Aryey
Masjävel and proud of it!
Vem skriver du till??
Man kanske kan resonera så här istället. Om nu alla vet att det är högsäsong under tex april till oktober, varför ser man inte till att man har bemanning så det räcker då?
Ungefär som om skidshopen i Åre hade haft 2 pers anställda under högsäsongen och såna som du säger "Jamen, visste ni inte att ni skulle åka skidor eller? Det kunde ni väl köpt under sommaren då?"
Eller du kanske är en sån Bror duktig som köper julprydnader och julklappar i juni för det är billigt och man slipper stressen? Fortsätt du med det då. =)
Planera sitt liv inför minsta lilla beslut kan man göra när man är pensionär, jag är ung ( ehh..29 iallafall) och jag vill fan göra saker som faller mig in och det är oftast impulsgrejer.
Skidshopen i Åre vs Länsstyrelsen???
Du ser väl själv det löjliga med att jämföra statligt drivna verksamheter med vinstdrivande hoppas jag?
Gick du och impulsköpte en GSX400E...du är en sann rebell verkligen
Det förklarar iof varför du inte fått tummen ur då jag inte heller skulle vara speciellt motiverad att ta kk om den cykeln väntade i garaget!
Är ingen bror duktig men vissa saker prioriterar jag olika därtill hör mc-åkning!
T.ex du bokar service 1-2 månader i förväg eller gör den på vintern annars kan du gott stå där medan handlaren förklarar att det kommer ta 1månad att byta olja och filter i mitten på juli!
Last edited: