Han 23 hon 32

Kia

Guest
Missvims skrev:
2593731 Kan inte annat än hålla med!!!!!!!
Finns inget värre än ex som ska lägga sig i ens liv (oavsett ålder). Det blir kaveln direkt:yoparty

Har man dessutom barn med fanskapet så måste man behålla en viss typ av relation för barnets skull och det är inte kul.... :mad:

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
Kia skrev:
2598235 Har man dessutom barn med fanskapet så måste man behålla en viss typ av relation för barnets skull och det är inte kul.... :mad:

Sant, lite svårare att ta till kaveln då utan att hamna i onåd:gnissla

Gabor

Guest
Kia skrev:
2598235 Har man dessutom barn med fanskapet så måste man behålla en viss typ av relation för barnets skull och det är inte kul.... :mad:

Fan , de är både sjukt ibland,å låt säga ...intressant.. men det bästa.......när x ringer å skriker å gapar..då svarar man bara lugnt:
_ DU , vi är inte gifta längre, jag lägger på nu, sen kan du.....:tummenupp

Missvims skrev:
2599581 Sant, lite svårare att ta till kaveln då utan att hamna i onåd:gnissla

Är han dum, låt han smaka :whip :whip , en :smasha å några :sissy:fatta! :såjaponken

Last edited:

Kia

Guest
Gabor skrev:
2599595 Fan , de är både sjukt ibland,å låt säga ...intressant.. men det bästa.......när x ringer å skriker å gapar..då svarar man bara lugnt:
_ DU , vi är inte gifta längre, jag lägger på nu, sen kan du.....:tummenupp

Är han dum, låt han smaka :whip :whip , en :smasha å några :sissy:fatta! :såjaponken

Intressant vet jag inte om jag vill kalla det... :va
Skulle gärna slippa se honom alls faktiskt.... :yoparty

Gabor

Guest
Kia skrev:
2599615 Intressant vet jag inte om jag vill kalla det... :va
Skulle gärna slippa se honom alls faktiskt.... :yoparty

Går ju att ordna, :rolleyes: men då har du barn på heltid.....:pannkyss

Kia

Guest
Gabor skrev:
2599623 Går ju att ordna, :rolleyes: men då har du barn på heltid.....:pannkyss

Jaaa den lyxiga egen-tiden skulle ju försvinna.... hmmm
antar att jag står ut med att se hans fula uppsyn ett tag till då... :D

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Kia skrev:
2599632 Jaaa den lyxiga egen-tiden skulle ju försvinna.... hmmm
antar att jag står ut med att se hans fula uppsyn ett tag till då... :D
:va
Låter som om du e lite sur på dig själv....

För att du lät honom sätta på dig kanske...:rolleyes:

Kia

Guest
SSDD skrev:
2599656 :va
Låter som om du e lite sur på dig själv....

För att du lät honom sätta på dig kanske...:rolleyes:

Jajamänsan. Jag förbannar mig själv varje dag för det. Men jag älskar min dotter så nåt bra fick jag ut av det iaf.

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Kia skrev:
2599662 Jajamänsan. Jag förbannar mig själv varje dag för det. Men jag älskar min dotter så nåt bra fick jag ut av det iaf.

Sant...

Kia skrev:
2599662 Jajamänsan. Jag förbannar mig själv varje dag för det. Men jag älskar min dotter så nåt bra fick jag ut av det iaf.

Lr f låt

Att DU satte på'n menarja :pannkyss

Last edited:

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
Jag förstår inte grejen med att avsky sina ex.
Om man ändå tyckt att de var så pass lämpliga att man exempelvis skaffat barn med dom så gör man väl sig själv ganska dum om man pratar om hur dåliga dom är?

Är det inte så då att det är en själv som är ganska blåst om man inte upptäckt felen och bristerna när man var tillsammans eller menar ni att exen plötsligt förändrar personlighet när de blir ex?

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
jag har ju ingen egen efrarenhet i ämnet. men två stycken som jag känner sparkar sig själva blåa varje gång dom tänker på deras "misstag"(långtidsförhållande med gammlingar)..

Kia

Guest
Solan skrev:
2599673 Jag förstår inte grejen med att avsky sina ex.
Om man ändå tyckt att de var så pass lämpliga att man exempelvis skaffat barn med dom så gör man väl sig själv ganska dum om man pratar om hur dåliga dom är?

Är det inte så då att det är en själv som är ganska blåst om man inte upptäckt felen och bristerna när man var tillsammans eller menar ni att exen plötsligt förändrar personlighet när de blir ex?

Människor förändras ju ständigt och ibland är det inte till det bättre tyvärr. Därför de blir just ex... annars skulle man ju fortfarande vara kvar. Det finns ju en anledning till att man brytit upp. En skiljsmässa går inte alltid så smidigt som man önskar.

Men om jag anses som blåst för att jag skaffat barn med mitt ex och nu inte tål att se honom ( av många anledningar ) då är det helt okej... för precis så ligger det till i mitt fall.

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Solan skrev:

Jag förstår inte heller.. Om man har valt att skaffa barn tillsammans så kan ju inte männsikan va så jävlig? Är den det borde man ha tänkt till före!

Fast å andra sidan så visade mitt senaste ex massor av sidor jag aldrig sett innan när det blev slut..Så han förändrade sig en jäkla massa. Det har nog jag oxå gjort, man bryr sig ju inte längre när det inte finns några känslor inblandade.

Kia

Guest
Milla skrev:
2599701 Jag förstår inte heller.. Om man har valt att skaffa barn tillsammans så kan ju inte männsikan va så jävlig? Är den det borde man ha tänkt till före!

Fast å andra sidan så visade mitt senaste ex massor av sidor jag aldrig sett innan när det blev slut..Så han förändrade sig en jäkla massa. Det har nog jag oxå gjort, man bryr sig ju inte längre när det inte finns några känslor inblandade.

Personen ifråga kanske ändrade sig när man skaffade barn. Det är en ganska stor sak att få barn. Mycket förändras och förhållandet prövas. Jag ändrade mig också jättemycket och mitt ex känner samma sak för mig som jag känner för honom. Enda anledningen till att vi måste ha en fungerande relation är vår gemensamma dotter. Tror vi försökte lappa ihop vårt äktenskap alldeles för länge för dotterns skull och på vägen började vi att förakta varandra på riktigt. Vi gick varandra totalt på nerverna och det är svårt att behöva umgås fast man inte tycker om varandra. Man delar ju ändå så mycket.

Dalafalo

Alltid retar det nån
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
RC211V
Chii skrev:
2590061 Jag har träffat en tjej sedan en månad tillbaka, Allt med henne känns underbart, vi har samma intessen och har jättekul tillsammans, Lite roligt är den stora ålders skillnaden som på sistone lett till lite nojja från min sida om framtid och livet i allmänhet.

Vad tycker ni? Är det rent av så att det är ganska vanligt med så stor ålders skillnad:confused:

Det är väll inget med det :confused: Trivs ni ihop, så trivs ni ihop, ingen annan har med det att göra, ni lever bara en gång, ha det så gött ni bara kan :tummenupp ( blev singel för ca 4 månader sen, hon är 7 år äldre än jag, men vi hade skitkul ihop, och är fortafarande kompisar,men bor för långt från varandra ) :)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Solan skrev:

Jag älskar mitt ex som hon var när vi träffades, ännu mer som hon var när vi skaffade barn, men sedan förändrades både hon och jag, åt varsitt håll tydligen.

Men jag avskyr henne inte, tvärtom, det är fortfarande en människa jag kan umgås med, även om vi har gjort varandra ledsna på vägen.
Senast i helgen åt vi middag hos gemensamma bekanta.

Gabor

Guest
Solan skrev:

Du, kan lova, människor förändras, duktigt mycket...ibland på kort tid...:huvet

Milla skrev:
2599701 Jag förstår inte heller.. Om man har valt att skaffa barn tillsammans så kan ju inte männsikan va så jävlig? Är den det borde man ha tänkt till före!

Samma svar till dig som till solan....:pannkyss

Last edited:

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
Gabor skrev:
2599720 Du, kan lova, människor förändras, duktigt mycket...ibland på kort tid...:huvet

Ja, alltså det är inte så att jag är helt nyfödd, jag har ett antal ex bakom mig men ingen jag känner avsky eller likande känslor för. Är det bara jag då som haft tur eller har ni hanterat det jäkligt kasst?
Det är väl sällan bara en persons fel?

Kia

Guest
Solan skrev:
2599729 Ja, alltså det är inte så att jag är helt nyfödd, jag har ett antal ex bakom mig men ingen jag känner avsky eller likande känslor för. Är det bara jag då som haft tur eller har ni hanterat det jäkligt kasst?
Det är väl sällan bara en persons fel?

Absolut aldrig bara den ena partens fel såklart.
Men att alltid bli behandlad som en dörrmatta och alltid bli trampad på framkallar en del förakt kan säga.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln