Han 23 hon 32

Gabor

Guest
Boris JR skrev:
2683573 Hur fan kan de vara det?

Har iof bara inventerat de ungerska kvinnobeståndet men de är åtminstone värdelösa som älskarinnor och att då de ungerska männen skulle vara något att hänga i granen betvivlar jag därför...:D

Tala för dig själv..träna mera istället för att hänga här å klaga...:D
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Gabor skrev:
2683616 Tala för dig själv..träna mera istället för att hänga här å klaga...:D

Varför är det ingen som har gett ut en guide i krogliggsetikett på ungerska?

JA den finns på svenska och är fantastiskt rolig läsning
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Boris JR skrev:
2683573 Hur fan kan de vara det?

Har iof bara inventerat de ungerska kvinnobeståndet men de är åtminstone värdelösa som älskarinnor och att då de ungerska männen skulle vara något att hänga i granen betvivlar jag därför...:D


Aj Aj ! Bara att du lät tanken glida in på hurvida ungerska män presterar oroar mig :D men smaken är ju som baken !:pannkyss
 

Gabor

Guest
Boris JR skrev:
2683682 Varför är det ingen som har gett ut en guide i krogliggsetikett på ungerska?

JA den finns på svenska och är fantastiskt rolig läsning

Ragga på Krogen ?? en samlingsplats för 2a hands sorterad mänsklighet...:D

Har förmodligen inget alls att göra med hur man är som älskare.......men du svarade att ungerska brudar är kass som älskarinor, då bevisar det att du är bra, annars hade du inte upptäckt det...:tummenupp
 

Kia

Guest
Boris JR skrev:
2683573 Hur fan kan de vara det?

Har iof bara inventerat de ungerska kvinnobeståndet men de är åtminstone värdelösa som älskarinnor och att då de ungerska männen skulle vara något att hänga i granen betvivlar jag därför...:D



Ungerska män tar hand om sin kvinna... behandlar henne som en prinsessa.... totalt osjälviska som älskare och ser till att tillfredsställa sin kvinna....
 

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
Kia skrev:
2683712 Ungerska män tar hand om sin kvinna... behandlar henne som en prinsessa.... totalt osjälviska som älskare och ser till att tillfredsställa sin kvinna....
Och om man som svensk man gör det samma är man en toffel, tråkig och förutsägbar,,
 

Gabor

Guest
Thermal skrev:
2683715 Och om man som svensk man gör det samma är man en toffel, tråkig och förutsägbar,,

För att du ÄR TRÅKIG, TOFFEL å helt utan fantasi, taktkänsla å charm....
 

Kia

Guest
Thermal skrev:
2683715 Och om man som svensk man gör det samma är man en toffel, tråkig och förutsägbar,,


Absolut inte....

Har dock aldrig varit med en svensk man som gör allt detta för sin kvinna....
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Thermal skrev:
2683715 Och om man som svensk man gör det samma är man en toffel, tråkig och förutsägbar,,

Jag har försökt vara helt svensk ! Men det känndes fånigt och jag var inte tillräckligt packad:D

Tyvärr så har du nog en poäng !
 

Gabor

Guest
gabor2 skrev:
2683957 Jag har försökt vara helt svensk ! Men det känndes fånigt och jag var inte tillräckligt packad:D

Tyvärr så har du nog en poäng !

Du är en ungrare, du kan aldrig bli svensk, hur du än försöker....:tummenupp
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Kia skrev:
2684958 Japp....

För det har jag minsann läst på Sporthoj och då måste det ju vara sant..... :pannkyss

Å alla ungrare jag varit med har varit så.... :yoparty

Jag hoppas, för både dig och din pojkvän, att du inte gjort en allt för omfattande undersökning i ämnet :)
 

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
Biturbo skrev:
2684967 Jag hoppas, för både dig och din pojkvän, att du inte gjort en allt för omfattande undersökning i ämnet :)
Men du vet, säger Gabor att det är så har han ju naturligtvis rätt. Vem tror du att du är som tvivlar på övermannens ord? VA?
 

Kia

Guest
Biturbo skrev:
2684967 Jag hoppas, för både dig och din pojkvän, att du inte gjort en allt för omfattande undersökning i ämnet :)


Gjort en fältstudie här på sporthoj... och jag har studerat objektet både länge och noga så visst kallar jag det en omfattande undersökning.... :D

Thermal skrev:
2684971 Men du vet, säger Gabor att det är så har han ju naturligtvis rätt. Vem tror du att du är som tvivlar på övermannens ord? VA?


Skrev ju att jag läst det här på sporthoj och då måste det ju vara sant... Allt som skrivs här är ju totalt sant... ;)

Inte bara Gabor som tycker så... vet några till som håller med...

Men sant att han är övermannen som alla lyssnar på.... :tummenupp ;)
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top