Handsken är kastad igen

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Sesåå, BjörnE... KÖP MIN HOJ NURÅÅ, 600:an skriker efter en ny prins att charma!
//
Benny

Du skulle ju bli så ledsen när jag åker 10 sec snabbare på din gammla hoj :FU

ps lägg in hojarna under sälj/roadracing så kanske det blir enklare för folk att se dom :tummenupp ds

björn

Hade jag kört hade Björn.E bara fått sett ett sträck som körde förbi och trillat omkull av vindkraften som uppstod när jag passerade.

Så det är väl tur att jag inte ställer upp och låter spänningen finnas kvar, likosm ge er andra en chans :tungan

Hej hopp

Så klart att det hade blivit så...förutom just det där med att du hade paserat mig. Men det skulle va kul att se dig tävla och köra ifrån hets och hets som troligtvis hade varit så upptagna med att "steka" att dom missat vart dom skulle åka :D

björn

Last edited:

Salty

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2005
Hoj
ZX6RR -05

ps lägg in hojarna under sälj/roadracing så kanske det blir enklare för folk att se dom :tummenupp ds

björn

Så klart att det hade blivit så...förutom just det där med att du hade paserat mig. Men det skulle va kul att se dig tävla och köra ifrån hets och hets som troligtvis hade varit så upptagna med att "steka" att dom missat vart dom skulle åka :D

björn
Hets 1 råkade sätta av Hets 2 i första böj... Sen stektes det det satan i varven 15, TROTS att treans drev inte ville vara med. Hets 2 fick bryta efter tre varv med rasad koppling... Lite mekande för teamet framöver, men Ecce kanske kan komma med spätt o slägga o ordna till det..?

alve

SST 600 #3
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
Kawa
Mäster "stekarn" Ecce har under gångna helgen vid ett flertal tillfällen uttalat: "Om jag jag hade en egen hoj skulle jag steka er alla genom att köra 58or på LMS" efter några öl trodde givetvis vi andra att han pratade om gamla bansträckningen men så va tydligen inte fallet...

Vad tror ni andra? Jag säger bara respekt till den evige Rookien :Bugar

björn

björn

Haakan

Hellre liten o rapp än stor o slapp ....
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
Utan stödhjul
Mäster "stekarn" Ecce har under gångna helgen vid ett flertal tillfällen uttalat: "Om jag jag hade en egen hoj skulle jag steka er alla genom att köra 58or på LMS" efter några öl trodde givetvis vi andra att han pratade om gamla bansträckningen men så va tydligen inte fallet...

Vad tror ni andra? Jag säger bara respekt till den evige Rookien :Bugar

Det är klart att han ska ha en ny hoj.....
Det är alldeles för tyst i depån , jag tror att en pigg liten 250 skulle
passa som handsken :D

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Det är klart att han ska ha en ny hoj.....

Nee jag får nog medela att efter jag fullgjort min plikt i kobbkan så lägger jag av. 4 år och en sportslig katastrof för att inte prata om alla pengar som rullat. Det har varit jäkligt kul många gånger men nu väger det inte upp längre. Jag kommer att sakna er, men inte tillräkligt mycket helt enkelt.

mvh björn "ecce"

ps det har sagt förut men nu är det slut ds

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj