Seså misströsta inte! Hon kanske kan lära dig ett o annat i livet, med 9 års mer livserfarenhet. Tydligen allt vanligare att med äldre tjej och yngre killeChii skrev:2590061Jag har träffat en tjej sedan en månad tillbaka, Allt med henne känns underbart, vi har samma intessen och har jättekul tillsammans, Lite roligt är den stora ålders skillnaden som på sistone lett till lite nojja från min sida om framtid och livet i allmänhet.
Vad tycker ni? Är det rent av så att det är ganska vanligt med så stor ålders skillnad![]()
sporTlovEr skrev:2591918Eller försöka göra en Gabor![]()
Det är fullt normalt när "staden" består av fyra normalstora husPr0bz skrev:2592029Fan i vår stad finns det en 26åring som är tillsammans med en 15åring =)
Pr0bz skrev:2592029Fan i vår stad finns det en 26åring som är tillsammans med en 15åring =)
Kia skrev:2592033En Gabor är ingenting man gör om man inte är jäkligt medveten om vilket helsicke man kan få....
En nitisk lapplisa i huset är ingen lek...![]()
Chii skrev:2590061Jag har träffat en tjej sedan en månad tillbaka, Allt med henne känns underbart, vi har samma intessen och har jättekul tillsammans, Lite roligt är den stora ålders skillnaden som på sistone lett till lite nojja från min sida om framtid och livet i allmänhet.
Vad tycker ni? Är det rent av så att det är ganska vanligt med så stor ålders skillnad![]()
OLJEKYLD GSXR skrev:2590824Hörrö, sa jag inte just att det är alla andra som är konstiga![]()
Bikerbitch skrev:2592211Man kan ju inte bara skylla på sina f.d flickvänner..
Gabor skrev:2592532Jo det kan man faktiskt, det är just därför de är FD , X , åssåvidare...
![]()
det jobbigaste blir sen när du är 40 å hon 49 å det är sommar å massa lättklädda unga fruntimmersChii skrev:2590061Jag har träffat en tjej sedan en månad tillbaka, Allt med henne känns underbart, vi har samma intessen och har jättekul tillsammans, Lite roligt är den stora ålders skillnaden som på sistone lett till lite nojja från min sida om framtid och livet i allmänhet.
Esquire skrev:2590131Milf?![]()
Stoppsladd skrev:2592812Jag e 30 å hon 19.....
Kan ju säga att det blir lite kulturkrock emellanåt...![]()
Men kör på! Alltid lär man sig nåt.![]()
Kia skrev:2592545Kan ju bara helt hålla med....
Ex ska hållas kort och på så långt avstånd det bara är möjligt...
GuW skrev:2591908Har ni provat så att grejorna passar?
Jag har en gammal bil och då går det inte att använda en nyare motorvärmarkabel, jag måste ha en gammal kabel.
Om grejorna passar ihop, så kör på....
Beror ju på vem som dumpadeGabor skrev:2592532Jo det kan man faktiskt, det är just därför de är FD , X , åssåvidare...
![]()
![]() |
Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska
Ny design, ny motor och bät... |
![]() |
MP-Mässan lockade 55.000 besökare!
Hela 55.000 besökte finska ... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Jacob Sjöman Under... |
![]() |
Gold Wing fyller 50 år