fluppen skrev:Fasen va najs ! Sketkul att ni göteborgare hakar på, oroa er inte för vädret det fixar jag, känner ju Polman !
AppappappapppappapMagnusGBG skrev:Vi håller tummarna för bra väder på söndag. Finns det inga tjejer i halmstad som kör hoj som vill åka med på en liten tur : )
fogerty skrev:Härligt att du fixar bra väder![]()
PS: har du fixat bredband nu fluppen, du är ju änna aktiv här igen![]()
![]()
MagnusGBG skrev:Vi håller tummarna för bra väder på söndag. Finns det inga tjejer i halmstad som kör hoj som vill åka med på en liten tur : )
hållundan skrev:Appappappapppappap![]()
ALLA tjejer i Halmstad är mina...
Närå, det finns inga som åker hoj, eller nja, det finns, men dom är la sådär aktiva
@fluppen, tänkte komma ner under morgondagen, måste fixxa lite grejer. Hur jobbar du?
Jag ringer dig sen...
![]()
hållundan skrev:Appappappapppappap![]()
Närå, det finns inga som åker hoj, eller nja, det finns, men dom är la sådär aktiva![]()
Äsch, jag bara skojar ju. Jag har egentligen inte en endaste tjejPillis skrev:Hur sjutton kan man vara "sådär aktiv" när man har hoj...hmm...måste va någe fel på tjejerna i Halmstad![]()
Om ett år finns det förhoppningsvis iaf EN tjej som är ruskigt aktiv m hojåkat i Falkenberg!!!![]()
hållundan skrev:Äsch, jag bara skojar ju. Jag har egentligen inte en endaste tjej
Aja, när du är aktiv, kan vi vara aktiva ihop. Ja, du förstår...
@fluppen, det är gay. Ikväll? Kan du då? Jag har köpt matta nu, alltså ljuddämparmatta, ska vara bättre än det andra, fast det är liksom pyttepyttelite... Kommer inte fylla dämparn, alls...
Jag åker ner vid 7, kan du runt 20-20:30??? Vore kalas.
fluppen skrev:Jaja kom du ! Men du borde vara här nu...ååå jag ser eller hör inte dig. Gay gay..
Edit: klockan var visst bara 19:40 ring om 20 min så e allt okej, förresten..du ser nog inte detta för ligger på E6:an nu juh
Pillis skrev:Hur sjutton kan man vara "sådär aktiv" när man har hoj...hmm...måste va någe fel på tjejerna i Halmstad![]()
Om ett år finns det förhoppningsvis iaf EN tjej som är ruskigt aktiv m hojåkat i Falkenberg!!!![]()
Men se då till att dom lämnar mej ifred!!!!hållundan skrev:Appappappapppappap![]()
Närå, det finns inga som åker hoj, eller nja, det finns, men dom är la sådär aktiva
@fluppen, tänkte komma ner under morgondagen, måste fixxa lite grejer. Hur jobbar du?
Jag ringer dig sen...
![]()
Visst är det nåt :kocko med Halmstadtjejer.Pillis skrev:Hur sjutton kan man vara "sådär aktiv" när man har hoj...hmm...måste va någe fel på tjejerna i Halmstad![]()
fogerty skrev:Jag fattar nada, han är ju i alingsås. Fanns visst en qvinna där, Han körde åt fel håll helt enkelt
![]()
Höhöhöh, det blev lite tokstressigt. Därför cruisade jag ner idag. :kockofluppen skrev:Han kom aldrig så han var nog hos den dära qvinnan. Nu bedrar han en när man inte passar, hållundan din otrogne mansgris !![]()
Så då har vu luckats då ? Bra det !llhållundan skrev:Ogay, efter 15 mil med nypackad dämpare (igen) är jag faktiskt supernöjd fluppen.
Den låter kalasbra nu. Fiffan...
![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |