Handsken är kastad igen

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Nu kommer ju den stora frågan Björn: Har du varit i tyskland och bunkrat cigg? För stryk, det kommer vara ditt förnamn i sommar :tuttar

/ Jens, #2

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
första träningen avklarad... Nu vill ja höra tider och mer konkreta mål för 2008..

Själv så behöver ja inte träna, kör ifrån er i alla fall... (ja e int bitter)

alve

SST 600 #3
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
Kawa
Undra om björn.e har problem med att lifta hem från sin cigg-köpar-resa i Ryssland, efter som det tar så lång tid svara. Eller han kanske är försummad i sin insikt om hur mycket spö han kommer få i sommar...

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
första träningen avklarad... Nu vill ja höra tider och mer konkreta mål för 2008..

Själv så behöver ja inte träna, kör ifrån er i alla fall... (ja e int bitter)

Om du inte behöver träna varför har du då tränat? :va

Själv så skruvade jag fast svingen i ramen idag.
Kanske är klar tills det är dax att dricka skumpa! :gäspar

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
Om du inte behöver träna varför har du då tränat? :va

Själv så skruvade jag fast svingen i ramen idag.
Kanske är klar tills det är dax att dricka skumpa! :gäspar

Jag har inte tränat....

Var i tyskland o jobbade första träningen...
Träning nr två gick jag mest runt och svor i depån, precis dom björn. Visserligen åkte jag två halvvarv på en r6a i duggregn och det verkar ju va all träning ja får innan andertstorp.. :gnissla

Nå vad för tider räknar vi med på anderstorp?

När ska du dricka skumpa? Nyår?

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Undra om björn.e har problem med att lifta hem från sin cigg-köpar-resa i Ryssland, efter som det tar så lång tid svara. Eller han kanske är försummad i sin insikt om hur mycket spö han kommer få i sommar...

då jag kommer bli bjuden på både cigg och hamburgare större delen av säsongen så laddar jag mest med att vila mig i form. enligt min träningsansvarige går det utmärkt och formen pekar stadigt uppåt :FU

björn

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
enligt min träningsansvarige går det utmärkt och formen pekar stadigt uppåt :FU
björn

Som kock... jaa, med äggformade hjul:D
Kolla med den här: så slipper vi höra dina ursäkter:arsele
//
Benny

Vi lagar dina alufälgar!

RIKTNING Från 300:- -

Diagnosvägen 1. 14153 Huddinge
Tele: 08-7744394
KROMLACKERING enligt bild,KANTPOLERING !!
Snabb leverans!
www.flemingsbil.se

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Som kock... jaa, med äggformade hjul:D
Kolla med den här: så slipper vi höra dina ursäkter:arsele
//
Benny

Vi lagar dina alufälgar!

RIKTNING Från 300:- -

Diagnosvägen 1. 14153 Huddinge
Tele: 08-7744394
KROMLACKERING enligt bild,KANTPOLERING !!
Snabb leverans!
www.flemingsbil.se

mina fälgar är på väg upp i landet till mcxpress, där ska dom riktas och sedan har dom lovat att montera stressfläcktar på dom :D Så du lär ju vara änu mera efter :fakta

björn

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Så du lär ju vara änu mera efter :fakta björn

Nu är första handsken kastad i ansiktet på Nisse i R600:a

Han hade glömt sin TomTom (GPS) i bilen och trodde Opelkurvan gick tillbaks till flygrakan, halvägs ut i lekahavet insåg han problemet med fäste och försökte vända. Men vände upp & ner på hojen istället.

Nåja, Personbästa med 3 sek visar att han kan, bara han vill.

Själv hade jag som mål att köra ifrån Nisse, på 1:44 tider.
Kvalade som skit på 1:47 och fick starta på 39:e plats
Körde upp mig till 27:e plats...1:45 som bästa tid:rolleyes:

Men helt klart har BJörnE rätt, 600cc kör nästan sig själv.:D Äkta körglädje.
Vill få ner tiderna ytterliggare 2-3 sekunder, men det kommer av sig själv när REC:en går där.

Så nu när jag snart lärt mig köra 600:a ska MaBe krossar KoBBkan & Team Plastic Tejp eller vad dom nu heter, dvs. Nisse, Urban & Henke på Falken.

Båda teamen kör 1000cc & har säkert 40hk mer i motorn, är 3 utvilade unga (grattis Håkan) förare. Snabbtank & snabbbyte av specialbeställda klisterdäck.
för att inte glömma 711 specialtränade meckar..
(Hörde f.ö att en av meckarna lärde sig av BjörnE hur man fixar till ett nyckelben:va )

MaBe kör med 2 förare som har en snitt ålder över 40, inga meckar & vi har vänt däcken från Anderstorp ut & in, så det ska ju inte bli såå svårt att köra om er:arsele.

Jag har inte kört Falken sedan 1987 eller om det var 1988... minnet sviktar lite i min ålder.....

Eller kanske har du BjörnE "andra planer" i helgen, det kanske är för kallt eller för långt att åka... Skavsår i höger handflata, borttappad nyckel(ben)
"Ägg(formade fälgar) allergi" eller nått annat helt förståelig förklaring till att inte våga ställa upp:pannkyss

PS.
Min "andre" förare.... körde på 1:40 & kom 2:a i R600, så det ska nog gå bra ialla fall:tuttar :tuttar :tuttar DS.
//
Benny

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj

Ja att köra ifrån någon som frivilligt slänger sig i varenda lecahög känns ju kanske inte som en merit. Men då du onekligen måste ha käkat för mycket hamburgare och blivit om-möjligt ännu fetare så är jag inte så rädd. Dina tider visar ju helt på att du inte ens behärskar att köra 600cc, 250 sp nästa år :FU Att du som vanligt tar till plånboken för att ens ha en sportslig i långloppen höjer vi ju inte ens på ögonbrynen åt längre, men som du vet så kommer du ju inte ha en pullis, trots någon a-förar WaNaBEe som överträffat sig själv. Säg till om han vill ha skjuts till depån efter att han har kastat hojen bara så ska vi göra så gott vi kan. Dig kan vi tyvärr inte bärga då hojen skulle säcka ihopp totalt och vi vill ju ta oss i mål :tungan

björn

ps tur att du verkar ha kul i alla fall :)

Last edited:

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Jepp, det är tur föt er att inte jag är med. Nu slipper ni se mitt :arsele framför er :D

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
BjörnE's häcklandet har avstannat...

Kan det kanske vara vinkandet efter omkörningen av en pippigul 600 på rakan på Falken, som fått dig att tystna:pannkyss
//
Benny

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
BjörnE's häcklandet har avstannat...

Kan det kanske vara vinkandet efter omkörningen av en pippigul 600 på rakan på Falken, som fått dig att tystna:pannkyss
//
Benny

Ne jag brukar inte hugga på folk som trots inköpta ybersnabba förare hamnar bakom tre medelmåttor i ett erf :såjaponken

vidare efter träningen i dag kan jag lungt påstå att den ödmjuka vägen är rätt väg att gå. Det finns en viss risk för att jag kommer bli varvad för första gången på länge :tummenner RR känns inte så kul idag...

björn

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Ne jag brukar inte hugga på folk som trots inköpta ybersnabba förare hamnar bakom tre medelmåttor i ett erf :såjaponken

vidare efter träningen i dag kan jag lungt påstå att den ödmjuka vägen är rätt väg att gå. Det finns en viss risk för att jag kommer bli varvad för första gången på länge :tummenner RR känns inte så kul idag...

björn

Gick det inget bra??

:pannkyss Då sparar jag kommentaren om snabbaste varv tills du fått upp självförtroendet igen.

1 sak till, när folk pratar om att dom vänder på beggade däck så menar dom inte ut & in......På med NYA däck Björn..

Kan säga att jag testade Dunlop för 1:a gången i helgen...
Jag kommer nog aldrig att köra på nått annat igen:tuttar

//
Benny

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
Gick det inget bra??

:pannkyss Då sparar jag kommentaren om snabbaste varv tills du fått upp självförtroendet igen.

1 sak till, när folk pratar om att dom vänder på beggade däck så menar dom inte ut & in......På med NYA däck Björn..

Kan säga att jag testade Dunlop för 1:a gången i helgen...
Jag kommer nog aldrig att köra på nått annat igen:tuttar

//
Benny

Dunlop är bra skit... :tummenupp

Jag misstänker björn för att ha saboterat min hoj för att slippa bli varvad av mig på KM...
Jag behöver en gsxr1000 motor snabbt... :gnissla

Idag har jag gjort 30 armhävningar, så jag ska nog orka köra en tank på nästa erf... passa er, falkenberg var bara uppvärming :D

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj

björn

Men vad har hänt? Berätta för oss som inte var där... Nästan så man börjar bli orolig, är ju sjuk?

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning