Har du blivit av med kk?

Har du blivit av med kk?


  • Antal röstningar
    0

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Satan skulle ju bli en poll :huvet minna data kunskaper sträker sig tydligen bara till att starta cs och sh :mad:

1 gång för mig då...
 

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Segeltorp
Hoj
Enduro
Fortkörning: 3ggr
Indraget KK: 2ggr
Vänt på skiljeremsa mellan M-väg: 1ggr

Haft tur: Många ggr! :)

:huvet :huvet :4skrika
 

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
Skulle väll aldrig falla mig in att göra något som får dem att ta mitt körkort........................................................... igen :)
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Snabbast i Uppland 1982 enligt UNT. Ett foto visar 196 km/h. Blev fälld för 164 km/h. Körtkort 3 månader (februari - april) och 1000 spänn.
 

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Ort
I hus
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
106 på 70!!Blev av med lappen i två månader å 2000:- i böter,lagom till julklappsköpen :mad: men nu får jag köra igen :yoparty
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
En så länge har nästan hälften av oss torskat... Dags för 25hk spärr på alla bågar eller fri fart på 70 och 90 väg?
 

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Sthlm
Hoj
lös
Var farligt nära en gång.. Nu kommer säkert en del eller många inte tro mig, men det är faktiskt sant och jag har inte brett på för att det ska låta extremt...
Jag åkte hem från jobbet ganska sent (med bil). Runt 11 så de var typ inga bilar ute. Körde på dubbelfilig 90-väg och så körde jag om en volvo v40 i typ 120.. Så märkte jag att de hängde på. Tänkte rejsa lite med dom så jag ökade, körde runt 170 och 190 som mest. Efter 2km passerade jag en "spacewagon" som oxå försökte hänga på. Efter ca 4km kom vi in mot centrum där jag bor och då slog jag av kraftigt och tänkte att de skulle få köra om mig... När de kom ikapp drog de på blåljus båda två och "spacewagonen" la sig framför och de typ låste mig som i en film. Jag höll såklart på att skita på mej... Fick en 15-min utskällning, trodde ja va ngn flykting eftersom ja körde som en idiot sa de..och sen sa de "köp en trisslott grabben, fattar du vad vi menar?"
Det var jävligt dumt av mig att köra så iof, men de va inga bilar ute å ja va ensam i bilen... Skyllde inte på ngt för polisen utan sa bara att det var dumt av mig.. Sjukt att ja fick åka.. ingen påföljd! :va
Detta är ärligt sant...
 
Gick med
18 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
Ingen...
Jag har aldrig åkt dit för fortkörning, ej heller blivit av med körkortet (kan ju ske på annat sätt än fortkörning).
Har haft bilkörkort i snart 8 år och hojkort i 2,5 år.
/Rikard
 

Ninja Racer

Medlem
Gick med
19 May 2003
Ort
Tranås
Hoj
Ducati 999S Husaberg 650 -02
Råkade nästan dubbla 90 väg så 178 Km/h 7 mån och bara drygt en månad kvar tills man får gasa
 
Gick med
18 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
Ingen...
Oj, vad händer om de tar en när man tripplar på 90-väg?

PS. Frågan är rent hypotetisk och har aldrig inträffat i verkligheten... :rolleyes:
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top