spirre
Riders of Helsingborg
- Gick med
- 16 May 2003
- Hoj
- Ducati 750 Sport -01 | KN Filter,Ducati Performance Kolfiberbössor - R.I.P. 2008-09-01
4st Suzuki 750 samt en R1:a poserade i Båstad igår ? Några från era trakter eller?
Zid skrev:
fluppen skrev:Jag har totalt tappat suget...innan kurrade det fan i magen innan man staack ut, nu känns det bara ansträngande...förr var det altid en massa folk som var på och det kördes galet och skojigt. Nu käns det bara lamt...
Bättre med en fet BMW ( stoppa mig !!! vet inte vad det är med mig...)
fogerty skrev:Seså fluppen, inte ska du sälja inte. Suget går i vågor som allt annat ju. Du kommer väl ihåg när vi peppade henke tidigare i våras när han hade tappat sugen ordentligt. Jag är inte alltid kåt på att köra heller, särskilt inte när det är över 30 grader
.
Tråkigt dock att ni inte kör tillsammans, titta i gbg-tråden, den liknar ju lunarstorm nu. En jäkla massa folk som kör tillsammans. Det sista har jag dock inte hunnit med att åka så mycket p.ga jobbet
mvh Dr Jörgen
jag tycker allt att du borde ge han det GRATIS o visa lite tacksamhet för all hjälp du har fåtthållundan skrev:Däcket får du till bra rabbaterat pris om du hjälper mig med.......
säljer du hojen så får du faaaan fixa ditt badrum själv örfil,fluppen skrev:Jag har totalt tappat suget...innan kurrade det fan i magen innan man staack ut, nu känns det bara ansträngande...förr var det altid en massa folk som var på och det kördes galet och skojigt. Nu käns det bara lamt...
Bättre med en fet BMW ( stoppa mig !!! vet inte vad det är med mig...)
hållundan skrev:Dr Ötker heter du la?
Jag tycker att Lunarstormtråden (GBG) har gått överstyr. Alla spammar ju lika mycket som jag gjorde en gång i tiden...
Hmm, jag gillar min hoj igen nu faktiskt... Fast jag är ruskans sugen på en ZX6:a eller 7:a, som fan...
FLuppen, var du med dom som körde idag som fan eller??? Jävlar va många hojar det var, men ingen hade ringt mig =(
Aja, vi ska köra som sagt, bara ringa så åker vi. Jag skrapar knä å kör jävligt fort nuförtiden =)
![]()
Skorpan skrev:säljer du hojen så får du faaaan fixa ditt badrum själv örfil,,
&
![]()
jag kommer ner till dej o kör snart,VÄLDIGT SNART o då jäääävlar ska det köras![]()
Mjo, det är väl sant....Skorpan skrev:jag tycker allt att du borde ge han det GRATIS o visa lite tacksamhet för all hjälp du har fått
det handlar om ge o ta....
Hmm, äsch, det är trökigt...fluppen skrev:Ja hörde om det gänget oxå !! Men jag var inte mä där ! Ingen som ringer inte..'
Tack för supporten, funderar iaf på att ställa av...![]()
hållundan skrev:Dr Ötker heter du la?
Jag tycker att Lunarstormtråden (GBG) har gått överstyr. Alla spammar ju lika mycket som jag gjorde en gång i tiden...
Hmm, jag gillar min hoj igen nu faktiskt... Fast jag är ruskans sugen på en ZX6:a eller 7:a, som fan...
FLuppen, var du med dom som körde idag som fan eller??? Jävlar va många hojar det var, men ingen hade ringt mig =(
Aja, vi ska köra som sagt, bara ringa så åker vi. Jag skrapar knä å kör jävligt fort nuförtiden =)
![]()
Jäklar, det låter skoj! Jag är fasen på... Synd att man inte har den tiden som krävs bara...Daggarparn skrev:Kan ha varit Vurpans Vänner du såg, jag var ute på några kostigar med dem sen avslutningsvis en glass i Tylösand.
Dom kör som sa**n, jag var livrädd mest hela tiden
Vurpans Vänner kör varje Tisdag!! Start i Laholm 18:00, de har det så seriöst att de har ett rullande schema på killar som "håller" i körningen & lägger upp rutten.
Kan bli roliga rundor då de ofta planerar hela dagen vart det ska bära av.
först tvättstuga sen badrum eller hur var det??fluppen skrev:Tvättstuga...![]()
det ger du faaaan ifluppen skrev:Ja hörde om det gänget oxå !! Men jag var inte mä där ! Ingen som ringer inte..'
Tack för supporten, funderar iaf på att ställa av...![]()
hållundan skrev:Hmm, äsch, det är trökigt...
Jag kan rasta hojen åt dig om du inte vill att den ska sota igen....
Förresten så funkar moppen nu... Fick mecka på en ny förskitare igår...
Kalas!!
![]()
Skorpan skrev:först tvättstuga sen badrum eller hur var det??![]()
![]()
Skorpan skrev:det ger du faaaan i![]()
![]()
![]()
![]()
14.00 vill jag & skåningen ha kaffe hemma hos dej sen kör vi så det ryker om däcken,jag ska nog byta däck idag så jag har mycket gummi o bränna![]()
![]()
![]()
![]()
skåningen på WCX-forumet,varför är inte du reggad där förresten??fluppen skrev:Okej...jag får väl ge fan i det då !
Vilken skåning menas, din eller någan annan skåning ?
Jaja...kaffe blir det iaf !
Willkommen
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |