KK är inget att ha, dom bara suger...twinner skrev:Ja! Men hon var inget att ha ändå.
Erol skrev:Yes mam
140 på 90-väg. Threeeee looong months + två papp böter
GSXR1100R skrev:KK är inget att ha, dom bara suger...
campar skrev:Haft tur: Många ggr!
GSXR1100R skrev:KK är inget att ha, dom bara suger...
fezt skrev:Var farligt nära en gång.. Nu kommer säkert en del eller många inte tro mig, men det är faktiskt sant och jag har inte brett på för att det ska låta extremt...
Jag åkte hem från jobbet ganska sent (med bil). Runt 11 så de var typ inga bilar ute. Körde på dubbelfilig 90-väg och så körde jag om en volvo v40 i typ 120.. Så märkte jag att de hängde på. Tänkte rejsa lite med dom så jag ökade, körde runt 170 och 190 som mest. Efter 2km passerade jag en "spacewagon" som oxå försökte hänga på. Efter ca 4km kom vi in mot centrum där jag bor och då slog jag av kraftigt och tänkte att de skulle få köra om mig... När de kom ikapp drog de på blåljus båda två och "spacewagonen" la sig framför och de typ låste mig som i en film. Jag höll såklart på att skita på mej... Fick en 15-min utskällning, trodde ja va ngn flykting eftersom ja körde som en idiot sa de..och sen sa de "köp en trisslott grabben, fattar du vad vi menar?"
Det var jävligt dumt av mig att köra så iof, men de va inga bilar ute å ja va ensam i bilen... Skyllde inte på ngt för polisen utan sa bara att det var dumt av mig.. Sjukt att ja fick åka.. ingen påföljd!
Detta är ärligt sant...
Haha... vågade inte köpa ngn, kröp hem i 30km/h...silvr skrev:Vann du nått på trisslotten?
Haha!.. schyssta poliser!.fezt skrev:Var farligt nära en gång.. Nu kommer säkert en del eller många inte tro mig, men det är faktiskt sant och jag har inte brett på för att det ska låta extremt...
Jag åkte hem från jobbet ganska sent (med bil). Runt 11 så de var typ inga bilar ute. Körde på dubbelfilig 90-väg och så körde jag om en volvo v40 i typ 120.. Så märkte jag att de hängde på. Tänkte rejsa lite med dom så jag ökade, körde runt 170 och 190 som mest. Efter 2km passerade jag en "spacewagon" som oxå försökte hänga på. Efter ca 4km kom vi in mot centrum där jag bor och då slog jag av kraftigt och tänkte att de skulle få köra om mig... När de kom ikapp drog de på blåljus båda två och "spacewagonen" la sig framför och de typ låste mig som i en film. Jag höll såklart på att skita på mej... Fick en 15-min utskällning, trodde ja va ngn flykting eftersom ja körde som en idiot sa de..och sen sa de "köp en trisslott grabben, fattar du vad vi menar?"
Det var jävligt dumt av mig att köra så iof, men de va inga bilar ute å ja va ensam i bilen... Skyllde inte på ngt för polisen utan sa bara att det var dumt av mig.. Sjukt att ja fick åka.. ingen påföljd!
Detta är ärligt sant...
Pentix skrev:fick tillbaka mitt kort i onsdags, varit av med den sen 1 augusti
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024