Men va fan barre....... Jag som redan varit chefs mek i linköping sist.... Skall jag nu behöva meka fram dig på pallen igen?
Vilken tid gäller på lördag? Jag får väl ta me det som ryms i en ryggsäck (typ 6-pack folkisar och en skiftnyckel)
I´ll be there - Sign me up!
Var i H-stad brukar ni träffas?
Dyker det ofta upp mycket folk?
Slottsparkeringen (mellan slottsbron å rondellen norr därom)
Spridda skurar, allt från 2-10 pers ungefär. Trevliga allihop, så det är alltid värt ett besök =) 1800 på torsdagar är en "standard" tid.
Tjo! Ngn som ska till knutstorp å köra 1-2/7 och vill dela elutag? Strömen går på 300:- å räcker till 2 hojjar med värmare.
//Jocke
jag skall också ner, har redan el utag, men är du sugen på att sammåka så finns det nog plats över på något släp eller bil!
Åker ni på morgonen eller kvällen innan? Tar nog egen bil för att få med allt skräp...
vet inte ännu... du då?
Slottsparkeringen (mellan slottsbron å rondellen norr därom)
Spridda skurar, allt från 2-10 pers ungefär. Trevliga allihop, så det är alltid värt ett besök =) 1800 på torsdagar är en "standard" tid.
Jag är ny på SH och relativt ny i Halmstad... Brukar ni träffas och åka en runda på torsdagar, skulle man kunna hänga på nån gång kanske?
Självklart ska du hänga med! Det är bara att dyka upp Brukar ofta skrivas i denna tråden när det är dags för körning. Brukar skrivas en del om körningar detta forumet också: http://westsidersriders.phpbb2.se/forum/portal.php
Kanonforum btw
Skulle bara vilja råda alla att låta bli vägen mellan Åled och Simlångsdalen. Gjorde ett litet markbesök där innan idag tack vare lite sånt mysigt grus på vägen
Trist!
Men det gick bra med dig?
Varning för grus på vägen mellan Åled och simlångsdalen efter vägverkets förbannade snabellagningar och varningsskyltar saknas på hela sträckan.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|