Han 23 hon 32

Kia

Guest
Solan skrev:
2599753 Men du skrev" att alltid bli behandlad som en dörrmatta...", då är det ju något som pågått en längre tid.
Varför låter man det gå så långt så att man börjar förakta varandra?

För att man har barn. Man har nån dum j*vla föreställning om att barn mår bäst av att växa upp i en kärnfamilj med både mamma och pappa. Man försöker så in åt h*lvete bara för att man älskar sina barn så mycket och vill göra det man tror är bäst för dem. Man tror att barnen inte förstår och ser att pappa och mamma bråkar utan man vill så gärna ge de en uppväxt med sin mamma och pappa nära varje dag.

Dalafalo skrev:
2599756 Fick han inga parkeringsböter innan du gick :confused: :D

Han fick böter på sin firmabil en gång när vi var gifta. (inte för att vi var osams men för att han hade parkerat fel och vägrade flytta på bilen trots att jag ringde flera gånger. För bilen stod väldigt mycket ivägen...)

Last edited:

Gabor

Guest
Solan skrev:
2599729 Ja, alltså det är inte så att jag är helt nyfödd, jag har ett antal ex bakom mig men ingen jag känner avsky eller likande känslor för. Är det bara jag då som haft tur eller har ni hanterat det jäkligt kasst?
Det är väl sällan bara en persons fel?

Nä, men är det bjäbbigt å en negativ destruktiv spiral, då går man tillslut. nåja, det innehöll ett par fina år åxå ...av 22...:pannkyss .

Nä, inte alltid ens fel, i mitt fall var vi överens..jag var heller inte kul de sista åren, men det var en produkt av årsvis slitage...

Stortryne

Ful gubbe.
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
Ducati 916 - Dunderklumpen. Ducati Multistrada - Ior
Chii skrev:
2590061 Jag har träffat en tjej sedan en månad tillbaka, Allt med henne känns underbart, vi har samma intessen och har jättekul tillsammans, Lite roligt är den stora ålders skillnaden som på sistone lett till lite nojja från min sida om framtid och livet i allmänhet.

Vad tycker ni? Är det rent av så att det är ganska vanligt med så stor ålders skillnad:confused:
Bara man är på ungefär samma mognadsstadium, eller mognadsgrad, eller vad man vill kalla det, så är det inga problem.
Själv är jag 9 år äldre än tanten, och jag hoppas på att komma ikapp snart :rullandeu (änligen fick jag använda den smileyn)

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
Gabor skrev:
2599595 Fan , de är både sjukt ibland,å låt säga ...intressant.. men det bästa.......när x ringer å skriker å gapar..då svarar man bara lugnt:
_ DU , vi är inte gifta längre, jag lägger på nu, sen kan du.....:tummenupp

Är han dum, låt han smaka :whip :whip , en :smasha å några :sissy:fatta! :såjaponken

:tummenupp
Japp, kan inte exet uppföra sig och prata normalt så finns ingen anledning att vara trevlig. Gäller iofs inte bara mot ex.

Bamse69

There is no easter bunny
Gick med
28 Jan 2004
Hoj
GIXXER -05. Harley -10
skit i åldern,ha kul och lev som det vore sista dagen.så stor
skillnad e det inte.

Gabor

Guest
SSDD skrev:
2599931 Alltså ..:confused: Du blir bara påsatt ?:rolleyes:

Lr du har ingen att sätta på ? :va

Anyway ,,Det kan vi Ändra på :brynad

Du har missat en sak..:va ...det står en i vägen i så fall. :D

Missvims skrev:
2600595 :tummenupp
Japp, kan inte exet uppföra sig och prata normalt så finns ingen anledning att vara trevlig. Gäller iofs inte bara mot ex.

Det fungerar hur bra som helst, efter 3 år har hon lärt sig, len som fan i munnen. Men då snackar vi inte mer än om det som har med ungarna å göra. Resten inte intressant för mig.

Har man en ny relation så skiter man i vad x sysslar med, om det inte går ut över ungarna, där är jag stenhård. Har hon en snubbe som ställer till problem, som gör att ungarna far illa, han blir kort historia. Har inträffat. Det var inte så kul, för någon.

Last edited:

Dr.Bike

Guest
Solan skrev:
2599673 Jag förstår inte grejen med att avsky sina ex.
Om man ändå tyckt att de var så pass lämpliga att man exempelvis skaffat barn med dom så gör man väl sig själv ganska dum om man pratar om hur dåliga dom är?

Är det inte så då att det är en själv som är ganska blåst om man inte upptäckt felen och bristerna när man var tillsammans eller menar ni att exen plötsligt förändrar personlighet när de blir ex?

:tummenupp Ten points, say no more...

Kia

Guest
Hur gick det för trådstartaren med sin åldersskillnad??? :va Blev det nån lööööv??? :confused:

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Nu har jag inte orkat läsa igenom hela tråden.
Men styrde du milfen lr inte ?

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Kia skrev:
2599744 Det va just det jag inte gjorde, därför jag gick....

Och pang jackpott rakt i armarna på en man med känsla för takt och respekt !
Ungrare = nyligen utsedda till europas eller var det världens bästa älskare:D

Åldersskillnad är ett hinder men bara ett litet ett ! Värre med samma ålder och ingen kärlek !Dock håller jag med vissa andra trådare ! TICK TACK biologiska
klockan tickar högt för många vid 32 års ålder! Så se upp! De vet vad de gör ,gör du?

Kia

Guest
gabor2 skrev:
2682395 Och pang jackpott rakt i armarna på en man med känsla för takt och respekt !

Åldersskillnad är ett hinder men bara ett litet ett ! Värre med samma ålder och ingen kärlek !Dock håller jag med vissa andra trådare ! TICK TACK biologiska
klockan tickar högt för många vid 32 års ålder! Så se upp! De vet vad de gör ,gör du?

Jajamänsan, helt riktigt... :tummenupp

Det är stor skillnad mellan ungrare och svenskar hur de behandlar sina kvinnor. Så jag förstår verkligen varför ungerska män är utsedda till europas (el möjligen världens) bästa älskare... :tummenupp

Biologiska klockan gör åldersskillnaden till ett problem om det är så att man vill ha barn tillsammans.
Men finns kärleken så va f*n, resten löser sig...... :yoparty

Gabor

Guest
gabor2 skrev:
2682395 Och pang jackpott rakt i armarna på en man med känsla för takt och respekt !

:tummenupp :D ....det är med den sortens inställning till livet man når framgång...:D :tummenupp ...finns en hel del att lära ut till de svenska männen, men jag låter dom själva komma på sina misstag, tror jag sitter å läser om dessa " forskare " här på Sporthoj istället med ett stort garv .

PS: Det var europas bästa visserligen, men det är ju där vi är nu... Ds.

Boldog új évet kivanok, :tummenupp

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Gabor skrev:
2682712 :tummenupp :D ....det är med den sortens inställning till livet man når framgång...:D :tummenupp ...finns en hel del att lära ut till de svenska männen, men jag låter dom själva komma på sina misstag, tror jag sitter å läser om dessa " forskare " här på Sporthoj istället med ett stort garv .

PS: Det var europas bästa visserligen, men det är ju där vi är nu... Ds.

Boldog új évet kivanok, :tummenupp

Gott nytt till er med !
mvh gabor2 (lite jul rimm )

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
gabor2 skrev:

Hur fan kan de vara det?

Har iof bara inventerat de ungerska kvinnobeståndet men de är åtminstone värdelösa som älskarinnor och att då de ungerska männen skulle vara något att hänga i granen betvivlar jag därför...:D

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln