Han 23 hon 32

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Har ni provat så att grejorna passar?

Jag har en gammal bil och då går det inte att använda en nyare motorvärmarkabel, jag måste ha en gammal kabel.

Om grejorna passar ihop, så kör på....
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Chii skrev:
2590061 Jag har träffat en tjej sedan en månad tillbaka, Allt med henne känns underbart, vi har samma intessen och har jättekul tillsammans, Lite roligt är den stora ålders skillnaden som på sistone lett till lite nojja från min sida om framtid och livet i allmänhet.

Vad tycker ni? Är det rent av så att det är ganska vanligt med så stor ålders skillnad:confused:
Seså misströsta inte! Hon kanske kan lära dig ett o annat i livet, med 9 års mer livserfarenhet. Tydligen allt vanligare att med äldre tjej och yngre kille:va
Tråkig trend...om en annan blir singel får man väl snart ränna på pro-träffar, eller ragga på ålderdomshemmet::zpy Eller försöka göra en Gabor:tummenupp
 
Last edited:

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Ort
vimmerby
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Fan i vår stad finns det en 26åring som är tillsammans med en 15åring =)
 

Kia

Guest
sporTlovEr skrev:
2591918 Eller försöka göra en Gabor:tummenupp


:D En Gabor är ingenting man gör om man inte är jäkligt medveten om vilket helsicke man kan få.... ;)

En nitisk lapplisa i huset är ingen lek... :yoparty
 

Kia

Guest
Pr0bz skrev:
2592029 Fan i vår stad finns det en 26åring som är tillsammans med en 15åring =)


När jag var 15 hade jag en jämnårig väninna som var tillsammans med en 30 årig kille...
De höll ihop i 4 år, förhållandet sprack av andra orsaker inte av åldersskäl.... Men håller med skulle min dotter komma hem med en 30 årig pojkvän när hon var 15 skulle inte jag heller bli så glad. Åldersskillnaden har ingen betydelse när båda parter är vuxna människor som vet vad de gör...
 

Gabor

Guest
Kia skrev:
2592033 :D En Gabor är ingenting man gör om man inte är jäkligt medveten om vilket helsicke man kan få.... ;)

En nitisk lapplisa i huset är ingen lek... :yoparty

Ingen kommentar,:pannkyss




:D mer än, fan om jag "parkerar" utan att erlägga rätt avgift...:tungan
 

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Chii skrev:
2590061 Jag har träffat en tjej sedan en månad tillbaka, Allt med henne känns underbart, vi har samma intessen och har jättekul tillsammans, Lite roligt är den stora ålders skillnaden som på sistone lett till lite nojja från min sida om framtid och livet i allmänhet.

Vad tycker ni? Är det rent av så att det är ganska vanligt med så stor ålders skillnad:confused:


Om du verkligen är kär i den tjejen tycker jag inte något ska hindra dig. När man verkligen är kär och något känns rätt finns det inget som kan stå i ens väg. När folk inte ser det som ett hinder att de bor ett halvt jordklot ifrån varandra förstår jag inte hur 9 år ska kunna vara ett hinder :)
 

Kia

Guest
Gabor skrev:
2592532 Jo det kan man faktiskt:D , det är just därför de är FD , X , åssåvidare...:D


Kan ju bara helt hålla med....
Ex ska hållas kort och på så långt avstånd det bara är möjligt...
 

blizzer

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2006
Ort
södertälje
Hoj
Super Ténéré
Chii skrev:
2590061 Jag har träffat en tjej sedan en månad tillbaka, Allt med henne känns underbart, vi har samma intessen och har jättekul tillsammans, Lite roligt är den stora ålders skillnaden som på sistone lett till lite nojja från min sida om framtid och livet i allmänhet.

Vad tycker ni? Är det rent av så att det är ganska vanligt med så stor ålders skillnad:confused:
det jobbigaste blir sen när du är 40 å hon 49 å det är sommar å massa lättklädda unga fruntimmers
 

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gagnef
Hoj
Yamaha wr250X -08
Jag e 30 å hon 19.....

Kan ju säga att det blir lite kulturkrock emellanåt...:gnissla

Men kör på! Alltid lär man sig nåt.:rolleyes:
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Det är bara en tidsfråga innan det går åt helvete.. Men du kan ju alltid ha roligt så länge det varar...
 

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Ort
Östhammar
Hoj
Formally known as Gulan
Kia skrev:
2592545 Kan ju bara helt hålla med....
Ex ska hållas kort och på så långt avstånd det bara är möjligt...

Kan inte annat än hålla med!!!!!!!
Finns inget värre än ex som ska lägga sig i ens liv (oavsett ålder). Det blir kaveln direkt:yoparty
 

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Ort
På landet
Hoj
-
GuW skrev:
2591908 Har ni provat så att grejorna passar?

Jag har en gammal bil och då går det inte att använda en nyare motorvärmarkabel, jag måste ha en gammal kabel.

Om grejorna passar ihop, så kör på....

Japp.
Så länge kabeln passar är det ju bara att köra på. :D
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:) kul så länge man har kul och trivs ihop så vad har då åldern för betydelse?

Vissa "problem" kommer säkert upp men det finns alltid en lösning på dom med.

Lycka till och njut...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top