Handsken är kastad igen

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Av ren sympati för klassen om jag får be. Någon måste ju hålla ordning på pojkarna i dom lägre klasserna till skillnad från vissa andra som får för sig att dom är snabba :huvet Dess-utom vet jag någon som ibland somnar med en tår i ögat och önskar att han kan komma tillbaka :tungan

björn

Varför dog den här tråden? Inte utan man blir besviken!

Själv är jag nu i Frankrike på försäsongsträning, dock utan hoj.. kör mest bil o äter baguette... Frankrike är ett jävla skitland, man fattar inte vad som sägs, dom blir tjuriga när man vill ha en bira istället för vin till maten osv...
Jag kommer komma hem hungrig, förbannad och helt galet sugen efter 58or så passa er!

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Varför dog den här tråden? Inte utan man blir besviken!

Själv är jag nu i Frankrike på försäsongsträning, dock utan hoj.. kör mest bil o äter baguette... Frankrike är ett jävla skitland, man fattar inte vad som sägs, dom blir tjuriga när man vill ha en bira istället för vin till maten osv...
Jag kommer komma hem hungrig, förbannad och helt galet sugen efter 58or så passa er!

jag ínsåg redan förra året att sveriges roligaste b-förare antingen har blivit som DQ, fula och dryga a-förare eller så har dom slutat. Man har ju gjort ett par försök med att hetsa upp stämingen här men få är det som känner sig lockade att fortsätta med konsten att häkla en motståndare. När jag endå spiller ut min galla så kan jag ju en en gång påminna dig om att du aldrig kommer köra 58 tider. Din fula hoj håller inte för sånt. Du kommer sluta i skamvrån lägst bort i torparn spelandes kort med tjurarna, fast å andra sidan där kanske du har en chans i alla fall :FU

björn

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
Jag har hört hätskare stämning inför en bridgematch än detta, jag tror i ärlighetens namn att jag hade piskat de flesta av er med mitt italienska järn, nu är den ju såld så tyvärr så kan jag enbart stå vid räcket och sucka när ni repetativt tangerar era 1.001:tummenupp

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Jag har hört hätskare stämning inför en bridgematch än detta, jag tror i ärlighetens namn att jag hade piskat de flesta av er med mitt italienska järn, nu är den ju såld så tyvärr så kan jag enbart stå vid räcket och sucka när ni repetativt tangerar era 1.001:tummenupp

Nu är du inte bara gammal och gaggig. Nu har du visst börjat hallucinera också. Lägg ner dom rosa pillren gubbe, dom är uppenbarligen inte så bra för dig :D

björn

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Själv så har säsongen tagit fart på allvar idag då den nya räsern formligen ramlade in.

Slutade tvärt med godis och transfetter redan på morgonen då det tog i runt bilringen när jag böjde mig ner för att plocka upp ett gaffelben på pallen.

Ska trimma mig snabb som få!

Bifogat

• DSC00050.JPG
    DSC00050.JPG
    60.7 KB · Visningar: 119
  • DSC00049.JPG
    DSC00049.JPG
    53.6 KB · Visningar: 104

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
Nu är du inte bara gammal och gaggig. Nu har du visst börjat hallucinera också. Lägg ner dom rosa pillren gubbe, dom är uppenbarligen inte så bra för dig :D

björn

Bha, rosa piller is da shit,dom släpper jag inte...men numera räcker det med sockerpiller för att jag ska gå loss::yoparty
Men oavsett det pöjk, så vidhåller jag att det mest är munläder när ni raljerar om tider under minuten, ge mej en trampcykel så ska jag visa er att det enbart är på rakan ni är snabbare, oops nu slant jag med kanylen igen:D

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
Själv så har säsongen tagit fart på allvar idag då den nya räsern formligen ramlade in.

Slutade tvärt med godis och transfetter redan på morgonen då det tog i runt bilringen när jag böjde mig ner för att plocka upp ett gaffelben på pallen.

Ska trimma mig snabb som få!

Dedär kommer du inte långt med...
Vi vill höra om kommande mål för 2008 och spådommar om varvtider.. Eller hur många placeringar du slår sandström med i r1000.. :tungan

jag ínsåg redan förra året att sveriges roligaste b-förare antingen har blivit som DQ, fula och dryga a-förare eller så har dom slutat.

Vad menar du med det? Ska jag ta det som en förolämpning?

Att det där andra du skrev är det förstår ja men början där var lite oklar..

Eller det kanske var framtiden du såg, när jag är är a-förare...

Bha, rosa piller is da shit,dom släpper jag inte...men numera räcker det med sockerpiller för att jag ska gå loss::yoparty
Men oavsett det pöjk, så vidhåller jag att det mest är munläder när ni raljerar om tider under minuten, ge mej en trampcykel så ska jag visa er att det enbart är på rakan ni är snabbare, oops nu slant jag med kanylen igen:D

Då kan nog få ta ett par varv på en gammal suzuki om du skulle vilja... Den har redan vanan inne att vurpa med gamla gryga gubbar.. :arsele

Last edited:

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
ozto; Då kan nog få ta ett par varv på en gammal suzuki om du skulle vilja... Den har redan vanan inne att vurpa med gamla gryga gubbar.. :arsele[/QUOTE skrev:
Lungt Otto, problemet är väl att liket inte håller ihop om någon börjar varva ur den:arsele
By the way, jag är redo att som Überfhürer skänka en LMS burgare till den som först kommer ner under 59,9:D

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
Dedär kommer du inte långt med...
Vi vill höra om kommande mål för 2008 och spådommar om varvtider.. Eller hur många placeringar du slår sandström med i r1000.. :tungan

Målet är att stå på pallen på den där översta hyllan
Sandström skall varvas som sämst 3 varv innan mål.
Penguin ska jag lämna i ett rökmoln om han ens vågar dyka upp.

Varvtider på tex Sviestad runt 59 kan jag tänka.
en å annan 58 kan jag tänka mig lägga om jag orkar.

En smärre förbättring från säsongen -07 kan man konstatera.

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
By the way, jag är redo att som Überfhürer skänka en LMS burgare till den som först kommer ner under 59,9:D

Senap & ketchup... Tack, men ingen lök.
Ska bara ta några varv den 1:a:rolleyes:

Men en utmaning till Kobbkan...

Enl. tidigare trådar från BjörnE, ska det ju vara såååå lätt att köra fort med en 1000cc.....

Det är nu klart med ERF.
Två äldre, feta, otränade herrar ska utmana Kobbkan PÅ EN slö 600!

Sätter du en hemfärdsburgare till vinnaren......?
//
Benny

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
Lungt Otto, problemet är väl att liket inte håller ihop om någon börjar varva ur den:arsele

Ska du försöka muta dig ut problemet nu? Nä tack jag behöver inga burgare för att köra 58or.

Jag vill ju se när du kör under minuten!

Wedell

Superstock 600 med hallonsylt.
Gick med
17 Nov 2004
Hoj
CBR600rr 07a
Jag ska bara tillgodo se er med lite mer irritation genom att säga en enkel fras…

jag är bäst:)

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Vad menar du med det? Ska jag ta det som en förolämpning?

Att det där andra du skrev är det förstår ja men början där var lite oklar..

Eller det kanske var framtiden du såg, när jag är är a-förare...

Du får ju ta det hur du vill tjokis men sist jag kollade på din åkning så var det ju knappast A-matrial jag såg :fakta

björn

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Sandström skall varvas som sämst 3 varv innan mål.
Penguin ska jag lämna i ett rökmoln om han ens vågar dyka upp.

ja men nu pratar vi ju om riktiga mål här, att köra ifrån pingu-pojken är ju som att skäla godis från ett barn och Sandström är ju i ärlighetens namn inte smalaste killen i depån. Så om man bara kommer runt karl så kommer man ju om :D

björn

Men en utmaning till Kobbkan...

Enl. tidigare trådar från BjörnE, ska det ju vara såååå lätt att köra fort med en 1000cc.....

//
Benny

Att du aldrig ska lära dig, ni kommer ju ha sönder den där lilla 600cc hojen. Varför köpte ni inte en HD eller nått annat i gjutjärn som håller, för det lär ju inte gå fortare i år för dig endå :slicka

björn

Jag ska bara tillgodo se er med lite mer irritation genom att säga en enkel fras…

jag är bäst:)

Höre du junior, skriker du till när du fått ett hårstrå på pungen så vi kan börja ta dig seriöst :rofl :FU

björn

Last edited:

Wedell

Superstock 600 med hallonsylt.
Gick med
17 Nov 2004
Hoj
CBR600rr 07a
ja men nu pratar vi ju om riktiga mål här, att köra
Höre du junior, skriker du till när du fått ett hårstrå på pungen så vi kan börja ta dig seriöst :rofl :FU

björn

pyh sånt kliar bara...:näsblod
och Mr.kellogs snart blir det ju gågräsklippare, 40års kris och classichoj för dig:FU

Kram

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
ja men nu pratar vi ju om riktiga mål här, att köra ifrån pingu-pojken är ju som att skäla godis från ett barn och Sandström är ju i ärlighetens namn inte smalaste killen i depån. Så om man bara kommer runt karl så kommer man ju om :D

björn

björn

björn

Ja jo tänkte inte på det....

Frågan är ju då egentligen vad jag gör i Rookie serien?
Det finns ju inget motstånd så vitt jag ser!

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
Ska du försöka muta dig ut problemet nu? Nä tack jag behöver inga burgare för att köra 58or.

Jag vill ju se när du kör under minuten!

Mutor är bra, kolla det fungerade ju på Benny.
Tveksamt att du ser något då tårarna på grund av besvikelsen av att bli piskad av en "mogen" kommer att förblinda dej:)

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
Att du aldrig ska lära dig, ni kommer ju ha sönder den där lilla 600cc hojen. Varför köpte ni inte en HD eller nått annat i gjutjärn som håller, för det lär ju inte gå fortare i år för dig endå :slicka
björn[/QUOTE]

Nu har jag kopt en gjutjarns spis... forkladd i gront kawa skimmer fran kryptoniten som driver den.:tuttar

Du far sta ut med att ta stryk fran en 600 pa falkenberg, kanske hinner jag fa hem den till ERF:et pa Anderstorp.

Har du bollar till att kora SM pa Anderstorp?

Fast... det kommer att ga fort... sa kanske du ska vanta tills Rookie ERF:pannkyss

\\
B

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
björn

Nu har jag kopt en gjutjarns spis... forkladd i gront kawa skimmer fran kryptoniten som driver den.:tuttar

Du far sta ut med att ta stryk fran en 600 pa falkenberg, kanske hinner jag fa hem den till ERF:et pa Anderstorp.

Har du bollar till att kora SM pa Anderstorp?

Fast... det kommer att ga fort... sa kanske du ska vanta tills Rookie ERF:pannkyss

\\
B[/QUOTE]

Hörru du kan ju inte lägga i två:an på 600:an för då kommer den ju inte orka runt, så det är nog lika bra att du lägger på en rem för att få hem ditt nya monster. Här ska det inte köras en riktig tävling utan för Linkeboda. Allt som är bredare än 2 merer asfalt skrämer mig nu mera :huvet

björn

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...