan du håller dock ställningen ser jag, hahaha...
Gött att vi fick bytt packboxarna, fick du ordning på larmet eller ?

Halläningar se nu till och va snälla vid vår lille göteborgare (hållundan asså)

Kör på...

Larmet funkar kalas. Det är extra PIMP nu som sagt, när det pippar å grejer när man trycker... Dioden funkar kalas...

Det verkar ogay. Nu äre bara bromsarna som jag är lite worried över. Men det kanske sliter ner sig som sagt....

:tummenupp

Ja, se nu till att ta hand om mig =)
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Borkas skrev:
Lite aktivitet är inte fel .... sommaren är ju här :tuttar

Har han skaffat larm?
Funderar också på det, vissa har ju svårt att skilja på ditt och mitt har man ju märkt.

Hålludan: vad är det för larm och hur mycket fick du pröjsa?
Det är ett larm som heter Bike Guard. Det är PMC-Bike som har levererat det. Kostade 1200 spänn. Helt ogay pris. Det är ju inte godkänt eller så, men skrämmer alltid nån liten jävla klånfingrig jäkel. Det är tanken.

Jag är nöjd. Nu när jag lagat det. Det knasade lite i början.
 

Therudeboy

Guest
Idag skulle man varit ute och åkt hoj, kanon väder ute men jag är fast i en jävla skolsal :(
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Therudeboy skrev:
Idag skulle man varit ute och åkt hoj, kanon väder ute men jag är fast i en jävla skolsal :(
O jag har pluggat mekanik hela dagen. Skoj, öhhh nä... Fast nu är jag klar för idag...

Ska köra en sväng innan träningen sen tänkte jag. Med jeans, det är lite gay, men vaffan...

:banana
 

Therudeboy

Guest
Usch lät sunkit. Efter jag skrev meddelandet så kröp jag ut och satt med på en stol och snackade med alla brudar istället för att göra det jag ska. Bortamatch har man ordnat sig på fredag, så visst kan det va bra att strunta i att läsa :tungan
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Therudeboy skrev:
Usch lät sunkit. Efter jag skrev meddelandet så kröp jag ut och satt med på en stol och snackade med alla brudar istället för att göra det jag ska. Bortamatch har man ordnat sig på fredag, så visst kan det va bra att strunta i att läsa :tungan
FAN va najs... jag vill med ha det... Men istället har jag en omtenta i mekanik som sagt, PÅ LÖRDAG.... Tror du jag blir full på kvällen där eller???

EEEEhhhhh, JA!

:fyllisar
 

Therudeboy

Guest
hehe. Låter inte nice med omtenta där, på fredag ska man väl sänka en :öl eller femton. Kan förövrigt tala om att företagseknonomi är lika sunkit som en omtenta i mekanik :död men snart är sommaren här så då har man fullt upp med att kolla på flickor och glömmer studierna :>
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top