Handsken är kastad igen

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Men vad har hänt? Berätta för oss som inte var där... Nästan så man börjar bli orolig, är ju sjuk?

nee jag går bakåt, åkte runt på höga 3:eek:r i dag borde vara låga 1:eek:r för att vara i fas. Fan inge kul längre när man inte går framåt utan bara blir gammal och gaggig. Så km:et kommer inte bli så kul som jag trott, 1 sec kan man ju kapa på att missa bromshandtaget men 3 ne tror inte det. får väll göra som vanligt bryta ihopp och komma igen i september.

björn

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Men vad har hänt? Berätta för oss som inte var där... Nästan så man börjar bli orolig, är ju sjuk?
OM Björn slutar försöka rycka upp den på bakan ut ur Sveistadsböjen hela tiden och istället koncentrerade sig på körningen skulle det gå bättre. :D

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös
nee jag går bakåt, åkte runt på höga 3:eek:r i dag borde vara låga 1:eek:r för att vara i fas. Fan inge kul längre när man inte går framåt utan bara blir gammal och gaggig. Så km:et kommer inte bli så kul som jag trott, 1 sec kan man ju kapa på att missa bromshandtaget men 3 ne tror inte det. får väll göra som vanligt bryta ihopp och komma igen i september.

björn

Är det vurpan som sitter i huvet? Ja menar du var riktigt nära 59:eek:r i höstas.

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Vad har hänt nu då? :confused:

Ventilsallad på anderstorp för två veckor sen... Jag kom aldrig i mål i R1000

Är det vurpan som sitter i huvet? Ja menar du var riktigt nära 59:eek:r i höstas.

Jo men då låg jag efter och jagade... Tror att björn behöver lite mer terror på banan från oss andra.... Så felet är kanske mitt, jag lovar att fixa hojen snarast och jaga/skrämma honom till en 59a

Last edited:

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj

Jag vet inte. Körde ju endå 50 på falken och det är väll inte jätte fort men...ne det vill helt enkelt inte stämma på LMS i år. Ska skruva lite framgaffel innan KM:et så får vi se vad som händer.

björn

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
Jag vet inte. Körde ju endå 50 på falken och det är väll inte jätte fort men...ne det vill helt enkelt inte stämma på LMS i år. Ska skruva lite framgaffel innan KM:et så får vi se vad som händer.

björn

Någon som vågar tippa resulten på KM? Och för den delen anderstorp i helgen?

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Anderstorp: Kobbkan och Team Biketech kommer åter igen ta storstryk av TEAM GREEN!! :arsele

KM... hmmm jag hoppas att inte bli varvad, jens ska jag åka i från men det känns lixom helt fel när man ställer in målet att åka i från någon som knapp tar sig runt banan :huvet

Teen-Green misslyckades ju hejdlöst med att kasta sig förra gången, manns TSK full-följde så jag tor Jens lägger kawan när han ska jag i kapp Kobbkan.Biketech ska vi vinka åt när vi varvar och kan inte alvarligt ses som ett hot :fyllisar

björn

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
Anderstorp: Kobbkan och Team Biketech kommer åter igen ta storstryk av TEAM GREEN!! :arsele

ha ha... vi får väl se...
Falkenberg var bara träning och för att känna på motståndet...
Anderstorp ska vi pressa hårt o inte köra kval på kalla däck, inte byta förare efter 20 minuter...
Nu har vi massor med självförtroende!

Vurpar vi inte kommer vi långt före kobbkan, teen grön mm... :tungan

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
ha ha... vi får väl se...
Falkenberg var bara träning och för att känna på motståndet...
Anderstorp ska vi pressa hårt o inte köra kval på kalla däck, inte byta förare efter 20 minuter...
Nu har vi massor med självförtroende!

Vurpar vi inte kommer vi långt före kobbkan, teen grön mm... :tungan

ja det där ogräset hade ju bara tur på falken, nått annat kan det ju inte förklaras med. Men att ni helt plötsligt skulle spotta upp er 35 placeringar tar jag bara som oseriöst fyllesnack :D

björn

alve

SST 600 #3
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
Kawa
ja det där ogräset hade ju bara tur på falken, nått annat kan det ju inte förklaras med. Men att ni helt plötsligt skulle spotta upp er 35 placeringar tar jag bara som oseriöst fyllesnack :D

björn

Det går rykten att Kobbkan har skaffat depåbox till Anderstorp. Ni försöker alltså med pengar när inget annat går... så despo redan...:tungan

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet

björn

:rofl :fyllisar :hoppskrat
Ändå blev du omkörd på rakan:pannkyss av en pippigul 600.....:D
Säger bara 1 sak..50.030.....

Vi måste ställa upp med 600:an på torpet med.. annars blir vi föör överlägsna:yoparty
Denna gång på Dunlop däck, så vi slipper byta mitt i racet.
(Metzler K2 -08 verkar vara skitdåliga)

Enda gångerna vi kommer att se Kobbkan, är dom 8ggr vi tänkt varva er.
Förhandsvisning imorgon på KM:et
//
Benny

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
:rofl :fyllisar :hoppskrat
Ändå blev du omkörd på rakan:pannkyss av en pippigul 600.....:D
Säger bara 1 sak..50.030.....

//
Benny

mmm det är ju inte så konstigt när vår slut körda R1 från 87 inte har mer än 140 hk och otroligt nog väger mer än din mamma:gnissla . Det tråkiga är att du trots inköp av yber-förare inte lyckas placera dig före tre föreddetingar på en hoj som hör hemma på museum :tungan

björn

Det går rykten att Kobbkan har skaffat depåbox till Anderstorp. Ni försöker alltså med pengar när inget annat går... så despo redan...:tungan

är man inte snabb får man vara glad om man har tak över hööve, hoppas det kommer regna :arsele

björn

Last edited:

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
mmm det är ju inte så konstigt när vår slut körda R1 från 87 inte har mer än 140 hk och otroligt nog väger mer än din mamma:gnissla . Det tråkiga är att du trots inköp av yber-förare inte lyckas placera dig före tre föreddetingar på en hoj som hör hemma på museum :tungan

björn

är man inte snabb får man vara glad om man har tak över hööve, hoppas det kommer regna :arsele

björn

Eran gamla R1a från hedenhös kommer visa sin bästa sida genom att stå i depå med trilskande oljepump, medans gröna oraklet kommer klippa placering efter placering på rakan...

Du vet hur god segerciggen va på falken, den kommer inte smaka sämre på Anderstorp. :gnissla

PS. Vi har förstärkt vår depåpersonal med en person som inte bryr sig mest om:
a) Kungsbacka Tidning
b) Att koka kaffe
c) Toalettbesök
förlåt pappa.

/ Jens

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Hmm, hojen är nästan klar nu så vi får se om ....

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Hmm, hojen är nästan klar nu så vi får se om ....

Vi väntar alla med spänd förväntan, kommer Medin göra en hej dundrande comback eller är det bara löst fylleprat :va

När vi endå är på tråden så kanske ni har märkt att Team-tens, biketeck, och Mabe är väldigt tysta efter Anderstorp man undrar ju varför :gnissla men för att påminna lite om ställningen.

Kobbkan-Team-tens 1-1
Kobbkan-Fagteck 2-0
Kobbkan-Mabe 2-0

björn

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
Vi väntar alla med spänd förväntan, kommer Medin göra en hej dundrande comback eller är det bara löst fylleprat :va

När vi endå är på tråden så kanske ni har märkt att Team-tens, biketeck, och Mabe är väldigt tysta efter Anderstorp man undrar ju varför :gnissla men för att påminna lite om ställningen.

Kobbkan-Team-tens 1-1
Kobbkan-Fagteck 2-0
Kobbkan-Mabe 2-0

björn

äh va fan... bara för någon amatör bestämde sig för att kasta sig framför mig på anderstorp så jag halkade omkull när jag försökte köra över hans hoj så ska du inte bli tuff björn..
Vill minnas att både innan och efter den incidenten så låg vi på stabila vartider ca 5-10sek snabbare än er.
o det med en hoj som dricker mer olja än bensin!

Hur gick det på träningen igår?

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
Hur gick det på träningen igår?

Det gick inte så bra på träningen för BjörnE...
1:04,5 tog det att röka en hel cigg.
1:03,4 att dricka upp en pepsi cola...

Det är bara en sak han gör under minuten...
(Ugglas låt... 20 sekunder hehe)

Nej... Jag är INTE bitter:mad: :huvet att fått stryk 2 race på raken, trots snabbare varvtider:gnissla
//
Benny

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...