Han 23 hon 32

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Gabor skrev:
2590683 Så åldern eller ålders skillnaden har betydelse trots allt :D

Åt rätt håll:tummenupp Kan tänka mig att 32:åringen är lycklig.. Men jag tror iofs att killar uppskattar låg ålder mer än brudar gör.
Och det vet tjejerna om. Varför tror du att gamla kärringar blir så jävla sura för?
 

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Ort
märsta
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
Allt handlar ju om personkemi. Går man till ytterligheter där åldersskillnaden blir 20-25bast och den ena personen är säg 18-20 då är det frågan om det verkligen funkar i längden. Jag har en i släkten som är tillsammans med en som är äldre än föräldrarna till min släkting. Det måste jag säga är lite tveksamt.
Men rent generellt kan man nog säga att ju äldre den yngre parten i förhållandet är, ju större skillnad i ålder funkar. Så 23-32 är garanterat inget problem om man inte gör ngn stor pryl av det. Men så finns det ju också killar som är som barnungar till 40 och tjejer som är som gaggiga haggor vid 20.
Som sagt, personkemi och livsutveckling avgör ju :tummenupp
//Tobbe
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Skitsamma, det går ändå åt helvete förr eller senare. Mjölka det på vad det är värt och gå vidare sen.
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Mattias skrev:
2590787 Skitsamma, det går ändå åt helvete förr eller senare. Mjölka det på vad det är värt och gå vidare sen.

Går oftast åt helvete förr eller senare. Vissa av oss är naiva och tror fortfarande på amore;)
 

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Ort
Östhammar
Hoj
Formally known as Gulan
Rash skrev:
2590693 Åt rätt håll:tummenupp Kan tänka mig att 32:åringen är lycklig.. Men jag tror iofs att killar uppskattar låg ålder mer än brudar gör.
Och det vet tjejerna om. Varför tror du att gamla kärringar blir så jävla sura för?

Gamla kärringar SKA vara sura. Hur fan skulle världen se ut om vi sprang omkring och log jämt??
Det skulle ju bli totalförvirring. Vad skulle gubbarna klaga på om deras kärringar var glada och lyckliga?? Deras fikarumssnack skulle ju helt gå om intet och det skulle istället göra att det sprang runt en massa förvirrade sura gubbar överallt. Nä, sura kärringar är mer naturligt, vi har det lixom i vårt DNA:yoparty
 

MC Doktorn

Guest
Chii skrev:
2590061 Jag har träffat en tjej sedan en månad tillbaka, Allt med henne känns underbart, vi har samma intessen och har jättekul tillsammans, Lite roligt är den stora ålders skillnaden som på sistone lett till lite nojja från min sida om framtid och livet i allmänhet.

Vad tycker ni? Är det rent av så att det är ganska vanligt med så stor ålders skillnad:confused:

Jättekul de bara att trilla dit:tuttar
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Missvims skrev:
2591093 Gamla kärringar SKA vara sura. Hur fan skulle världen se ut om vi sprang omkring och log jämt??
Det skulle ju bli totalförvirring. Vad skulle gubbarna klaga på om deras kärringar var glada och lyckliga?? Deras fikarumssnack skulle ju helt gå om intet och det skulle istället göra att det sprang runt en massa förvirrade sura gubbar överallt. Nä, sura kärringar är mer naturligt, vi har det lixom i vårt DNA:yoparty

Nääädå, det finns tanter som inte är gnälliga. Likaså gubbar. Det är människor som är nöjda med sina liv och inte fått världens ångest som bara blir värre för att de inte gjort ett skvatt.. Eller så är de inte nöjda helt enkelt.
Fan, jag kommer att vara rätt så stolt över mitt liv med mina kommande sju fruar och 13 barn. Brudarna kommer att dumpas allteftersom de passerar 30.

;)
 

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Ort
Laholm
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
Bara kör på :yoparty .. När jag var 31 hade jag ett kk-förhållande med en 46åring. varade ca ett år,, helt underbart.
 

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Ort
Östhammar
Hoj
Formally known as Gulan
Rash skrev:
2591529 Nääädå, det finns tanter som inte är gnälliga. Likaså gubbar. Det är människor som är nöjda med sina liv och inte fått världens ångest som bara blir värre för att de inte gjort ett skvatt.. Eller så är de inte nöjda helt enkelt.
Fan, jag kommer att vara rätt så stolt över mitt liv med mina kommande sju fruar och 13 barn. Brudarna kommer att dumpas allteftersom de passerar 30.

;)

Tanter är snälla och bakar bullar. Kärringar är sura och använder brödkaveln till annat:4skrika
Gubbar är bara gubbar som antingen får bullar eller kavel:D :D :yoparty
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Mattias skrev:
2590787 Skitsamma, det går ändå åt helvete förr eller senare. Mjölka det på vad det är värt och gå vidare sen.
Lite bitter:pannkyss

Jag tycker att folk reagerar mycket starkare om tjejen är äldre, det verkar vara mer OK med en äldre kille. Jag tycker inte åldersskillnaden har betydelse om man gör varandra lyckliga. Men sen får man ju fundera frammåt. Hur kul är det att gå i pension tio år före eller efter sin livskamrat den tiden vill man ju ha ihop o resa osv. Eller bli änka/änkemán tio/tjugo år före, visst det kan hända ändå. men är det rätt så go for it, vad är tio år mot sextio men den man håller kär.
 
Last edited:

Gabor

Guest
OLJEKYLD GSXR skrev:
2590824 Hörrö, sa jag inte just att det är alla andra som är konstiga:D Ska du säga förresten som har hojen i sängen:D

Jag bara frågade :D . hoj i sängen är perfekt, "ride on" :tuttar :tummenupp

Kawakex skrev:
2591720 Lite bitter:pannkyss

Jag tycker att folk reagerar mycket starkare om tjejen är äldre, det verkar vara mer OK med en äldre kille. Jag tycker inte åldersskillnaden har betydelse om man gör varandra lyckliga. Men sen får man ju fundera frammåt. Hur kul är det att gå i pension tio år före eller efter sin livskamrat den tiden vill man ju ha ihop o resa osv. Eller bli änka/änkemán tio/tjugo år före, visst det kan hända ändå. men är det rätt så go for it, vad är tio år mot sextio men den man håller kär.

Du missade poängen med pension....:D När jag går i pension om 2 år, så har jag förmodligen min unga söta tjej kvar å vi softar av båda två, ekonomin räcker å blir över...varför jobba om det inte behövs.....se till att kunna leva livet i tid. Vem fan vill jobba hela livet...:D :tummenupp

PS, Jag är vad man kan kalla en riktigt ful GUBBE, jag 48, tjejen 25, många har åsikter om det, bottnar ALLTID i avundsjuka.:pannkyss DS.
 
Last edited:

Gabor

Guest
Missvims skrev:
2591719 Tanter är snälla och bakar bullar. Kärringar är sura och använder brödkaveln till annat:4skrika
Gubbar är bara gubbar som antingen får bullar eller kavel:D :D :yoparty

OM bara gubben får använda "kaveln" på rätt sätt , så blir det mycket " baka"
 

Ella

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2005
Ort
Heby
Hoj
SV 650S
Jag håller med de andra här: åldern är bara en siffra - det säger ingenting om personen. Det är bara njuta och ta för sig så länge det varar. Det finns inga garantier om hur länge ett förhållande varar, men som sagt, det är bara att göra det bästa av det. Visst är det bra att tänka efter före så att man är överens som stora frågor om hur man vill leva sitt liv, barn osv. Men då ni redan avklarat dessa frågor så behöver du inte fundera tycker jag.

Oftast är det tjejen som är mest nojig när det gäller en yngre kille, för man är livrädd att inte duga och att han ska spana in någon yngre, snyggare förmåga...

Det är bara att gratulera att du funnit kärleken!
 

Gabor

Guest
Kia skrev:
2591791 Hojjen i sängen..?? :va Var då?? :va

En tidigare tråd, snubben fick för sig att jag hade hoj i sängen, orka...:D

Kommer inte ens ihåg all skitsnack vi hade ,hittar inte ens tråden..:va
 
Last edited:

Kia

Guest
Gabor skrev:
2591807 En tidigare tråd, snubben fick för sig att jag hade hoj i sängen, orka...:D

Kommer inte ens ihåg all skitsnack vi hade ,hittar inte ens tråden..:va


Okej, blev lite nervös där ett tag om jag hade missat nåt.... :pannkyss
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top