Han 23 hon 32

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Luleå
Hoj
Sååld
Jag har träffat en tjej sedan en månad tillbaka, Allt med henne känns underbart, vi har samma intessen och har jättekul tillsammans, Lite roligt är den stora ålders skillnaden som på sistone lett till lite nojja från min sida om framtid och livet i allmänhet.

Vad tycker ni? Är det rent av så att det är ganska vanligt med så stor ålders skillnad:confused:
 

Scorpion.SE

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Ort
Västerås
Hoj
*Såld*
Ålder spelar ingen roll om man trivs ihop och har kul.
Om det är vanligt eller ej vette fan...
 
Last edited:

Gabor

Guest
Ålder , en kronologisk siffra....:pannkyss , ett tips, låt känslan styra, det är det enda som verkligen räknas.:yoparty

Ta det med ro, oftast omgivningen som reagerar.....kallas avundsjuka.:tummenupp

Det vet jag av egen erfarenhet...:D
 

Kia

Guest
Kärleken tar ingen hänsyn till åldersskillnader. Känns det rätt så kör på. Åldern är en siffra som anger hur länge man funnits på jorden, inte en siffra på hur länge man har levt.
Att sen få se omgivningens reaktioner är bara en kul bonus, jag lovar... :tummenupp

Ta vara på kärleken....
 

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Luleå
Hoj
Sååld
Kia skrev:
2590113 Kärleken tar ingen hänsyn till åldersskillnader. Känns det rätt så kör på. Åldern är en siffra som anger hur länge man funnits på jorden, inte en siffra på hur länge man har levt.
Att sen få se omgivningens reaktioner är bara en kul bonus, jag lovar... :tummenupp

Ta vara på kärleken....

Det nöjjet har jag redan haft flera gånger om:tummenupp
 

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Ort
Östhammar
Hoj
Formally known as Gulan
Det är inget ovanligt längre att många killar väljer äldre tjejer precis som andra killar vill ha yngre tjejer. Allt hänger på personkemi inte en siffra på ett papper. Sluta noja och var istället stolt över att du lyckats få en tjej som är äldre än dig. Framtiden kan du ändå inte förutse, så njut av nuet istället!!!:tummenupp
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)

Kia

Guest
J.Andersson skrev:
2590132 Hon har inte börjat bli gammal och gaggig då?


Har inte du hajjat att det är det som är hela upplägget?? När han är lite sugen på 6 och hon säger.. "Men vi hade ju det i morse..." säger han bara "Men lilla älskling, nu är du sådär virrig igen..." Gissa vad med nuppa det blir för honom... :tummenupp

Seriöst så är det just såna här reaktioner från omgivningen som är så vanliga.... :pannkyss
 

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojuppehåll
Det jag spontant komemr att tänka på är ju just det här med barn, en tjej som är 32 brukar i de flesta fall vilja ha barn snart och de flesta killar som är 23 brukar inte vilja det, och det kan jag tänka mig är det största bekymmret. Annars har jag inga invändningar, jag har haft både yngre och äldre tjejer och alla har varit lika konstiga :D
 

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Ort
Cambridge, New Zealand
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
Tänker man en massa blir det kattskit av allt, bara ta det lugnt, funkar det inte funkar det inte, funkar det så gör det de.. Lev för nuet bara.

Det är ingen som piper om en 23 årig tjej blir ihop med en 33årig kille, det är omgivningen som styr det där, varför ska det endast vara brudar som ska få ha någon äldre? löjligt som fan tycker jag
 

Henken

Guest
Det är grymt med äldre tjejjer! och yngre och i samma ålder och...
 

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Avesta
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Jag har en jämnårig kompis som är tillsammans med en tjej som är nästan 10år äldre och har ett barn, det funkar faktiskt bra, riktigt bra tillockmed.

Chii skrev:
2590183 Nope trodde hon var 25 då vi träffades, hon e som ett barn i sinnet
Nu är jag inte med, var hon 25år för en månad sen och är 32 nu?
 
Last edited:

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
som sagts.. är ju bara de där med barn..vill hon nu o du om 10 år så kan de ju bli lite jobbigt..
de kanske man ska prata om,, om ni nu inte träffades för nån vecka sen, då låter de bara skumt :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top