Kryssa i antalet med hojen. Tänkte kolla hur mycket bilder vi egentligen genererar.Ska man kryssa i med hoj eller både med bil och hoj?
Bromsar du som hojåkare när det kommer en kamera är det dags att söka hjälp för tvångsbetéende.
Bromsar du som hojåkare när det kommer en kamera är det dags att söka hjälp för tvångsbetéende.
En gång med cykeln (vanlig trampcykel)
Det blixtrar till av bara fan va? Har kört förbi massor i på tok för hög fart med hoj utan att man sett någon blixt. Tror aldrig de varit på.
//Dafe
hahah hur gick de till?
väldigt kraftig nerförsbacke?
En gång på hojen. höll lite över gränsen.
Väntar fortfarande på lappen
de kanske var den rosa lilla lappen han väntar på...Då får du nog vänta länge... om du inte kör med skylt fram då
Nej faktiskt inte. Jag och en polare var ute och cycklade och fick för oss att trampa järnet förbi Han blev inte fotad men jag blev
haha en polare körde om en bil i lördags i Tungelsta precis innan bulten, han trigga kameran men var redan förbi när kameran blixtra till. fotot kom på gubben i sin gamla volvo som körde så laglydigt i 50.
Jobbigt va!
Garva du som kan....Illa...du är kalkad
En sväng till Ekerö och tillbaks är som ett fyrverkeri.
är det inte så att dom bara blixtrar när det är mörkt ute? och att i dagsljus så märker man inte att dom tar kort? rätta mig om jag har fel
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|