Halmstad

Therudeboy

Guest
Jag kan hjälpa dig kanske. Men då kommer däcket 4 mil utanför h-stad.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Therudeboy skrev:
Jag kan hjälpa dig kanske. Men då kommer däcket 4 mil utanför h-stad.
Kanoners... Jag ska bara vara lite mer kall å vänta, å se om nån här i Halmstad kan hjälpa mig... Tycker man ju faktiskt, men men...

Annars så hör jag av mig! :tummenupp


:hej
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
hållundan skrev:
Kanoners... Jag ska bara vara lite mer kall å vänta, å se om nån här i Halmstad kan hjälpa mig... Tycker man ju faktiskt, men men...

Annars så hör jag av mig! :tummenupp


:hej

Skicka hit det till Växjö..så kanske du får dem också, om du slår mig. :D
 

Therudeboy

Guest
hållundan skrev:
Kanoners... Jag ska bara vara lite mer kall å vänta, å se om nån här i Halmstad kan hjälpa mig... Tycker man ju faktiskt, men men...

Annars så hör jag av mig! :tummenupp


:hej



Tycker det är kasst om ingen i h-stad kan hjälpa dig. Annars är det bara att höra av sig så fixar vi det.
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
hållundan skrev:
:finger :huvet :kocko :mad: Jag slår dej... :)

Äsch, jag vill ju ha det hit. Växjö är ju aplångt bort...


:hej


Äsch, jag kan sätta dem på min hoj och köra till dig, så får du se dem iallafall.

Blir det bra?
 

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
hållundan skrev:
Okej, nu har jag fått förklarat lite saker...

Kruxxet är Schenker som är kommunistföretag ungefär... De tar massa massa pengar för att skicka mitt däck från Sthlm till min hemadress... De skickar däremot till en företagsadress för inga pengar alls nästan...

Finns det någon som jobbar på ett företag som skulle kunna ta emot mitt däck när schenker kommer med det? Vore underbart isf... Jag bjussar på fika givetvis, hellre det än att pynta massa pengar...

Så, nån som känner nån, eller nån som skulle vilja hjälpa mig?

Tack!

/Henke

Edit: Däcket är redan betalt och inget (förutom kanske en påskrift) behövs att göras när skiten kommer. Jag åker givetvis å hämtar däcket på ditt/ert/det företag som det kommer till... Fan gubbs, hilfe nu föffan :)
Va fan skicka det till skolan. Säg att det är nåt som har med nollningen att göra. Hur lugnt som helst. Så har du ditt däck jäkligt nära oxå.
Grabbarna på vaktmästeriet är hur lugna som helst. :tummenupp
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
sportarn skrev:
Va fan skicka det till skolan. Säg att det är nåt som har med nollningen att göra. Hur lugnt som helst. Så har du ditt däck jäkligt nära oxå.
Grabbarna på vaktmästeriet är hur lugna som helst. :tummenupp
Hur gör man det månntro? Va ere för adress för att det ska komma till vaktmästeriet? Fan, det vore ju kalas...

Nollningsmateriel....Höhöhö...

:hej
 

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
hållundan skrev:
Hur gör man det månntro? Va ere för adress för att det ska komma till vaktmästeriet? Fan, det vore ju kalas...

Nollningsmateriel....Höhöhö...

:hej
Adressen är jag dålig på men det är väl bara o kolla i nån katalog och sen skriva vaktmästeriet. Be dom märka godset Utvecklingsingenjör eller nåt annat spexigt! :banana
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
sportarn skrev:
Adressen är jag dålig på men det är väl bara o kolla i nån katalog och sen skriva vaktmästeriet. Be dom märka godset Utvecklingsingenjör eller nåt annat spexigt! :banana
Hehehe, så får det fanimej bli... Hoppas att det kommer rätt då, till vaktmästeriet alltså... Så det inte hamnar nån helt annan jävla stans...

Letar adress nu ... :banana
 

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
hållundan skrev:
Hehehe, så får det fanimej bli... Hoppas att det kommer rätt då, till vaktmästeriet alltså... Så det inte hamnar nån helt annan jävla stans...

Letar adress nu ... :banana
Det ska inte vara några problem. Så gjorde vi med overallerna. Det är ju ingen som frågar om sånt. Kör bara!
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Hehehe, så får det fanimej bli... Hoppas att det kommer rätt då, till vaktmästeriet alltså... Så det inte hamnar nån helt annan jävla stans...

Letar adress nu ... :banana

Om du inte vill riskera att det försvinner när du skickar det till skolan (vilket kanske inte ärhelt osannolikt?) så kan du skicka det till mitt jobb om du vill? Jag kan leverera det vidare hem till din dörr om du vill, jag kör ju ändå bil hem. Jag sitter på kontoret hela dagarna så jag har koll på när det kommer.

PM om du antar erbjudandet! :tummenupp
 

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Chris Husky skrev:
Om du inte vill riskera att det försvinner när du skickar det till skolan (vilket kanske inte ärhelt osannolikt?) så kan du skicka det till mitt jobb om du vill? Jag kan leverera det vidare hem till din dörr om du vill, jag kör ju ändå bil hem. Jag sitter på kontoret hela dagarna så jag har koll på när det kommer.

PM om du antar erbjudandet! :tummenupp
Du e snäll du! :fyllisar
När ska vi ut o åka nästa gång? :banana
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Chris Husky skrev:
Om du inte vill riskera att det försvinner när du skickar det till skolan (vilket kanske inte ärhelt osannolikt?) så kan du skicka det till mitt jobb om du vill? Jag kan leverera det vidare hem till din dörr om du vill, jag kör ju ändå bil hem. Jag sitter på kontoret hela dagarna så jag har koll på när det kommer.

PM om du antar erbjudandet! :tummenupp
Jäklar va najs!!! :Bugar

Du har PM...

/Henke
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
sportarn skrev:
Du e snäll du! :fyllisar
När ska vi ut o åka nästa gång? :banana

Tack! :)

Ingen aning? I helgen är det kört för min del, ska iväg & köra på bana på söndag & lördagen kommer bestå av lite mek.

Sen ska hojen få en ny förgasare, så det ska pillas med det i nästa vecka & sen är det bänkning den 25:e. Så det ser inte bättre ut än jag får låta hojen stå tills efter det.

Är det ngn som har utrustning till att kränga däck? Skulle sitta fint med lite hjälp nästa vecka ev.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Chris Husky skrev:
Tack! :)

Ingen aning? I helgen är det kört för min del, ska iväg & köra på bana på söndag & lördagen kommer bestå av lite mek.

Sen ska hojen få en ny förgasare, så det ska pillas med det i nästa vecka & sen är det bänkning den 25:e. Så det ser inte bättre ut än jag får låta hojen stå tills efter det.

Är det ngn som har utrustning till att kränga däck? Skulle sitta fint med lite hjälp nästa vecka ev.
Vi har ju på klubben (Joyriders jag vet:rolleyes:). Fluppen ska hjälpa mig att kränga mitt däck, kanske kan fixxa ditt samtidigt?
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Vi har ju på klubben (Joyriders jag vet:rolleyes:). Fluppen ska hjälpa mig att kränga mitt däck, kanske kan fixxa ditt samtidigt?

aha, det är ju där min gamle körskolelärare är ordförande! (tror jag) :) Bosse the man

Enda juxet är att jag måste få min nya bakfälg som däcket ska sitta på. Vet inte exakt när den kommer, men troligtvis ngn gång i nästa vecka.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top