Halmstad

spirre

Riders of Helsingborg
Gick med
16 May 2003
Ort
Vejbystrand
Hoj
Ducati 750 Sport -01 | KN Filter,Ducati Performance Kolfiberbössor - R.I.P. 2008-09-01
4st Suzuki 750 samt en R1:a poserade i Båstad igår ? Några från era trakter eller?
 

Daggarparn

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Ingen numer :-(
Körning?

Nå´n som ska ut å förbränna lite petrolium idag?
Ja har monterat nytt bakdäck idag, måste slita ut det innan semestern är slut :tungan
 
Last edited:

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Zid skrev:


Jag har totalt tappat suget...innan kurrade det fan i magen innan man staack ut, nu känns det bara ansträngande...förr var det altid en massa folk som var på och det kördes galet och skojigt. Nu käns det bara lamt...

Bättre med en fet BMW ( stoppa mig !!! vet inte vad det är med mig... :( )
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
fluppen skrev:
Jag har totalt tappat suget...innan kurrade det fan i magen innan man staack ut, nu känns det bara ansträngande...förr var det altid en massa folk som var på och det kördes galet och skojigt. Nu käns det bara lamt...

Bättre med en fet BMW ( stoppa mig !!! vet inte vad det är med mig... :( )

Seså fluppen, inte ska du sälja inte. Suget går i vågor som allt annat ju. Du kommer väl ihåg när vi peppade henke tidigare i våras när han hade tappat sugen ordentligt :hihi . Jag är inte alltid kåt på att köra heller, särskilt inte när det är över 30 grader :brinnerup.

Tråkigt dock att ni inte kör tillsammans, titta i gbg-tråden, den liknar ju lunarstorm nu :lol . En jäkla massa folk som kör tillsammans. Det sista har jag dock inte hunnit med att åka så mycket p.ga jobbet

mvh Dr Jörgen
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fogerty skrev:
Seså fluppen, inte ska du sälja inte. Suget går i vågor som allt annat ju. Du kommer väl ihåg när vi peppade henke tidigare i våras när han hade tappat sugen ordentligt :hihi . Jag är inte alltid kåt på att köra heller, särskilt inte när det är över 30 grader :brinnerup.

Tråkigt dock att ni inte kör tillsammans, titta i gbg-tråden, den liknar ju lunarstorm nu :lol . En jäkla massa folk som kör tillsammans. Det sista har jag dock inte hunnit med att åka så mycket p.ga jobbet

mvh Dr Jörgen

Dr Ötker heter du la?

Jag tycker att Lunarstormtråden (GBG) har gått överstyr. Alla spammar ju lika mycket som jag gjorde en gång i tiden... :hihi

Hmm, jag gillar min hoj igen nu faktiskt... Fast jag är ruskans sugen på en ZX6:a eller 7:a, som fan...

FLuppen, var du med dom som körde idag som fan eller??? Jävlar va många hojar det var, men ingen hade ringt mig =(

Aja, vi ska köra som sagt, bara ringa så åker vi. Jag skrapar knä å kör jävligt fort nuförtiden =)

:crash
 

Skorpan

Guest
hållundan skrev:
Däcket får du till bra rabbaterat pris om du hjälper mig med.......
jag tycker allt att du borde ge han det GRATIS o visa lite tacksamhet för all hjälp du har fått
det handlar om ge o ta....
 

Skorpan

Guest
fluppen skrev:
Jag har totalt tappat suget...innan kurrade det fan i magen innan man staack ut, nu känns det bara ansträngande...förr var det altid en massa folk som var på och det kördes galet och skojigt. Nu käns det bara lamt...

Bättre med en fet BMW ( stoppa mig !!! vet inte vad det är med mig... :( )
säljer du hojen så får du faaaan fixa ditt badrum själv örfil, :smasha , :fatta! & :whip
jag kommer ner till dej o kör snart,VÄLDIGT SNART o då jäääävlar ska det köras :)
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
Dr Ötker heter du la?

Jag tycker att Lunarstormtråden (GBG) har gått överstyr. Alla spammar ju lika mycket som jag gjorde en gång i tiden... :hihi

Hmm, jag gillar min hoj igen nu faktiskt... Fast jag är ruskans sugen på en ZX6:a eller 7:a, som fan...

FLuppen, var du med dom som körde idag som fan eller??? Jävlar va många hojar det var, men ingen hade ringt mig =(

Aja, vi ska köra som sagt, bara ringa så åker vi. Jag skrapar knä å kör jävligt fort nuförtiden =)

:crash


Ja hörde om det gänget oxå !! Men jag var inte mä där ! Ingen som ringer inte..'



Tack för supporten, funderar iaf på att ställa av... :(
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Skorpan skrev:
jag tycker allt att du borde ge han det GRATIS o visa lite tacksamhet för all hjälp du har fått
det handlar om ge o ta....
Mjo, det är väl sant....

1000 spänn :rolleyes:

Visst kommer priset bli ruskigt bra, men det behöver man inte snacka om här...

:7peta
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fluppen skrev:
Ja hörde om det gänget oxå !! Men jag var inte mä där ! Ingen som ringer inte..'



Tack för supporten, funderar iaf på att ställa av... :(
Hmm, äsch, det är trökigt...

Jag kan rasta hojen åt dig om du inte vill att den ska sota igen.... :7peta

Förresten så funkar moppen nu... Fick mecka på en ny förskitare igår...

Kalas!!

:hej
 

Daggarparn

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Ingen numer :-(
hållundan skrev:
Dr Ötker heter du la?

Jag tycker att Lunarstormtråden (GBG) har gått överstyr. Alla spammar ju lika mycket som jag gjorde en gång i tiden... :hihi

Hmm, jag gillar min hoj igen nu faktiskt... Fast jag är ruskans sugen på en ZX6:a eller 7:a, som fan...

FLuppen, var du med dom som körde idag som fan eller??? Jävlar va många hojar det var, men ingen hade ringt mig =(

Aja, vi ska köra som sagt, bara ringa så åker vi. Jag skrapar knä å kör jävligt fort nuförtiden =)

:crash

Kan ha varit Vurpans Vänner du såg, jag var ute på några kostigar med dem sen avslutningsvis en glass i Tylösand.

Dom kör som sa**n, jag var livrädd mest hela tiden :)

Vurpans Vänner kör varje Tisdag!! Start i Laholm 18:00, de har det så seriöst att de har ett rullande schema på killar som "håller" i körningen & lägger upp rutten.

Kan bli roliga rundor då de ofta planerar hela dagen vart det ska bära av.
 
Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Daggarparn skrev:
Kan ha varit Vurpans Vänner du såg, jag var ute på några kostigar med dem sen avslutningsvis en glass i Tylösand.

Dom kör som sa**n, jag var livrädd mest hela tiden :)

Vurpans Vänner kör varje Tisdag!! Start i Laholm 18:00, de har det så seriöst att de har ett rullande schema på killar som "håller" i körningen & lägger upp rutten.

Kan bli roliga rundor då de ofta planerar hela dagen vart det ska bära av.
Jäklar, det låter skoj! Jag är fasen på... Synd att man inte har den tiden som krävs bara...

Skulle ju kört på Falken idag, men det hanns ju fan inte med :huvet

Nåväl, jag är på att köra i dagarna om någon är sugen...

:banana
 

Skorpan

Guest
fluppen skrev:
Ja hörde om det gänget oxå !! Men jag var inte mä där ! Ingen som ringer inte..'



Tack för supporten, funderar iaf på att ställa av... :(
det ger du faaaan i :fatta! :fatta! :fatta! :mad:
14.00 vill jag & skåningen ha kaffe hemma hos dej sen kör vi så det ryker om däcken,jag ska nog byta däck idag så jag har mycket gummi o bränna :crash :rock :rock :rock
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
Hmm, äsch, det är trökigt...

Jag kan rasta hojen åt dig om du inte vill att den ska sota igen.... :7peta

Förresten så funkar moppen nu... Fick mecka på en ny förskitare igår...

Kalas!!

:hej

Min hoj trivs bara mä mig på....så det så !
Ja jag undrade vart du tog vägen..
Bra att det löste sig för dajj !

Köra nåt idag ?
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Skorpan skrev:
först tvättstuga sen badrum eller hur var det?? :) :krama


Äää hrrmm... jo så var det ja ! Sen var det omläggning av taket och målning av fönstren.

Nä, seriöst..du hjälper mig bara så länge du har tid och ork. Uppskattas mycket...
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Skorpan skrev:
det ger du faaaan i :fatta! :fatta! :fatta! :mad:
14.00 vill jag & skåningen ha kaffe hemma hos dej sen kör vi så det ryker om däcken,jag ska nog byta däck idag så jag har mycket gummi o bränna :crash :rock :rock :rock

Okej...jag får väl ge fan i det då !
Vilken skåning menas, din eller någan annan skåning ?
Jaja...kaffe blir det iaf !

Willkommen
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Jaa ! Då ska vi se hur många vi blir idag...
Slottsparkeringen kl 15:00
Kom nu alla ! (som inte jobbar, för er kan vi träffas senare)
 
Last edited:

Skorpan

Guest
fluppen skrev:
Okej...jag får väl ge fan i det då !
Vilken skåning menas, din eller någan annan skåning ?
Jaja...kaffe blir det iaf !

Willkommen
skåningen på WCX-forumet,varför är inte du reggad där förresten??
iväg o regga dej där NU!!!! :)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top